یک مقام ارشد پارلمان روسیه اعلام کرد برگزاری همه  پرسی پیوستن جمهوری های دونباس به روسیه ضرورتی بوده که به تعویق افتاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام روس به موضع‌گیری درباره فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین پرداخت.
یک مقام روس به موضع‌گیری درباره فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین پرداخت.
این مقام روس در ادامه تاکید کرد: اما مسکو این توافق را رد نمی‌کند و آماده است تا سهم خود را در این مسیر طی کند.
یک مقام ارشد پارلمان روسیه اعلام کرد که اوکراین تعمدا به خودروی خبرنگاران روسی حمله کرده است.
در این نشست، طرف روسی در واکنش به اخبار منتشره در خصوص نشست مشترک اخیر وزیر ان خارجه کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس و روسیه بر مواضع ثابت روسیه در قبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور دوست همراه با احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران تأکید کرد.
یک سناتور روس آزادی رهبران گروه افراط‌ گرای اوکراینی « آزوف» و حمایت از عضویت اوکراین در ناتو را نشان دهنده لغزش ترکیه به سوی کشورهای غیردوستِ روسیه، دانست.
یک مقام روس گفت: علی‌رغم عرضه گسترده نفت از سوی کشورهای خاورمیانه، اما جهان طی سال‌های آینده با کمبود نفت مواجه خواهد شد.
مقام ارشد روس به شدت به آلمانها درباره هرگونه ماجراجویی علیه پوتین هشدار داد و از آن به منزله اعلان جنگ علیه روسیه نام برد.
مقام ارشد روس به شدت به آلمانها درباره هرگونه ماجراجویی علیه پوتین هشدار داد و از آن به منزله اعلان جنگ علیه روسیه نام برد.
یک مقام روس با اشاره به سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به روسیه به اهمیت این سفر پرداخت.
در سالروز آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، دولت نیوزیلند اعلام کرد ده‌ها مقام نظامی و سیاست‌مدار روسیه را تحریم کرده است.
یک قانونگذار روس نسبت به رویکرد آمریکا در قبال پیمان استارت نو هشدار داد.
بنا به اعلام یک مقام ارتش هلند، روسیه در تلاش است تا به اطلاعات زیر ساخت های انرژی این کشور در دریای شمال دست یابد.
مقام ارشد دومای روسیه با بیان اینکه تانک های آمریکایی و اروپایی هیچ کمکی به زلنسکی برای تغییر روند عملیات ویژه در اوکراین نمی کند، گفت که این تانک ها اهداف مشروع نظامی به حساب می آیند.
ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن با الکساندر لاورنتیف فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه «کاش زلنسکی رئیس جمهور نمی‌شد و به همان شغل سابق خود یعنی بازیگری ادامه می داد»، گفت که هر گونه پیش بینی در مورد تاریخ پایان بحران اوکراین قابل بحث نیست.
مقام ارشد روس گفت که به دلیل امتناع آمریکا از تلاش برای از سرگیری مذاکرات احیای برجام، تنش به طور قابل توجهی در حال افزایش است و می‌تواند ماهیت غیرقابل کنترل داشته باشد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد این کشور آمادگی دارد تا کودهای رایگان در اختیار کشورهای نیازمند آفریقایی قرار دهد.
معاون اول کمیته سیاست اقتصادی شورای فدراسیون روسیه، افزایش تقاضا و به تبع افزایش قیمت را از نتایج اصلی تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه دانست.
یک مقام ارشد قانونگذار روس اعلام کرد کشورهای غربی از ارسال مداوم کمک به اوکراین خسته شده اند.
رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای روسیه امروز شنبه در خصوص برگزاری مذاکرات صلح میان مسکو و کی یف اعلام کرد: ما درهای مذاکرات را نبستیم،
مقام روس، تلاش مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای معرفی ایران به عنوان مقصر اصلی شرایط کنونی برجام را غیرمنصفانه دانست و تأکید کرد وضعیت کنونی برجام، نتیجه شرایط داخلی آمریکاست.
دولت اوکراین شماری از مقامات بلندپایه روسیه را در تحت تحریم قرار داد.
واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت درباره ادعای آمریکا و انگلیس مبنی بر این که روسیه از ایران پهپاد خریداری کرده است تا در جنگ اوکراین از آن‌ها استفاده کند، گفت: من مایلم از آن‌ها بخواهم که یا مدرکی در این زمینه ارائه کنند یا تصدیق کنند که اطلاعات ناموثق منتشر می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ