یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: رفتارهای تند می‌تواند مطالبه جامعه در زمینه اصلاح رفتار گشت ارشاد را منحرف کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سری رفتار‌های خاص وجود دارد که مختص زنان است و می‌تواند هر مردی را آزار دهد. مطمئنا شناسایی رفتار بد زنان و کنترل آنها، می‌تواند به کاهش تنش و اختلاف در زندگی مشترک شما کمک کند.
درست است که شرایط اجتماعی رفتار‌ها را خشن و ملاحظه شرایط دیگران را پیچیده کرده است، اما انسان‌ها هم با یکدیگر فرق می‌کنند. داوری مخصوصا وقتی انسان خودش هم بدون در نظر گرفتن شرایط دیگران حق را به خودش می‌دهد. کار دشواری است!
کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان، برخی رفتارهای مدیریت این باشگاه را علت جدایی‌اش عنوان کرد.
امام جمعه موقت اصفهان در واکنش به بی‌حجابی‌ها گفت: مردم نگران رفتار‌های زننده غیراسلامی هستند. مسئولان باید برای مقابله با این رفتار‌ها صراحت داشته باشند چرا که بی‌توجهی به این رفتار‌ها مصداق حمایت از دشمن است.
مهاجم سوئدی با رفتار‌های خاص و جالب خود یکی از فوتبالیست‌های منحصر به فرد دوران خود است.
این درست که عده‌ای جلوی ورود زنان به استادیوم‌ها را می‌گیرند و دربی همین امروز باز هم بدون حضور زنان برگزار می‌شود ولی آیا حضور زنان در استادیوم در انیمیشن‌ها هم ممنوع است؟ یا این صرفا از یک نگاه جنسیت‌زده می‌آید که ناخودآگاه دست به چنین حذف‌هایی می‌زند؟
چرا برآورده نکردن سریع نیاز‌های نوزادان، اصرار برای اشتراک‌گذاری اسباب‌بازی‌های‌شان با کودکان دیگر و... اشتباه است؟
برهانی، حقوقدان در گفت‌وگویی ویدئویی درباره حجاب و راهکار‌های حاکمیت برای مقابله با بی‌حجابی توضیح می‌دهد. او در بخشی از این گفتگو با اشاره به حواشی رخ داده در بحث حجاب تاکید می‌کند که همه این فجایع ناشی از عبور از حیطه قانون است.
با توجه به اینکه چاشنی هیجان وارد معاملات بورس و بازار سرمایه شده بود، انتظار می‌رفت رفتار‌های هیجانی در بازار بیشتر و در صورت اصلاح، شاهد اصلاح تند و تیز و همراه با هیجان باشیم.
سعیدی درباره این‌که رئیس قوه قضائیه در اظهارنظری تاکید کردند در مسئله حجاب بگیر و ببند جواب نمی‌دهد اما شاهد برخی از رفتارهای تند و اظهارنظرها از تریبون‌های عمومی هستیم، چقدر ضرورت دارد تصمیم‌گیران در مسئله حجاب این نگاه را داشته باشند، گفت: متاسفانه یکی از چالش‌ها و آسیب‌های کشور همین نگاه برخی از تندروها به موضوعات و مسائل کشور است.
رفتار‌های امیلیانو مارتینز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، سرانجام قوانین پنالتی را تغییر داد
درایمون استاد بررسی رفتار‌های کوسه‌ها از دانشگاه ایالتی می‌سی‌سی‌پی می‌گوید، «کوسه‌های سفید بزرگ معمولا از خلیج مکزیک عبور می‌کنند و خود را به ساحل آلاباما می‌رسانند. اما تا این اندازه نزدیک شدن کوسه‌ای از این نوع به ساحل که ماهیگیران ساحلی با آن برخورد کنند، بسیار نادر است.»
خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد با توجه به تکرار مداوم رفتار‌های تند ساپینتو، این مربی به احتمال فراوان با محرومیتی ۶ یا ۷ هفته‌ای مواجه خواهد شد. پیش از این ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی هم به دلیل مشکلات انضباطی ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم شد. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم دقیقا چنین تجربه‌ای داشت و به دلیل رفتار تند با سیدعلی داور دربیفصل پیش ۶ جلسه نتوانست تیمش را همراهی کند
ضرغامی گفت: متاسفانه بعضا تنگ نظری وجود دارد. من چند وقت پیش در نمایشگاه دستاورد‌های بانوان شرکت کردم و توئیتی زدم که متاسفانه چند نفر خیلی تندروی کردند و رفتار ناشایستی داشتند و تعدادی از خانم‌ها در این مراسم به صورت آئینی و همخوانی محتوای بسیار خوبی را در وصف پیامبر و امام علی (ع) اجرا کردند و هیچ مشکل شرعی هم نداشت. دیگر نمی‌شود، آنقدر سختگیری کرد و من به آن آقایی که اشکال می‌گیرد و رفتار‌ها و برخورد‌های تند می‌کند می‌گویم که اگر تحریک می‌شود، نگاه نکند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز پیش بایدن درباره برجام / سخنان مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز قبل بایدن درباره برجام / صحبت‌های مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
دوربین‌های زیر آب، تصاویری را ضبط کرده‌اند که سرپایان (cephalopods- شاخه‌ای از نرم‌تنان) صدف، لجن و جلبک‌ها را با بازو‌های خود جمع‌آوری می‌کنند و با استفاده از آب پرفشاری که از قیف (یا سایفون، که در پشت اختاپوس قرار دارد) خارج می‌شود، آن‌ها را به سوی همنوعان خود پرتاب می‌کنند. محققان حتی فهمیده‌اند که اختاپوس‌هایی که مورد هدف قرار می‌گیرند، برای جلوگیری از اصابت این ضربه، جا خالی می‌دهند و غوطه‌ور می‌شوند.
لغو عضویت ایران از این کمیسیون ایجاد یک رویه خطرناک، جانبدارانه و مبتنی بر رفتار‌های دوگانه توسط برخی از دولت‌های عضو است که نه تنها منجر به تضعیف اعتبار عالی‌ترین مرجع بین‌المللی در حوزه زنان می‌شود بلکه فضا را برای سوء استفاده سیاسی آتی برخی از دولت‌ها برای اعمال اهداف و اغراض سیاسی­شان در این نهاد فراهم می‌کند.
فریدون عباسی گفت: ما چاره‌ای جز مقاومت نداریم، اما برای این مقاومت لازم است که سرمایه اجتماعی را توجیه کنیم. تست‌های موشکی ما در چند روز اخیر این پیام را به غربی‌ها داد که ما محکم در حوزه دفاعی ایستاده ایم.
«در کنار کاهش درآمد سرانه شاهد افزایش قیمت افسارگسیخته کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مردم بوده‌ایم. این موضوع نیز در کاهش قدرت خرید مردم اثر گذار بوده و بر نارضایتی مردم در سال‌های اخیر افزوده است. این معترض بودن نسبت به مسائلی مانند آزادی بیان، بیکاری، شرایط سخت ازدواج و...، نیز است، اما به اعتقاد بنده مهم‌ترین عامل در این زمینه متغیر اقتصادی است که مردم را نسبت به شرایط موجود ناخوشایند کرده است.»
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
رفتار‌های تبعیضی محصول این تفکر است که ما خوب هستیم و دیگران بد. برخلاف جمله مشهور امام علی (ع) که فرد را با حق می‌شناسند و نه حق را با فرد؛ این تفکر حق را با فرد که خودشان باشد می‌سنجد. اصولا در این نگرش حق یعنی خودشان. هیچ اصل ثابتی ندارند.
رفتار‌های پرسش‌برانگیز گزارشگر اعزامی برنامه «دایره طلایی» به رقابت‌های جهانی کشتی، همزمان با آغاز این رقابت‌ها واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.
فلاحت‌پیشه گفت: کشور در حال حاضر تاوان رویکرد‌های تند و افراطی را می‌دهد. حتما نسل آینده ما را مواخذه خواهد کرد که چرا این همه تاوان برای رفتار‌های افراطی دادیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ