دومین روز از هفته دوم جام جهانی با رقابت تکنس و استرالیا از گروه D آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الکس اکسلید چمبرلین، بازیکن سابق لیورپول، به عنوان خرید جدید بشیکتاش ترکیه معرفی شد.
عقاب طلایی با نام علمی Aquilachrysaetos، در کنار عقاب دریایی دم‌سفید، عقاب دریایی و عقاب شاهی (شاه‌باز)، در دسته عقاب‌های بزرگ‌جثه قرار می‌گیرد؛ همان‌هایی که بزرگ‌ترین عقاب‌های ایران هستند.
عقرب‌های غول پیکر جنگلی بومی هند هستند. آن‌ها به داشتن دستان گیره مانند بزرگ معروف اند که برای جابجایی غذا استفاده می‌شود و اسکلت‌های بیرونی آن‌ها سیاه و سفید براق، اما گاهی اوقات قرمز مایل به قهوه‌ای است که زیر نور ماوراء بنفش (UV) به رنگ سبز خاکستری می‌درخشد. علاوه بر این، این عنکبوتیان جذاب منزوی هستند.
با وجود وعده برای بهتر بازی‌کردن بعید به نظر می‌رسد امروز تیم ملی والیبال ایران کار ساده‌ای پیش‌رو داشته باشد. آن‌ها در حالی باید به مصاف عقاب‌های اروپا بروند که رقیب صدرنشین رده‌بندی جهان است
هفته پایانی لیگ برتر پرتغال امشب برگزار می شود که شانس بنفیکا برای قهرمانی بسیار بیشتر از پورتو است.
عقرب‌ها گروه بزرگی از بندپایان متعلق به سرده عنکبوت‌ها هستند و جزئی از خطرناک‌ترین حیوانات دنیا محسوب می‌شوند. یکی از اعضای این گروه عقرب گادیم است که در ایران شهرت دارد.
شکست عجیب تیم مدعی استقلال خوزستان در خانه تیم قعرنشین چوکای تالش بار دیگر خاطره قلعه عقابها را زنده کرد. حالا سایپا هم شانس تازه‌ای برای صعود به لیگ برتر دارد
پیروزی ارزشمند تیم فوتبال چوکای تالش در ثانیه‌های پایانی مسابقه از دست رفت.
این سومین تقابل بین فرانکفورت و ناپولی به حساب می‌آید که در دو دیدار قبلی حریف آلمانی برنده بوده است
کسی انتظار نداشت پس از صحبت‌های حاشیه‌ساز عجیب جهانبخش جعفری، این مربی در نتیجه‌گیری اینقدر خوب عمل کند.
میلان با قبول شکست چهار بر صفر مقابل لاتزیو شانس مستحکم کردن رتبه دوم خود را از دست داده و با ناپولی صدرنشین 12 امتیاز فاصله پیدا کرد.
سبزپوشان تالشی قعرنشین جدول مسابقات لیگ دسته اول هستند و اتفاقات پیرامون این تیم هر روز وضعیت این تیم را نگران کننده تر می‌کند.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و آمریکا در روز پایانی مرحله مقدماتی گروه دوم جهام جهانی، جدال یوزها با عقاب‌هاست.
روز نخست لیگ برتر وزنه برداری با صدرنشینی عقاب همراه بود.
چند سال بعد از خداحافظی پیمان حسینی مرد پرافتخار فوتبال ساحلی، تیم ملی این رشته همچنان به داشتن گلرهای تراز اول می‌بالد.
مصاف چوکا تالش – سایپا از هفته یازدهم لیگ یک در استادیوم چوکا با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.
حمید مطهری که هفته قبل در سیرجان تیم مدعی گل‌گهر را شکست داده بودند، دومین غول کشی متوالی خود را جشن گرفتند و تنها خط تیره لیگ بیست و دوم که شکست فولاد بود، را از بین بردند
با دستگیری جوان ۲۶ ساله که «محمد – س» نام دارد بررسی‌ها نشان داد که همدست او پس از مجروح کردن دو خواهر از صحنه حادثه گریخته است؛ بنابراین گزارش، دقایقی بعد از انتقال آپاچی سوار ۲۶ ساله به مقر انتظامی، بازجویی‌های تخصصی از وی زیر نظر سرهنگ روح‌ا... شجاعی (رئیس کلانتری گلشهر) آغاز و مشخص شد که او و همدست فراری‌اش در چند ساعت قبل نیز گوشی قاپی‌های دیگری نیز انجام داده‌اند.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران سبزپوشان تالشی می‌توانند دیدار هفته ابتدایی لیگ دسته اول را در ورزشگاه پوریای ولی برگزار کنند.
بنابر اطلاعات منابع علمی، عقرب‌های آمادوک (گاردیوم) از خطرناک‌ترین عقرب‌ها هستند. سم عقرب‌های گاردیوم بسیار خطرناک است و زهر این نوع کژدم می‌تواند یک انسان بالغ را به راحتی از پا در بیاورد. رنگ نر آن طوسی متمایل به کرم و رنگ ماده آن کرم متمایل به قهوه‌ای است.
رگبار و وزش باد شدید در مناطقی از کشور
وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران
عقاب‌های قلعه تالش، شاهین بندر عامری را شکست دادند و به قهرمانی لیگ دسته دوم فوتبال ایران دست یافتند. چندی پیش ملوان بندرانزلی هم قهرمان لیگ دسته اول شده بود تا فوتبال گیلان به روزهای خوبش نزدیک شود
در ست پنجم یک نتیجه تاریخی روی تابلوی سالن شهر گدانسک ثبت شد؛ لهستان ۲ ـ ایران ۱۲. این فاصله شگفت آور مقابل دیدگان تماشاگران پرتعداد میزبان رقم خورد تا نمایی از قدرت نسل جدید والیبال ایران باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ