آمریکا قهرمان کشتی آزاد جهان شد، ایران نایب قهرمان
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشتی ایران در قهرمانی جهان هت تریک کرد و بعداز فتح سکوی نخست کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان دنیا، اینبار توسط آزادکاران جوان نیز رقبا را به زیر کشید و فاتح رقابت‌های جهانی شد.
در بازی امشب، از بین تیم های ایران و آمریکا، یک تیم به عنوان قهرمان مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان معرفی خواهد شد.
امشب از بین تیم های ایران و آمریکا، یک تیم به عنوان قهرمان مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان معرفی خواهد شد.
محمدرضا شاکری نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در یک مبارزه سخت مقابل حریف آمریکایی به برتری رسید و صاحب مدال طلای جوانان جهان شد.
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در رقابت با آمریکا عنوان قهرمانی زودهنگام مسابقات جهانی ترکیه را به دست آورد.
مراسم تجلیل از تیم ملی کشتی آزاد نایب قهرمان جام جهانی آمریکا شامگاه امروز در فدراسیون کشتی برگزار شد.
بدون تعصب دو نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان و بعد جام جهانی در حالی که روس‌ها هم حضور نداشتند حتی از صعود نکردن تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی هم نتیجه بدتری است، چراکه کلا سه کشور صاحب کشتی در دنیا وجود دارد و در غیاب روسیه انگار فقط ایران و امریکا در مسابقات حضور داشتند و ایران دو بار بین دو تیم دوم شد!
تیم ملی کشتی آزاد ایران با شکست مقابل آمریکا به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ دست یافت.
فینال رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد بامداد امروز دوشنبه در ایالت آیووا آمریکا بین تیم‌های ایران و آمریکا برگزار شد.
فینال رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد بامداد امروز دوشنبه در ایالت آیووا آمریکا بین تیم‌های ایران و آمریکا برگزار شد که طی آن ملی پوشان کشورمان با شکست برابر حریف به عنوان دوم رسیدند.
فینال رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد بامداد امروز دوشنبه در ایالت آیووا آمریکا بین تیم‌های ایران و آمریکا برگزار شد.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب پیروزی برابر تیم منتخب جهان به دیدار فینال رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا راه یافت و برای کسب قهرمانی، حریف میزبان شد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با برتری ۶ بر ۴ مقابل تیم منتخب جهان، حریف آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد شد.
دو قهرمان ایرانی کشتی آزاد جهان با حضور در نشست خبری رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا به تشریح آخرین وضعیت خود و تیم ملی کشورمان پرداختند.
دو قهرمان ایرانی کشتی آزاد جهان با حضور در نشست خبری رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا به تشریح آخرین وضعیت خود و تیم ملی کشورمان پرداختند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با فاصله‌ای نسبتا معنادار با آمریکا، در رده دوم رقابت‌های جهانی قرار گرفت.
در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان، بین رحمان عموزاد از ایران و جان دیاکومیهالیس از آمریکا، عموزاد با نتیجه درخشان ۱۳ بر ۸ موفق به کسب مدال طلا شد.
نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران با درخشش در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در صربستان و پیروزی برابر حریف آمریکایی به مدال طلا رسید.
تیم آمریکا يك شب مانده به پايان مسابقات، به عنوان قهرمانی تیمی کشتی آزاد قهرمانی جهان دست پیدا کرد.
قهرمان کشتی آزاد جهان از آمریکا بعد از پیروزی بر حسن یزدانی در فینال رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان گفت: او سخت ترین حریف من برای المپیک پاریس است.
پیکارهای چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان در حالی به پایان رسید که تیم آمریکا صدرنشین شد و دو مدال نقره و یک برنز هم به ایران رسید.
در دیدار فینال مسابقات قهرمانی کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ محمد نخودی با نتیجه برابر ۴ بر ۲ برابر جردن باروز از آمریکا مغلوب شد و صاحب مدال نقره شد.
یونس امامی در نیمه نهایی وزن ۷۴ کیلوگرم برابر کایل دیک از آمریکا با نتیجه ۲ بر ۲ به دلیل داشتن اخطار شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز بالاتر از آمریکا و هند بر سکوی نخست جهان ایستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ