مدیرعامل باشگاه استقلال استعفا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاهی که تیم فوتبالش در حساس ترین مقطع فصل قرار دارد و همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است، با تصمیم هیات مدیره و سرپرست باشگاه تعدادی از عوامل اجرایی را برکنار کرده است.
علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو هیچ وقت از شروع همکاری رابطه گرمی با هم نداشتند و این تا زمان استعفای علی فتح الله زاده از سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال ادامه داشت.
استعفای فتح الله زاده و برد شش گله استقلال، هواداران فوتبال را به یاد برد شش بر صفر شاگردان قلعه نویی در استقلال در جریان هفته هفتم لیگ هشتم می اندازد
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای علی فتح الله زاده که برای دومین بار در چند هفته اخیر رخ داد، جانشین مدیرعامل این باشگاه را تا زمان برگزاری مجمع انتخاب کردند.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای علی فتح الله زاده که برای دومین بار در چند هفته اخیر رخ داد، جانشین مدیرعامل این باشگاه را انتخاب کردند.
علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال یک بار دیگر از سمت خود استعفا کرد و گفت که برایش تله گذاشتند و دیگر مبلغ ۵ میلیارد تومان را به این باشگاه بازنخواهد گرداند.
علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال یک بار دیگر از سمت خود استعفا کرد و گفت که برایش تله گذاشتند و دیگر مبلغ ۵ میلیارد تومان را به این باشگاه بازنخواهد گرداند.
فتح الله زاده مدیرعامل استقلال در برنامه فوتبال برتر گفت: از همه عذرخواهی می‌کنم؛ هرچه به من می‌گویند حق دارند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد از علی فتح الله زاده حمایت می کنند و انتظار این است به کارش ادامه بدهد.
مدیرعامل باشگاه استقلال از سمت خود استعفا داد.
علی فتح الله زاده پس از استعفا از مدیرعاملی باشگاه استقلال از وزیر ورزش و جوانان خواست مدیر بعدی را به سرعت معرفی کند!
پس از آنکه باشگاه استقلال شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به واسطه عدم پرداخت بدهی سنگین آندره استراماچونی از دست داد، علی فتح الله زاده مدیرعامل این باشگاه از سمت خود استعفا کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اخرین وضعیت تامین طلب استراماچونی گفت: تا ظهر پنجشنبه تمام تلاش خود را انجام می دهم و اگر نتوانستم صادقانه به هواداران اطلاع می‌دهم.
مدیرعامل باشگاه استقلال با معاون اول رئیس جمهور دیدار کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید اخطاری که به این باشگاه رسیده بابت یک قرارداد دلاری است نه سیدحسین حسینی.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شایعات مطرح شده درباره نیمکت این تیم را رد و اعلام کرد در جلسه روز یکشنبه در خصوص تیم تصمیم گیری خواهد شد.
این طور که مسئولان استقلال می‌گویند تا دربی بخشی از قرارداد بازیکنان این تیم پرداخت می‌شود.
باشگاه استقلال استعفای مدیرعامل این باشگاه را تکذیب و تاکید کرد که علی فتح الله زاده تا پاسی از شب پیگیر امور باشگاه است.
باشگاه استقلال استعفای فتح الله زاده را تکذیب کرد.
باشگاه استقلال استعفای مدیرعامل این باشگاه را تکذیب و تاکید کرد که علی فتح الله زاده تا پاسی از شب پیگیر امور باشگاه است.
مدیرعامل باشگاه استقلال ظهر امروز با حضور در محل تمرینات این تیم با بازیکنان و کادر فنی دیدار کرد.
مدیرعامل استقلال با اشاره به بدهی‌های بزرگ این باشگاه مدعی شد نیازمند زمان است تا مشکلات آبی‌ها را برطرف کرده و البته این امیدواری را به هواداران تیمش داد که نگرانی بابت این موضوع نداشته بانشد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «ریکاردو ساپینتو» صد درصد از کانال آقای آجورلو به استقلال آمد و هیچکدام از اعضای هیات مدیره در جریان نبودند که قراردادها از چه خبر است.
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: قهرمانی فصل گذشته انتظار را از مدیر جدید استقلال بالا می‌برد و به همین دلیل آقای فتح الله زاده کار دشواری در این فصل دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ