اکبر خزایی در دومین رقابت بدنسازی NPC که مورخ 27 ژانویه 2023 در عراق برگزار شد بعنوان قاضی حضور داشت و ایشان بهمراه ۴ داور از کشورهای آمریکا ، هلند و روسیه به قضاوت این رقابت پرداختند .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام فدراسیون بین‌المللی شمشیربازی، تیم ایران به واسطه نایب قهرمانی آسیا موفق به تثبیت جایگاه جهانی‌اش شده است.
طبق اعلام فدراسیون بین‌المللی شمشیربازی، تیم ایران به واسطه نایب قهرمانی آسیا موفق به تثبیت جایگاه جهانی‌اش شده است.
در پایان یازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک شیلاتی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، تثبیت نشان تجاری «خاویار سیاه خزری» مورد توافق قرار گرفت.
فروردین ۱۴۰۲ درحالی سپری شد که شرکت خدمات ارتباطی رایتل در مقایسه با سایر اپراتورهای‌ ارتباطی، رشد دو برابری ترافیک و درآمد را ثبت کرد.
درحالی که مدیرکل دفتربازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی افزایش قیمت را رد و آن را مشمول برخورد تعزیراتی کرده بود قیمت مرغ ۷۳ هزار تومان و هر شانه تخم‌مرغ ۱۰۰ هزار تومان شد.
هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و تیم‌های سنگ آهن بافق و شهیدچمران لارستان با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.
موسسه رتبه سنجی کپیتال اینتلیجنس (Capital intelligence) رتبه‌ اعتباری بانک سامان را ارزیابی و رتبه اعتباری B بانک سامان را تثبیت کرد.
تیم تنیس کمتر از ۱۴ سال ایران با کسب عنوان دهمی جایگاه خود در مرحله مقدماتی جهان را حفظ کرد.
ایران با تولید ۶۲ میلیون تن سیمان در سال ۲۰۲۲ توانست همچنان در رتبه هشتم تولید جهانی این محصول بایستد.
قیمت کالاهای اساسی در بازار در هفته پایانی سال ۱۴۰۱ تا حدودی تثبیت شده است.
هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.
قیمت لبنیات و روغن در ۳ ماه اخیر تثبیت نسبی داشته است.
وزیر جهاد کشاورزی از رشد ۱.۱ درصدی رشد بخش بخش کشاورزی درنیمه نخست امسال درمقایسه بارشدمنفی ۲.۴ درصدی نیمه نخست سال گذشته خبر داد.
گزارش‌های ۹ماهه و فصل پاییز اکثر شرکت‌های بورسی منتشر شد. نگاهی کلی به عملکرد صنایع مختلف نشان می‌دهد صنایع صادراتی با توجه به موانعی، از جمله اعمال عوارض صادرات توسط دولت، نتوانستند عملکرد آنچنان مطلوبی را به ثبت برسانند. این در حالی است که در صنایع دلاری نیز با توجه به بی‌نصیب ماندن شرکت‌ها از افزایش نرخ دلار به واسطه تثبیت نرخ دلار نیما در کانال ۲۸هزار و ۵۰۰ تومان، عملکرد کلی در حد انتظار بازار سهام نبوده است
بر اساس نخستین رده بندی سازمان جهانی پاراوالیبال در سال جدید میلادی، تیم ملی والیبال نشسته ایران همچنان بالاتر از دیگر کشورها درصدر جدول قرار دارد.
معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش گفت: مکران دروازه دفاعی ما است و سد اول دفاعی ما در برابر ابر قدرت‌ها و قدرت‌های فرامنطقه ای محسوب می‌شود.
نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو ۳۳ هزار و ۱۶ تومان معامله شد که نرخ دلار ثابت و یورو ۳۲۰ تومان افزایش قیمت داشت.
مس سونگون با برتری ۴ بر ۲ برابر حریف خود، صدرنشینی‌اش را در لیگ برتر فوتسال تثبیت کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم دربخش معیشت مشکلاتی دارند وتصمیمات خوبی برای جلوگیری از نوسانات قیمت کالاهای اساسی اتخاذ شده است که برای مدت ۲سال بتوانیم نرخ ارز این کالاها را ثابت نگه داریم.
سعید مهری در حساس ترین بازی استقلال در دور رفت به ترکیب تیم برگشت. به این بهانه که ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفته بود تیمش در دربی تهاجمی تر بازی کند.
قیمت لبنیات و حبوبات در آذرماه تثبیت شده و قیمت تخم مرغ نیز کاهش بود.
قیمت لبنیات و حبوبات در آذرماه تثبیت شده و قیمت تخم مرغ نیز کاهش بود.
قیمت لبنیات و حبوبات در آذرماه کمترین تغییر را به ثبت رساندند.
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی گفت: تأسیس و تثبیت یک فدراسیون جدید فرایند ساده ای ندارد و اگر مراحل آن با دقت انجام نشود ممکن است دوباره شاهد انتقال مقر فدراسیون به پایتخت باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ