ملی پوشان ایران با پیراهن یکدست قرمز برابر آبی پوشان اروگوئه به میدان می‌روند. دیدار دو تیم فوق از طریق شبکه سوم سیما به صورت مستقیم پخش می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
لنز ایرانسل، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، دور جدید مسابقات لیگ برتر خلیج فارس را به صورت زنده پخش می‌کند.
پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم از شبکه سه
تلویزیون اینترنتی لنز از طریق کانال پخش زنده آستان قدس رضوی، برنامه‌های عزاداری دهه اول محرم که در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود را به صورت زنده پخش می‌کند.
تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران در فینال مسابقات آسیایی و اقیانوسیه ۲۰۲۳ از ساعت ۱۶ به مصاف تایلند خواهد رفت.
رویارویی حساس پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۷ لیگ برتر ایران، یکشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۲ به طور مستقیم از لنز ایرانسل پخش می‌شود.
دیدار برگشت تیم ملی زنان ایران و میانمار را ظهر فردا به طور مستقیم از "آنتن" تماشا کنید.
با پیگیری‌های صورت گرفته دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پیکان به صورت زنده از اپلیکیشن و سایت آنتن پخش ‌می‌شود.
محمد سیانکی می‌گوید بهتر بود مسئولین هیئت فوتبال استان تهران برای همدردی با خانواده نوبخت به مراسم او می‌آمدند.
نوری‌قزلجه پاسخ می‌دهد: چرا مصوبه کمیسیون مشترک غیرقانونی است؟ تعداد حاضرین در رای‌گیری به حد نصاب نرسیده بود/ اطلاع‌رسانی برای حضور افراد درست نبود/شرایط تشکیل کمیسیون طبق آیین‌نامه مجلس و کمیسیون مشترک درست نبود/خبرنگاران در جلسه حاضر نبودند/از وب‌سایت مجلس پخش مستقیم نشد
برای اولین در در ورزش زنان ایران آنتن در گزارشی مستقیم از سالن قیانوری دیدار مهم پیکان و هیئت فوتبال نطنز را پخش می‌کند.
بیست و هشتمین دوره جام جهانی هندبال به میزبانی لهستان و سوئد از 21 دی‌ماه تا 9 بهمن زنده و مستقیم از پلتفرم آنتن پخش خواهد شد.
مسابقه فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همزمان با برگزاری این مسابقه در سازمان ملل نیز بطور مستقیم در حال پخش است.
ششمین همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی با محوریت هم‌افزایی معماری سازمانی و هوش مصنوعی، با حمایت ایرانسل و پخش مستقیم از تلویزیون اینترنتی لنز، در حال برگزاری است.
ششمین همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی با محوریت هم‌افزایی معماری سازمانی و هوش مصنوعی، با حمایت ایرانسل و پخش مستقیم از تلویزیون اینترنتی لنز، در حال برگزاری است.
دیدار ایران و اروگوئه از شبکه سوم سیما به طور مستقیم پخش می‌شود.
لنز ایرانسل، اجتماع عظیم اربعین حسینی را به صورت زنده و مستقیم، پخش می‌کند.
محمد جواد شکوری مقدم مدیر و مالک آپارات و فیلیمو در ویدئویی کوتاه خبر از تعطیلی پلتفرم آپارات گیم که درگاه داخلی مورد علاقه گیمرهای ایرانی بود داد. او در این ویدئوی انتقادی از نقش مستقیم پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در این تعطیلی سخن گفته است و فشارهای او درباره مستهجن بودن فضای این شبکه پخش محتوا را دلیل این تعطیلی اعلام کرده است.
مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: (إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ)
طارمی در ۴ ماه اخیر از ۷ پنالتی خود ۳ پنالتی را از دست داد تا آماری به شدت ناامیدکننده از خود به نمایش گذارد.
در این لحظه ساکت از کوره در رفت و با کوبیدن مشتش بر روی میز صحبت‌های بازیکن را نقل کرد: بازی‌های شما از شبکه سه پخش نمی‌شود و من احتیاج دارم برای در تیمی بازی کنم که بازی‌های آن به صورت مستقیم از شبکه سراسری پخش شود
همزمان با شروع مسابقات فوتبال باشگاهی اروپا انتظار می‌رفت صداوسیما مثل همیشه با پخش بازی‌ها به صورت مستقیم مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند.
وی که پنج بار نامزد جایزه اسکار در بخش صدا شده در واکنش به برنامه امسال آکادمی اسکار برای پخش نکردن مستقیم جوایز هشت شاخه از جوایز امسال از جمله بخش صدا از عضویت در آکادمی علوم و هنرهای سینمایی استعفا داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ