وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد قوای جمهوری آذربایجان صبح روز جمعه به مواضع ارتش ارمنستان در بخش شرقی حمله کردند. تاکنون از تلفات این حمله گزارشی مخابره نشده ا ست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رندا شیخ، کارشناس غذا چهار نوع از انواعِ فراوان غذاهای قطری‌ را معرفی می‌کند: مکبوس که نوعی ادویه‌پلو با مرغ یا گوشت است، سالونا که نوعی تاس کباب عربی به شمار می‌رود، مضروبه که پورهٔ مرغ و سبزیجات است، و هریسه که نوعی حلیم است و تهیه‌اش وقت زیادی می‌برد.غذاهای سنتی قطر با تأثیر محصولات مختلف جهان در طول قرون‌ شکل گرفته‌اند. ادویه‌هایی نظیر زنجبیل، بادیان و فلفل سیاه از راه دریا، از شبه‌جزیرهٔ هند به اینجا آمده‌اند. زیره و سیر از کویرِ شام، و لیموی سیاه از عمان می‌آید، و با این‌که اینها در آشپزی قطر جاگیر شده‌اند میل به کشف و وارد‌ کردن ادویه و غذاهای تازه همچنان در کار است.
تاس کباب این غذای لذیذی که در اکثر سفره‌های ما هم پیدا می‌شود اصالتی اصفهانی دارد.
یک منبع به نقل از خبرگزاری تاس مدعی شد که نویسنده مجروح است، اما هوشیار است و اطلاعات اولیه نشان می‌دهد که بمب در زیر خودرو کار گذاشته شده بود.
والری کارپین، سرمربی تیم ملی روسیه، در مصاحبه‌ای کوتاه با تاس توضیح داد که چرا تیم ملی این کشور به مسابقات قهرمانی فوتبال آسیای مرکزی نخواهد رفت.
خبرگزاری تاس به نقل از مقامات جمهوری دونتسک از کنترل کامل منطقه صنعتی شهر راهبردی باخموت توسط نظامیان روسیه خبر داد.
مدافع میانی تیم فوتبال هوادار می‌گوید امیدوار است بار دیگر شانس حضور در سپاهان را پیدا کند.
سپاهان و زنیت تمامی درآمدهای حاصل از دیدار دوستانه در نقش جهان را به مردم آسیب دیده از زلزله خوی ارسال خواهند کرد.
یک منبع آگاه به تاس گفت نخستین فروند از این سری هواپیما‌ها چندین پرواز را انجام داده است و دومین هواپیما به یک مرکز آزمایش پرواز فرستاده شده و سومین توپولوف تو ۱۶۰ ام در دست ساخت است.
اکنون شی جین پینگ احتمالا تاس می‌اندازد تا ببیند که از طریق زور و ارعاب چه چیزی را می‌تواند بدست آورد. با این وجود، جنگ‌ها غیر قابل پیش بینی هستند و دست کم علاوه بر تلفات سنگین به اقتصاد چین ضربه بزرگی وارد می‌کنند زیرا تجارت خارجی آن کشور کاهش خواهد یافت و به دنبال آن مشکلات ارزی نیز ایجاد خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ