مدیرعامل بانک کارآفرین با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات درون سازمانی باید راهبرد اصلی مدیریت ریسک و مطالعات اقتصادی باشد خواستار مطالعه بر موضوعاتی شدکه روی زندگی و اقتصادکشور تاثیر قابل توجهی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی قاسمی به عنوان رئیس سازمان بسیج دانشجویی منصوب شد.
سارق مدال‌های طلای دکتر "بیژن حیدری" پزشک و داور مطرح بین المللی فوتبال که هفته گذشته با مراجعه به مطب وی اقدام به سرقت مدال های وی کرده بود توسط پلیس همدان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
پیام حیدری دو هفته بعد از دربی در هفته پایانی یکی از بازی های مهم و تاثیر گذار را سوت خواهد زد؛ مسابقه گل گهر و صنعت نفت آبادان.
هادی حیدری کارتونیست هم میهن روز کارگر و مشکلات کارگران را موضوع کاریکاتور خود قرار داده است.
پیام حیدری که قرار است دربی پایتخت را قضاوت کند، بازی های زیادی را برای استقلال داوری کرده است.
هادی حیدری، کاریکاتوریست شناخته‌شده با انتشار طرحی در صفحه اینستاگرامش به ماجرای امر به معروف با سطل ماست واکنش نشان داد.
تربت حیدریه ـ مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: نزدیک به ۱۵ هزار کپسول گاز مایع بین ۱۱۵ هزار و ۸۰۰ خانوار در تربت حیدریه توزیع شده است.
دکتر غلامرضا حیدری کردزنگنه رئیس هیئت مدیره بیمه معلم کاهش وابستگی به پرتفوی های سهامداری را از برنامه های بیمه معلم دانست و تاکید کرد: در عین حال روابط سازنده با مجموعه سهامداران به دلیل تعاملات سازنده بیمه معلم همچنان تداوم دارد و این تعاملات منجر به انعقاد قراردادهای سودآور شده است.
تربت حیدریه _ رئیس شرکت گاز ناحیه تربت‌حیدریه از تعطیلی تالارها و رستوران های شهرستان تربت حیدریه در پی کاهش مصرف گاز خبر داد.
انتخابی جهانی کراسنویارسک هم علیرضا حیدری با من به وزن کشی آمد اما ول کرد و رفت. بعد رفت با منصور برزگر کار را بست و من را به ۱۳۰ کیلو فرستادند. پای‌شان را روی گرده من گذاشتند و روی سکوی جهانی رفتند. مدال های من کو؟ زورکی می‌خواستند پرچم را دست امیر خادم بدهند تا ۴ المپیکی شود اما من و حیدری نابود شدیم
پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال های طلای جهان و نقره المپیک گفت: آقایان در مورد کامران قاسمپور باید بدانند دارند دست به چه کار خطرناکی می‌زنند.
صنعت نفتی ها بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال از سوی بیژن حیدری به شدت به این داور اعتراض کردند و این اعتراض با سوت پایان بازی هم ادامه داشت.
تربت حیدریه ـ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت حیدریه از نصب تابلوی تمثال شهدا در ورودی‌های این شهرستان خبر داد.
مربی دروازه بان های استقلال معتقد است بیژن حیدری قضاوت خوبی مقابل نفت آبادان داشته است.
تربت حیدریه ـ معاون قضائی دادگستری خراسان رضوی گفت: ریشه اصلی اغتشاشات و ناامنی های اخیر در تبلیغات دشمنان از طریق فضای مجازی یا شبکه‌های ماهواره‌ای است.
اسامی داورانی که در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر سوت می زنند، اعلام شد.
علیرضا حیدری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی زیر 21 سال کشورمان، در فینال مسابقات جهانی قونیه با شکست یورور عمر فاروک از ترکیه به مدال طلای این رقابت ها دست یافت.
پرونده تیم ملی کاراته ایران با تنها یک مدال طلا بسته شد و سایر کاراته کاهای ایران در هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات خارج شدند
روز سوم از رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با صعود دو نماینده ایران به دیدار نهایی و رده بندی پایان یافت.
روز سوم از رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با صعود دو نماینده ایران به دیدار نهایی و رده بندی پایان یافت.
روی ماتا و خسرو حیدری فعالیت زیادی در تمرینات استقلال دارند و به برنامه های تاکتیکی ساپینتو نظم می‌دهند.
در این دوره از کلاس‌ها نفراتی، چون هادی مهدوی کیا، هادی شکوری، خسرو حیدری، آرش برهانی و امیر امینی فر و امید شریفی نسب زیر نظر مرتضی محصص به آموزش مشغول هستند.
حیدر افسری می گوید که کنم هتاکی و حمله از سوی ساپینتو شروع شد که در فیلم‌های ضبط شده هم مشخص است.
رئیس ائتلاف نصر از جریان های سیاسی عراق خواست مرحله کنونی را به عنوان یک دوران انتقال قدرت تلقی کرده که با تشکیل دولت آغاز و با انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام پایان می یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ