جوانان فلسطینی در واکنش به بازداشت مصعب اشتیه رزمنده و اسیر آزادشده فلسطینی توسط تشکیلات خودگردان دست به اعتراض در خیابان های نابلس زدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تجمع فلسطینیان در حمایت از یک شهروند فلسطینی اهل قدس و اعتراض به حکم تخریب منزل وی را به خشونت کشیدند.
اسرای فلسطینی در نظر دارند از روز هجدهم ژوئن جاری (۲۸ خرداد) در اعتراض به شرایط بغرنج خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ویژه موضوع بازداشت موقت، دست به اعتصاب غذای دسته‌جمعی بزنند.
۴۰ اسیر فلسطینی قصد دارند در اعتراض به شرایط خود و اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی علیه «احمد سعدات» دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین دست به اعتصاب غذا زدند.
هزاران نفر از شهرک‌نشینان ساکن مناطق مجاور باریکه غزه در اعتراض به عملکرد ضعیف دولت نتانیاهو در برابر مقاومت فلسطین، تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.
اعضای جامعه فلسطینی و عرب مقیم آمریکا در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی در شهرهای مختلف این کشور تظاهرات کردند.
منابع محلی صبح امروز یکشنبه با انتشار تصاویری از آغاز اعتصاب سراسری فلسطینیان در اعتراض به شهادت جوان فلسطینی در مقابل مسجدالاقصی خبر دادند.
ده‌ها اسیر فلسطینی اعلام کردند که اعتصاب آنان در زندان های رژیم صهیونیستی وارد سی و سومین روز خود شده و همچنان تداوم خواهد داشت.
شیخ خضر عدنان از رهبران اسیر جنبش جهاد اسلامی برای سی و ششمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود در اعتراض به بازداشت بدون تفهیم اتهام و خودسرانه‌اش از سوی رژیم صهیونیستی، ادامه می دهد.
هزاران نفر از مردم تونس امروز در اعتراض به سیاست های اقتصادی و رویکردهای سیاسی دولت این کشور به خیابان ها آمدند.
فلسطینی ها در اعتراض به سفر وزیر خارجه آمریکا به منطقه تجمع اعتراضی برگزار کردند.
امروز شنبه نقاط مختلف کرانه باختری شاهد درگیری های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اعتراض به اعدام خیابانی «عمار مفلح» جوان فلسطینی در نابلس بود.
در پی درخواست گروه های مقاومت از مردم فلسطین، از صبح امروز اعتصاب سراسری در کرانه باختری در اعتراض به شهادت ۶ فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست آغاز شده است.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویر از ضرب و شتم شدید یک فعال حقوق بشری بین المللی در شهر بیت لحم کرانه باختری به دلیل اعتراض وی به قطع درختان زیتون خبر دادند.
ده ها اسیر فلسطینی در اعتراض به اقدامات مسئولان رژیم صهیونیستی برای شانزدهمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود ادامه می دهند.
فلسطینیان ساکن کرانه باختری امروز جمعه در اعتراض به شهرک سازی رژیم صهیونیستی بر روی زمین هایشان دست به تظاهرات زدند.
۳۰ اسیر فلسطینی برای دهمین روز متوالی در اعتراض به بازداشت موقت خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی، اعتصاب غذای خود را ادامه می دهند.
شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست، از صبح امروز برای دومین روز متوالی، به بهانه سال نوی عبری، با حمایت نظامیان اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند که اعتراض فلسطینیان را در پی داشت.
ده ها اسیر فلسطینی اعتصاب غذای نامحدود را در اعتراض به بازداشت غیر قانونی خود توسط نظامیان صهیونیست برای سومین روز متوالی ادامه می دهند.
جوانان فلسطینی در واکنش به بازداشت مصعب اشتیه رزمنده و اسیر آزادشده فلسطینی توسط تشکیلات خودگردان دست به اعتراض در خیابان های نابلس زدند.
جنبش اسیر فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی در اعتراض به اقدامات ظالمانه مسئولان رژیم صهیونیستی از روز پنجشنبه اعتصاب غذای نامحدود خود را شروع می کنند.
صدها اسیر فلسطینی در اعتراض به قوانین وحشیانه زندان های رژیم صهیونیستی، بخش های خود را ترک و در حیاط زندان ها اعتصاب کردند.
اسرای فلسطینی که بر اساس مصوبه غیر قانونی و ضد حقوق بشری موسوم به «بازداشت اداری» از سوی رژیم صهیونیستی، مجبور به گذراندن حبس هستند، همچنان به اعتراض علیه این قانون ادامه می دهند.
رئیس دایره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تلاش های دشمن صهیونیستی برای فریب و تحریک علیه گردان های قدس، پس از اعتراف صهیونیست ها به قتل ۵ کودک فلسطینی ناکام ماند.
تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، بعدازظهر سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در میدان فلسطین برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ