صاف کردن دو بنده کشتی توسط عموزاد به دفعات و به خصوص در دیدار فینال توسط این ستاره دوست داشتنی می‌توانست موجب غفلت و استفاده رقبای او و به خصوص حریف آمریکائی در دیدار فینال شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اغلب انسان‌ها در زندگی روزمره کار‌هایی را انجام می‌دهند که نمی‌دانند ممکن است به چشم‌های خود آسیب برسانند با شناخت این کار‌ها می‌توانید به حفظ سلامت چشم‌ها کمک کنید.
چالش هایی مانند موضوع آب، رفع تعهد ارزی و... فعالیت در بخش کشاورزان را تحت تاثیر قرار داده و این امر نیازمند برنامه ریزی درست از سوی مدیران بالادستی با مشورت فعالان این حوزه است.
یک متخصص طب سنتی با اشاره به مضرات زیاد نشستن گفت: با نشستن بیش از حد، فشار بر روی دیسک افزایش می‌یابد؛ در نتیجه منجر به سیاهی دیسک و درد شدید خواهد شد.
ارزیابی‌ای در اروپا نشان داد که پاسخ دهندگان در دوران پیری و بازنشستگی فارغ از ثبات مالی یا سایر عوامل تاثیرگذار همگی کاهش سریع حافظه پس از دوره بازنشستگی را نشان دادند. با این وجود، راه‌هایی وجود دارند که با افزایش سن زوال شناختی را کاهش می‌دهد.
یکی از این سارقان گفت: من یک عادت عجیب دارم که باعث شد راز سرقت‌هایمان فاش شود؛ عادت به نوشتن سرقت‌ها داشتم. جزئیات سرقت‌ها را می‌نوشتم تا در حساب و کتاب اشتباه نکنم.
شب‌ها شاید هیچ چیز دلچسب‌تر از پوشیدن لباس خواب مورد علاقه‌ی خود و بالاخره رفتن به رختخواب نباشد. اما بعضی لباس خواب‌ها بیش از اندازه گرم اند و ممکن است خواب تان را مختل کنند. ما وقتی دمای بدن مان اندکی پایین است، خواب بهتری داریم؛ و اگر تمایلی به برهنه خوابیدن ندارید، یک لباس خواب نازک به تن کنید که از یک جنس طبیعی و قابل تنفس مثل لینن یا نخ باشد.
اگر شبانه دوش می‌گیرید یا مو‌ها را شستشو می‌دهید خوابیدن با مو‌های هنوز خیس مانده می‌تواند وسوسه انگیز باشد، اما در مقابل این تمایل مقاومت کنید.
کریم بنزما مثل دو فصل قبل توانست دروازه چلسی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو باز کند.
کنعانی سوء استفاده از سازوکارهای سازمان ملل برای کسب اهداف سیاسی از سوی برخی از کشورهای عضو را عادتی ناپسند دانست و دستکاری آشکار حقوق بشر برای اهداف سیاسی از جمله در ارائه تبعیض آمیز قطعنامه‌های کشوری در شورای حقوق بشر را مایه تاسف ارزیابی کرد.
قضاوت ایلگیز تانتاشف داور ازبک در بازی ایران و روسیه به هیچ وجه مطلوب نبود.
عادت پرسپولیس به گرفتن وام دلاری باوجود طلب ۳میلیون دلاری!
از هفته‌های ابتدایی لیگ نوزدهم که سپاهان موفق شد با امیر قلعه‌نویی پرسپولیس را در آزادی شکست دهد، این مربی دیگر در ورزشگاهی که خانه خودش می‌داند، طعم پیروزی را نچشیده است.
پس از پایان سفر دو روزه مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، دو طرف به توافقی برای پیشبرد همکاری‌های آینده دست یافتند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اردوگاه‌های آموزش و پرورش را در روزهای آخر هفته و روزهای تعطیل باز بگذارید گفت: مدارسی که نوبت عصر ندارند باید برای دانش آموز و والدین فعال باشد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در اساسنامه انجمن اولیا و مربیان به مردمی بودن آن اشاره شده اما این نهاد مردمی نیازمند یک ساختار است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌های اتحادیه اروپا تبدیل به عادتی برای ملت ایران شده و هیچ ارزشی برای ما ندارد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط با تل آویو به منزله عدول از آرمان های امت در قبال مسئله فلسطین است، اعلام کرد که وجود این رژیم در سرزمین فلسطین از اساس باطل است.
در اینجا چند راهکار ساده آورده شده است که با کمک ان‌ها می‌توانید خانه خود را در تمام طول سال تمیز نگه دارید. هنگامی که یک برنامه منظم ایجاد می‌کنید، به عادتی تبدیل می‌شود که خانه تمیزتر، منظم‌تر و سالم‌تر را ترویج می‌کند.
اورال اوفا با عملکرد درخشان امیرحسین اسفندیار به یک پیروزی دیگر دست یافت.
مراکشی ها بعد از پایان بازی با مراکش عادت جالب و پسندیده خود را ترک نکردند.
اسپوتنیک در گزارشی به نقل از چند دیپلمات اروپایی نوشت که جار و جنجال برخاسته از تصمیم اوپک‌پلاس برای کاهش تولیدات نفت، نشان‌دهنده آن است که کشورها آماده مقابله با نفوذ آمریکا هستند.
رحمان عمو زاد ستاره کشتی ایران در رقابت های جهانی بلگراد، بیش از حد معمول دوبنده خود در سرشانه ها را لمس می کرد.
مهاجم تازه‌وارد مس کرمان گلزنی‌های خودش برای تیم جدیدش را با عادتی تکراری آغاز کرد.
با اتفاقاتی که در مصاف پرسپولیس و آلومینیوم رخ داد شاید بیشتر باید مانند فصل گذشته منتظر گلزنی هافبک‌ها و وینگرهای این تیم باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ