چرا برآورده نکردن سریع نیاز‌های نوزادان، اصرار برای اشتراک‌گذاری اسباب‌بازی‌های‌شان با کودکان دیگر و... اشتباه است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سری رفتار‌های خاص وجود دارد که مختص زنان است و می‌تواند هر مردی را آزار دهد. مطمئنا شناسایی رفتار بد زنان و کنترل آنها، می‌تواند به کاهش تنش و اختلاف در زندگی مشترک شما کمک کند.
درست است که شرایط اجتماعی رفتار‌ها را خشن و ملاحظه شرایط دیگران را پیچیده کرده است، اما انسان‌ها هم با یکدیگر فرق می‌کنند. داوری مخصوصا وقتی انسان خودش هم بدون در نظر گرفتن شرایط دیگران حق را به خودش می‌دهد. کار دشواری است!
یکی از افسران که به رفتار‌های مرد همسایه مشکوک شده بود، شروع به بازرسی خانه مرد مرموز کرد و زمانی که در حمام خانه باز شد، با جسد غرق در خون فریدون که از ناحیه گردن هدف ضربات مرگبار قرار گرفته بود روبه‌رو شد.
به نظر می‌رسد این رفتار‌های خلاف قانون اساسی که علیرغم تذکر‌های صریح و چند باره رهبری همچنان در حال تکرار است، نیازمند ورود جدی نهاد‌های نظارتی درون و بیرون مجلس بوده تا اگر چرخه باطل این اقدامات در همین دوره متوقف نمی‌شود، لااقل با حذف چنین افراد و اقداماتی، مجلس دوازدهم در تراز بالاتری از احترام به قانون اساسی شکل بگیرد.
امام جمعه موقت اصفهان در واکنش به بی‌حجابی‌ها گفت: مردم نگران رفتار‌های زننده غیراسلامی هستند. مسئولان باید برای مقابله با این رفتار‌ها صراحت داشته باشند چرا که بی‌توجهی به این رفتار‌ها مصداق حمایت از دشمن است.
مهاجم سوئدی با رفتار‌های خاص و جالب خود یکی از فوتبالیست‌های منحصر به فرد دوران خود است.
این درست که عده‌ای جلوی ورود زنان به استادیوم‌ها را می‌گیرند و دربی همین امروز باز هم بدون حضور زنان برگزار می‌شود ولی آیا حضور زنان در استادیوم در انیمیشن‌ها هم ممنوع است؟ یا این صرفا از یک نگاه جنسیت‌زده می‌آید که ناخودآگاه دست به چنین حذف‌هایی می‌زند؟
برهانی، حقوقدان در گفت‌وگویی ویدئویی درباره حجاب و راهکار‌های حاکمیت برای مقابله با بی‌حجابی توضیح می‌دهد. او در بخشی از این گفتگو با اشاره به حواشی رخ داده در بحث حجاب تاکید می‌کند که همه این فجایع ناشی از عبور از حیطه قانون است.
هواداران استقلال بشدت از رفتار‌های مدیر برنامه‌های آندره استراماچونی ناراحتند و بعد از اینکه از سوی مسئولان باشگاه استقلال فاش شد که سرمربی سابق ایتالیایی حتی از خیر دو روز دیرکرد حقوقش هم نگذشته به صفحه شخصی او حمله کردند.
رفتار‌های امیلیانو مارتینز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، سرانجام قوانین پنالتی را تغییر داد
جمهوری اسلامی ایران نسبت به تبعات رفتار‌های مداخله‌جویانه غرب هشدار داده و تصریح کرده است که این قبیل اقدامات بی‌پاسخ نخواهد ماند.
درایمون استاد بررسی رفتار‌های کوسه‌ها از دانشگاه ایالتی می‌سی‌سی‌پی می‌گوید، «کوسه‌های سفید بزرگ معمولا از خلیج مکزیک عبور می‌کنند و خود را به ساحل آلاباما می‌رسانند. اما تا این اندازه نزدیک شدن کوسه‌ای از این نوع به ساحل که ماهیگیران ساحلی با آن برخورد کنند، بسیار نادر است.»
سفیر ایران با انتقاد از رفتار‌های دوگانه کشور‌های اروپایی با موضوع حقوق بشر، تاکید کرد: کشور‌هایی که در تشویق مردم به خشونت و اجازه سوء استفاده از آزادی بیان توسط رسانه‌های ضدایرانی مروج خشونت و توهین کننده به مرجعیت سیاسی و دینی ایران نقش دارند، بهتر است به جای فشار سیاسی بر ایران و دلسوزی غیرواقعی برای مردم ایران، به وظایف خود بر اساس کنوانسیون وین برای حفاظت از اماکن دیپلماتیک و دیپلمات‌های ایرانی عمل کنند.
یکی از این رفتار‌های متخلفانه که اتفاقا در ورودی‌های محدوده پرتراکم و پرآلوده مرکز شهر (محدوده طرح ترافیک) بسیار رایج است، مخدوش کردن پلاک در وقت ورود به منظور اجتناب از ثبت عوارض و جریمه است. برخی نیز به موتورسواران متوسل می‌شوند و از آن‌ها می‌خواهند با حرکت پشت خودرو پلاک را بپوشانند تا از محدوده ثبت پلاک توسط دوربین‌های هوشمند عبور کنند.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که رفتار‌های خودآزاری ممکن است در میان نوجوانان در حال افزایش باشد. کسانی که این کار را انجام می‌دهند می‌گویند که این راهی برای مقابله با درد عاطفی است.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه بیان کرد: در ۱۶ آذر ماه هیچ برنامه و تقاضایی برای برگزاری تجمعی نداشتیم، ولی در پی برگزاری تجمعاتی، حدود ۲۰ نفر ممنوع الورود شدند. این دانشجویان افرادی هستند که اصرار دارند این مسیر را ادامه دهند و رفتار‌های مداراگونه ما را بر نمی‌تابند و دانشگاه در مقابل از ابزار‌های قانونی خودش استفاده خواهد کرد.
دوربین‌های زیر آب، تصاویری را ضبط کرده‌اند که سرپایان (cephalopods- شاخه‌ای از نرم‌تنان) صدف، لجن و جلبک‌ها را با بازو‌های خود جمع‌آوری می‌کنند و با استفاده از آب پرفشاری که از قیف (یا سایفون، که در پشت اختاپوس قرار دارد) خارج می‌شود، آن‌ها را به سوی همنوعان خود پرتاب می‌کنند. محققان حتی فهمیده‌اند که اختاپوس‌هایی که مورد هدف قرار می‌گیرند، برای جلوگیری از اصابت این ضربه، جا خالی می‌دهند و غوطه‌ور می‌شوند.
فریدون عباسی گفت: ما چاره‌ای جز مقاومت نداریم، اما برای این مقاومت لازم است که سرمایه اجتماعی را توجیه کنیم. تست‌های موشکی ما در چند روز اخیر این پیام را به غربی‌ها داد که ما محکم در حوزه دفاعی ایستاده ایم.
وزیر ورزش در واکنش به رفتار‌های اخیر برخی ورزشکاران کشور گفت: ورزش عاری از سیاست است و منشور المپیک هم این را می‌گوید. ما اصلا آن رفتار‌ها را نمی‌پسندیم.
«در کنار کاهش درآمد سرانه شاهد افزایش قیمت افسارگسیخته کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مردم بوده‌ایم. این موضوع نیز در کاهش قدرت خرید مردم اثر گذار بوده و بر نارضایتی مردم در سال‌های اخیر افزوده است. این معترض بودن نسبت به مسائلی مانند آزادی بیان، بیکاری، شرایط سخت ازدواج و...، نیز است، اما به اعتقاد بنده مهم‌ترین عامل در این زمینه متغیر اقتصادی است که مردم را نسبت به شرایط موجود ناخوشایند کرده است.»
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: رفتارهای تند می‌تواند مطالبه جامعه در زمینه اصلاح رفتار گشت ارشاد را منحرف کند.
رفتار‌های تبعیضی محصول این تفکر است که ما خوب هستیم و دیگران بد. برخلاف جمله مشهور امام علی (ع) که فرد را با حق می‌شناسند و نه حق را با فرد؛ این تفکر حق را با فرد که خودشان باشد می‌سنجد. اصولا در این نگرش حق یعنی خودشان. هیچ اصل ثابتی ندارند.
رفتار‌های پرسش‌برانگیز گزارشگر اعزامی برنامه «دایره طلایی» به رقابت‌های جهانی کشتی، همزمان با آغاز این رقابت‌ها واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ