اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا داورزنی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی والیبال به عدم پاسخگویی شفاف آمریکایی‌ها درباره صادر نکردن ویزای تعدادی از ملی‌پوشان اعتراض کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمر، ناصر علیزاده و امین میرزازاده به چهار پیروزی دست پیدا کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به سه پیروزی دست پیدا کرد.
تیم ملی فوتبال ایران قرار است در فیفادی بعدی تورنمنت چهارجانبه‌ای را برپا کند.
فدراسیون فوتبال اکنون علاوه بر گزینه‌های داخلی که معرفی کرده، مذاکرات را تا روز سه شنبه با شش گزینه خارجی نیز دنبال خواهد کرد.
مجید جلالی بعد از نزدیک به 40 سال فعالیت در عرصه مربیگری آرام آرام به مرز بازنشستگی در این حرفه رسیده است.
ایران دیشب با اختلاف زیاد و با نتیجه ۳۵ بر ۲۲ مغلوب اسپانیا شد و حرفی برای گفتن نداشت. حالا در دور دوم به سد سه حریف قدرتمند اروپایی برخورد کرد.
مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما پس از سه هفته غیبت در مسابقات این تیم، با گلزنی به رقابت‌های لیگ اسپانیا بازگشت.
بدون تعصب دو نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان و بعد جام جهانی در حالی که روس‌ها هم حضور نداشتند حتی از صعود نکردن تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی هم نتیجه بدتری است، چراکه کلا سه کشور صاحب کشتی در دنیا وجود دارد و در غیاب روسیه انگار فقط ایران و امریکا در مسابقات حضور داشتند و ایران دو بار بین دو تیم دوم شد!
مسلم اولادقباد بازیکن تیم ملی فوتسال و باشگاه پالما که برای تمدید مجوز خروج از کشور به ایران بازگشته است، احتمال دارد دو بازی دیگر پالما را در لیگ اسپانیا از دست بدهد.
سه مسابقه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های انگلستان، ولز و امریکا نکاتی را مکشوف کرد که تا به حال پوشیده مانده یا دست‌کم نمود بیرونی پیدا نکرده بودند. در مسابقه نخست هر کسی پرچم خود را داشت؛ پرچم الله نشان، پرچم بدون نشان، پرچم شیر و خورشید و پرچم قومیت‌ها. در رویارویی با انگلستان شاهد بودیم عده‌ای از جمله بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را نخواندند، عده‌ای این سرود را خواندند و عده‌ای دیگر هو کردند. القصه، آنچه دیدیم تفرقه بود. در مسابقه دوم و سوم اوضاع تا حدودی تغییر کرد. به جز تنوع پرچم‌ها –که در بازی نخست هم با آن مواجه بودیم- مشاهده کردیم بخشی از بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را خواندند، برخی لب زدند و برخی نخواندند.
بازیکن تیم ملی فوتبال ولز با بیان اینکه شناخت خوبی از تیم ایران دارد، گفت: دنبال کسب سه امتیاز در دیدار با ایران هستیم.
سه بازیکن تیم ملی فوتبال ولز برای دیدار مقابل ایران وضعیت مبهمی دارند.
دیوید بکام ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس و آرسن ونگر از جمله تماشاگران ویژه بازی نخست این کشور مقابل ایران هستند. ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌ها درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است. تیم ایران با ترکیب کاملاً دفاعی 5-4-1 مقابل انگلیس حاضر شد.
تیم ملی فوتبال ایران در اولین گام در شرایطی برابر انگلیس قرار خواهد گرفت که کی روش ترکیب خود را برای این جدال مشخص کرد.
جیمز مدیسون، ستاره تیم ملی انگلیس احتمالاً غایب بزرگ سه شیرها در جام جهانی خواهد بود.
با اضافه شدن سه بازیکن دیگر به اردوی تیم ملی، تمرینات این تیم عصر امروز یکشنبه ادامه پیدا کرد.
ایذه- سه کشتی گیر ایذه‌ای در ترکیب اعزامی تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای رقابت‌های جام جهانی حضور دارند.
سه بازیکن تیم ملی فوتبال در فاصله ۲۵ روز تا شروع جام جهانی در کمپ تیم‌های ملی تمرین کردند.
وحدت حنانوف، احسان پنشنبه و شرالدین بوبوئف به تیم ملی تاجیکستان دعوت شدند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: دو سه تیم از لحاظ تیمی قدرتمند هستند، اما هیچ تیمی منسجم‌تر و کامل‌تر از ایران نیست.
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم هال سیتی همسترینگش را در لندن جراحی کرده است و به احتمال زیاد مسابقات جام جهانی قطر را از دست می‌دهد.
پرونده تیم ملی پاراتکواندو ایران در هفتمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا با قهرمانی تیم ملی در مجموع مردان و زنان بسته شد
تیم فوتبال فاینورد هلند در غیاب ملی پوش ایرانی خود به سه امتیاز هفته سوم اردویسه رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ