در پایان روز دوم رقابت های لیگ جهانی کاراته وان ترکیه، علی مسکینی در ۶۰- کیلوگرم و تیم کاتای ایران راهی فینال شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اعلام اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز انفجار گاز در یک منزل مسکونی در روستای لالب باغملک منجر به وقوع یک حادثه ناگوار شد. در این انفجار ۶ نفر با سن‌های ۸، ۲۲، ۱۲، ۶۰، ۲۵و ۵۰ سال کشته شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
تربت حیدریه ـ رئیس ادارۀ اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در پی انفجار منزل مسکونی در یکی از خیابان‌های این شهر، ۸ نفر مصدوم شدند.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: ۱۱ پروژه خدماتی و ۳۵ پروژه مسکونی در محله نفرآباد درحال ساخت است که تا پایان سال تکمیل خواهد شد.
زنجان-رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۲۶۴ واحد مسکونی» براساس امتیاز کسب شده و نیز نظرسنجی صورت گرفته به متقاضیان پیامک تکمیل وجه واریزی ارسال شده است.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از بهره‌برداری ۱۹۹ واحد مسکونی از مجموعه پروژه‌های در دست اقدام بافت‌های فرسوده استان اصفهان خبر داد.
به تازگی اخباری مبنی بر بدمسکنی مستاجران رواج پیدا کرده است و این پدیده ها تحت فشار افزایش غیر منطقی اجار بها تحمیل شده است.
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی گفت: سه واحد مسکونی در زلزله شب گذشته سراب و میانه ۱۰۰ درصد تخریب و برخی واحدها نیز از ۳۰ تا ۵۰ درصد دچار خسارت شدند.
در پنجمین روز از جنگ علیه غزه، منازل مسکونی فلسطینیان آماج حملات ددمنشانه جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ساختمانی مسکونی را در شهرک حمد در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه بمباران کردند.
جنگنده‌های صهیونیستی منزل یکی از فرماندهان گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی را هدف قرار دادند.
سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار مسکن با بررسی موضوعات ساماندهی بازار واحدهای مسکونی استیجاری، ساماندهی بنگاه‌های معاملات املاک و برخورد با بنگاه‌های املاک فاقد مجوز برگزار شد.
بسیاری از مشاوران املاک در پی افزایش اجاره بها در سالهای اخیر به تازگی از روش جدید سکونت برخی مستاجران خبر داد و گفته اند کاکنس نشینی جایگزین اجاره خانه شده است.
برای اجاره واحد مسکونی در منطقه جیحون به ۱۰۰ میلیون تومان پول پیش نیاز است.
همسر آیت‌الله علی اکبر مشکینی (ره) و مادر شهید جانباز جواد فیض درگذشت.
شهردار منطقه ۵ تهران در خصوص آخرین وضعیت اراضی مرادآباد با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی باید معوضی که تکلیف شده را به مردم بدهد، گفت: شکل‌گیری بافت مسکونی در آن محدوده غیرممکن است.
بندرعباس - وزیر راه و شهرسازی گفت: در حوزه مسکن در هرمزگان کارهای خوبی صورت گرفته و حدود ۸۰۰ واحد امروز به بهره برداری می‌رسد.
خانه مسکونی واقع در خیابان مازندران منفجر شد که ۴ نفر از ۱۰ ساکن آن فوت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد معافیت مالیاتی واحدهای مسکونی بالای ۲۰ میلیارد تومان در سال آینده موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد معافیت مالیاتی واحدهای مسکونی بالای ۲۰ میلیارد در سال آینده موافقت کردند.
روز دوم رقابت های کاراته وان ترکیه با فینالیست شدن علی مسکینی و تیم کاتای زنان ایران پیگیری شد.
شهردار تهران گفت: ترافیک و آلودگی هوا و بی مسکنی، امید را در جامعه از بین برده است.
دولت سیزدهم با راه اندازی شورای عالی مسکن و نیز راهبری نهضت ملی مسکن در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن و انجام تعهد مسکنی این دولت، می تواند دولت «مسکن ساز» لقب بگیرد.
تفاهم‌نامه همکاری معاونت تعاون وزارت تعاون و شرکت عمران شهرهای جدید با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در حمایت از تأمین مسکن در شهرهای جدید کشور امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ