مهاجم سابق بارسلونا و اتلتیکو مادرید با بانداژی بر روی دست راستش وارد وین شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیلی اعتقاد دارد: نحوه مقابله با تورم ذی نفعان بالا رفتن نرخ تورم را گسترده کرده، و کار به جایی رسیده که اگر کسی در وضعیت کنونی اقتصاد اوضاعش بهبود یابد، سوار بر تورم است. راه دیگری به غیر از تورم در وضعیت کنونی برای متمول و ثروتمند شدن افراد وجود ندارد.
حرکت عجیب داویده فرائونی، بازیکن هلاس ورونا در بازی مقابل اسپتزیا طرفداران فوتبال را به یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 برد.
شاهدان دیدند که کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگس هنگام سوار شدن به هواپیما بر سر هم فریاد می‌زدند.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در پاسخ به توییت مصطفی میرسلیم: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در پاسخ به توییت مصطفی میرسلیم: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار با بتیس در لیگ اروپا می‌گوید تیمش درس‌های لازم را از شکست مقابل لیورپول گرفته و حالا نگاهش رو به آینده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شب گذشته مأموران مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر مستقر در جاده فَرعی شرق اصفهان که در آن چندین مورد درگیری و هلاکت اشرار و قاچاقچیان و همچنین شهادت مأموران انتظامی وجود داشته در هنگامه غروب به یک دستگاه خودروی سواری با پلاک غیربومی مشکوک و فرمان ایست می‌دهند، اما راننده به مسیر خودادامه و فرار می‌کند.
یک بابانوئل با حضور در جبهه‌های جنگ اوکراین به نیرو‌های ارتش اوکراین گلوله‌های خمپاره هدیه داد تا از آن‌ها برای مقابله با دشمن استفاده کنند. این فرد به همراه یک زن که لباسی شبیه خرگوش عید پاک به تن داشت مورد استقبال نیرو‌های اوکراینی قرار گرفت. بسیاری از نیرو‌ها به از دیدن بابانوئل خوشحال شدند و او حتی موفق شد سوار یک تانک شود.
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: واقعیت این است که ما با یک نبرد دیجیتال مواجه هستیم، این‌گونه نیست که جلوی کشتی‌های ما را بگیرند بلکه در یک نبرد دیجیتال از طریق شناسایی تراکنش‌ها صرفاً سوار بر اطلاعات ردوبدل شدن دیتا‌ها هستند، حتی در عرصه داخلی نیز با چالش مواجه هستیم، در مسائل ارزی کشور شبکه‌های جدید سفته‌بازان هجوم می‌آورند و برای مقابله با این تهدید‌های دیجیتال و آفندی که در حوزه دیجیتال وجود دارد باید یک پدافند داشته باشیم.
در عین ناباوری کره‌جنوبی با کسب پیروزی مقابل پرتغال به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد.
لوئیس فرناندو سوارز، سرمربی کاستاریکا، بعد از شکست 4-2 مقابل آلمان گفت ژرمن‌ها برتر بودند و شکست سختی به تیمش تحمیل کردند ولی فوتبال کاستاریکا آینده روشنی دارد.
بازیکنان اصلی اروگوئه در دیدار با پرتغال از سوی دیگو آلونسو معرفی شدند.
کاستاریکا در دیدار مقابل اسپانیا هیچ شوت داخل چارچوبی نداشت و ۷ بر صفر شکست خورد. شاگردان سوارز در دیدار مقابل ژاپن نیز فقط یک شوت داخل چارچوب داشتند که توسط «فولر» به گل پیروزی این تیم تبدیل شد.
مرد جوان پس از تهدید زوج جوان به سمت خودرو‌های عبوری رفت و با تهدید سعی داشت آن‌ها را متوقف کند. او مقابل ۴ خودرو را گرفت، اما هیچ کدام او را سوار نکردند در این هنگام، مأموران پلیس از راه رسیده و مرد جوان را خلع سلاح و او را سوار بر خودروشان کردند، اما هنوز چند لحظه‌ای نگذشته بود که وی مدعی شد قرص برنج خورده است.
در حساس ترین بازی روز از گروه H رقابت‌های جام‌جهانی، اروگوئه نماینده آمریکای جنوبی مقابل کره‌جنوبی از قاره آسیا پا به مستطیل سبز می‌گذارد.
دیگو آلونسو ۱۱ بازیکن منتخب اروگوئه در دیدار برابر کره جنوبی را مشخص کرد.
لوئیس فرناندو سوارز، سرمربی کاستاریکا، که تیمش امشب مقابل اسپانیا 7-0 شکست خورد در پایان بازی گفت لاروخا در این بازی به معنای واقعی کلمه نسبت به تیم او برتری داشته است.
قاتل ۳۰ ساله گفت: همه چیز به خاطر یک نگاه رخ داد من و دوستم جلیل سوار بر موتورسیکلت مقابل میوه فروشی ایستادیم، جوان میوه فروش در حالی که کنار همسر و دختر دو ساله اش مشغول کار بود رو به من کرد و گفت: «چیه! چرا این طوری نگاه می‌کنی؟ به او گفتم برو پی کارت! در حال مشاجره لفظی بودیم که برادر جوان میوه فروش به همراه دوستش از راه رسید و با میله آهنی به موتورسیکلتم کوبید من هم چاقو را بیرون کشیدم و قفسه سینه مرد میوه فروش را شکافتم...
باشگاه پورتو پوستری زیبا با ستاره ایرانی برای دیدار با اتلتیکو مادرید منتشر کرد که در آن قدرت این مهاجم ایرانی در مقابل ستارگان تیم فوتبال اتلتیکو مادرید را نشان می‌دهد
تیم ملی ایران در دو بازی تدارکاتی برابر دو غول فوتبال امریکای جنوبی و افریقا از بازیکنان شاخص حریف گلی دریافت نکرد.
روزنامه معتبر اسپانیایی از عملکرد تیم ملی ایران مقابل اروگوئه و نظم نظامی تیم کارلوس کی‌روش تمجید کرد.
یک خودرو ون پس از سبقت از خودروی مقابلش به طور وحشتناکی با خودروی دیگر برخورد می‌کند.
اروگوئه با سوارز، والورده و کاوانی مقابل ایران
امروز طرفداران فوتبال در ایران منتظر نمایش سردار آزمون در مقابل دورتموند خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ