جهانبخش که به عنوان شگفتی لیست کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ مسافر برزیل شده بود، حالا به عنوان کاپیتان دوم تیم ملی به دنبال هت‌تریک در حضور در جام جهانی با سرمربی پرتغالی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در ترکیب ابتدایی این تیم مقابل دینامو زاگرب است.
مهدي خدابخشي با دو پيروزي مقابل پورشيب به عنوان نفر برتر وزن ۸۴- کیلوگرم جهت حضور در بازي هاي آسيايي هانگژو ۲۰۲۲ انتخاب شد.
مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس با عقد قراردادی رسمی به بایرن مونیخ آلمان پیوست. پیش از این عنوان شده بود تاتنهام برای پرکردن جای خالی این بازیکن به دنبال مهدی طارمی است که این انتقال انجام نشد.
سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، به ارومیه رسید.
هافبک ملی‌پوش استقلال به دنبال تثبیت جایگاهش در تیم ملی است.
عملکرد کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم اومونیا در آخرین دیدار این تیم و ثبت دو پاس تمجید رسانه‌های قبرسی را از این بازیکن به دنبال داشت.
کاپیتان تیم ملی ایران به عنوان یکی از ستاره‌های فاینورد امشب تقابلی ویژه با شاگردان مورینیو پیش‌رو خواهد داشت.
حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی و دارنده ۸ مدال رنگارنگ جهان و المپیک علیرغم آنکه جزو نفرات اعزامی به قزاقستان نیست، اما با جدیت تمرینات خود را دنبال می‌کند تا در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ ضمن انتقام از دیوید تیلور آمریکایی سهمیه بازی‌های المپیک را از آن خود کند.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران پس از مصدومیت، جراحی و سپری کردن هفته های نخست دوره نقاهت در چین، به ایران بازگشت تا روند درمان و فیزیوتراپی خود را در تهران دنبال کند.
یک رسانه یونانی مدعی شد کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم اومونیا به دنبال بازگشت به سوپرلیگ یونان است.
شادی گل کریم انصاریفرد پس از گلزنی برای اومونیای قبرس عصبانیت تماشاگران حریف و پرتاب بطری و اشیا به سمت کاپیتان تیم ملی ایران را به دنبال داشت.
شادی گل کریم انصاریفرد پس از گلزنی برای اومونیای قبرس عصبانیت تماشاگران حریف و پرتاب بطری و اشیا به سمت کاپیتان تیم ملی ایران را به دنبال داشت.
کاپیتان سابق تیم ملی بوکس گفت: جامعه بوکس به افرادی که برای ثوری رای جمع کردند تا او رییس شود و منافع خودشان تامین شود، اعتماد نکنند.
کاپیتان افسانه‌ای تیم ملی آرژانتین در حالی به دنبال فتح جام جهانی 2022 است که پیش از این سابقه کسب چهار جام بین المللی را همراه با آلبی سلسته در کارنامه دارد.
"سیلیا ماریا کوچیتینی" مادر لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین با سفر به قطر و حضور در ورزشگاه، مسابقات فرزندش را از نزدیک دنبال می‌کند.
ستاره ایرانی شاغل در لیگ اردیویسه با پیشنهادی از صدرنشین یونان مواجه شده است.
ادینسون کاوانی کاپیتان تیم ملی فوتبال اروگوئه پس از تعویض با لوئیس سوآرز فراموش کرده بود بازوبند به دستان او بسته شده است.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز، تیم ملی ایران را تیمی خطرناک توصیف و تأکید در بازی با این تیم دنبال کسب سه امتیاز خواهند بود.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران تیم خطرناکی است و سعی می‌کنیم آنها را متوقف کنیم.
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته در آستانه حضور در مسابقات قهرمانی جهان بر حساسیت و سختی این دوره از رقابت ها تاکید کرد اما در عین حال گفت: دنبال بهانه نیستیم و با جام قهرمانی بازمی‌گردیم.
فاینورد می‌داند که انتقال جهانبخش حتی به صورت قرضی به تیم اوترخت، می‌تواند راه حل خوبی برای همه طرف‌های این ماجرا ارائه کند.
باشگاه اوترخت هلند به دنبال جذب علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران است.
ادعای سرقت ۱۰۰۰ صندوق امانت بانک در روز تعطیل
کایپتان تیم ملی ایران که در اردوی اخیر در لیست مدعوین نبود، بعد از اینکه در لیست پرسپولیس قرار نگرفت، حالا دنبال یافتن مشتری جدید است.او می خواهد در جام جهانی قطر حاضر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ