یک ابرکامپیوتر ترکیب تیم ملی انگلیس در بازی اول مقابل ایران را پیش‌بینی کرده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نزدیک‌تر شدن به مستر المپیا ۲۰۲۳ فکر می‌کنید کدام بدنساز توانایی شکست دادن قهرمان فعلی یعنی هادی چوپان را داشته باشد؟
یک اقتصاددان درباره سه سناریو احتمالی پیش روی اقتصاد ایران درباره نرخ رشد نقدینگی توضیح داد.
این نمایش خیره کننده ایشیکاوا یک سال قبل توسط یک بزرگ والیبال پیش‌بینی شده بود.
ایگور استرلکوف، تحلیلگر جنگ، وزیر دفاع سابق جمهوری خلق دونتسک، ادعا کرد که یوگنی پریگوژین، رئیس واگنر، با افراد ناشناس در حلقه پوتین در تلاش برای برکناری دیکتاتور عمل می‌کند.
شاخص کل امروز در ابتدا اندکی منفی بود در پایان با ثبت بیش از ۴ هزار و ۷۸۰ واحد رشد یکبار دیگر به بالای مرز ۲,۳ میلیونی رسید. شاخص هموزن نیز بیش از ۳ هزار واحد ارتقا یافت و در محدوده ۷۶۴ هزار واحد ایستاد. فردا روند مثبت بازار ادامه دار خواهد بود؟
پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم در پایان فصل حداقل یک یا دو جام به دست می‌آورد.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در اکسپو ۲۰۲۳ امکان عقد یک میلیارد دلار قرارداد تجاری وجود خواهد داشت.
برانکو ایوانکوویچ یکی از مهم‌ترین نام‌های فوتبال ایران در دو دهه گذشته به حساب می‌آید.
شاخص کل با رشد هشت هزار و و611 واحدی (معادل ۰.۵۶ درصد)، سطح یک میلیون و ۵۳۳ هزار واحدی را فتح کرد و پایین‌تر از میانه کانال ۱.۵ میلیون واحدی قرار گرفت و بهمن ماه را به پایان رساند. این روند رو به رشد ادامه خواهد یافت؟
یک ابر کامپیوتر پیش‌بینی کرده است که شانس آرسنال برای قهرمانی در لیگ جزیره به ۳۴ درصد کاهش پیدا کرده است.
یک ابر کامپیوتر پیش‌بینی کرده است که شانس آرسنال برای قهرمانی در لیگ جزیره به ۳۴ درصد کاهش پیدا کرده است.
پیش‌بینی رسانه‌های انگلیسی برای آمار بینندگان دیدار امشب انگلیس ـ فرانسه، حاکی از شکست رکوردهای سابق است؛ به نحوی که انتظار می‌رود پربیننده‌ترین دیدار تیم‌ملی انگلیس در تلویزیون، امشب و در جریان جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر رقم بخورد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه درحال حاضر تمام زیرساخت‌ها فراهم شده و ثبت سفارش نیز آغاز شده و از طرف دولت هیچ مانعی برای واردات خودرو وجود ندارد گفت: یک میلیارد یورو برای واردات خودرو پیش‌بینی شده است.
متخصصان در حال مطالعه روی INSL ۳ هستند که در دوران بلوغ در مردان ایجاد می‌شود. آن‌ها بر این باورند که INSL ۳ شاخص اولیه برای پیش‌بینی بیماری‌های مرتبط با سن را ارائه داده و به پزشکان فرصتی می‌دهد تا از بروز بیماری در افراد جلوگیری کنند.
پیش‌بینی خطر برخی بیماری‌ها در مردان با یک هورمون
یک ابرکامپیوتر پیش بینی می کند که آرژانتین و لیونل مسی با غلبه بر رونالدو و پرتغال، قهرمان جام جهانی 2022 می شوند.
یک دستگاه ابرکامپیوتر با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی کرده که دو تیم آرژانتین و پرتغال در فینال جام جهانی قطر به هم می‌رسند و در نهایت مسی جام را بالای سر خواهد برد.
یک دستگاه ابرکامپیوتر با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی کرده که دو تیم آرژانتین و پرتغال در فینال جام جهانی قطر به هم می‌رسند و در نهایت مسی جام را بالای سر خواهد برد.
یک ابرکامپیوتر ترکیب تیم ملی انگلیس در بازی اول مقابل ایران را پیش‌بینی کرده است
اتوآنتی‌بادی یک آنتی‌بادی است که توسط سیستم ایمنی ساخته شده و علیه یک یا چند پروتئین خود بدن فرد هدایت می‌شود. بسیاری از بیماری‌های خودایمن همچون لوپوس اریترماتوز به علت اتوآنتی‌بادی‌ها ایجاد می‌شوند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه بعید میدانم اسرائیل بخواهد در این مقطع کاری انجام دهد، گفت: احتمالا احیای برجام ظرف مدت یک هفته تا ده روز اتفاق می‌افتد.
استقلال و سپاهان برای سومین بار در هفته اول لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت؛ در ۲ مرتبه قبلی این تیم اصفهانی بود که در پایان موفق شد قهرمان لیگ شود.
تغییر مشهود سرعت صدور مجوز و موافقت اصولی تاسیس نهادهای مالی در دوره جدید مدیریت سازمان بورس و اوراق بهادار، پس از مصوبه پیشین سازمان با موضوع رفع موانع و تسهیل صدور مجوز ها دیده می‌شود.
یک کارشناس اقتصادی معتقد است: اقتصاد رفتاری با کالابرگ موافق‌تر است، اما از نگاه اقتصاد خرد، تجربه نشان داده است هرگونه مداخله از این جنس یعنی کالابرگ یا مداخله قیمتی کارآیی ندارد و به شدت رد می‌شود. منظور از مداخله قیمتی همان قیمت گذاری دستوری است که کاهش رفاه حاصل از این نوع رفتار بسیار زیاد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ