نشستی میان مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با کارلوس کی روش برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
مسئولان این شهر و البته فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید پاسخ این پرسش را بدهند که چطور یکی، دو روز قبل در جریان مراسم عید قربان، جشنی به اسم «جشن محفلی‌ها» در ورزشگاه امام رضا با حضور پرشور خانواده‌ها برگزار می‌شود و کسی نگران زیرساخت نیست؛ ولی برای فوتبال، اسم این ورزشگاه خط می‌خورد؟ این دوگانگی که در برنامه‌های مشابه، زنان در کنار خانواده‌های‌شان می‌توانند روی سکوی ورزشگاه بنشینند؛ ولی برای تماشای فوتبال حق ورود به ورزشگاه را ندارند، از کجا نشئت می‌گیرد؟ آیا در این شهر هم «زیرساخت» درست مثل ورزشگاه آزادی، فقط برای برنامه‌های غیرورزشی مهیاست؟
نشست هم اندیشی حوزه و هوش مصنوعی با حضور مسئولین تشکل‌های بین المللی حوزه‌های علمیه در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار شد.
دور سوم نشست های تخصصی با تیم های ملی دواطلب اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو با حضور مسئولین کمیته، مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و مسئولین و مربیان شمشیربازی، اسکیت و تیراندازی برگزار شد.
در جریان نشست خبری دبیرکل کمیته ملی المپیک و برخی از مسئولان برگزاری بازی های آسیایی هانگژو از مدال این مسابقات رونمایی شد.
نخستین نشست مسئولین فدراسیون دو و میدانی در راستای برنامه ریزی جهت حضور تیم ملی کشورمان در بازی‌های آسیایی برگزار شد.
نخستین نشست مسئولین فدراسیون دو و میدانی در راستای برنامه ریزی جهت حضور تیم ملی کشورمان در بازی‌های آسیایی برگزار شد.
نخستین نشست بررسی پیش‌نویس نظام‌نامه تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی با حضور مسئولان سازمان امور اراضی، وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان سازمان تعاون روستایی برگزار شد.
سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری اولین نشست مشترک وزیر کشور و مسئولان امور اجرایی و انتخابات کشور با دبیر و اعضای حقوق‌دانان شورای نگهبان، در راستای بررسی مسائل انتخابات پیش رو خبر داد.
پس از جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی نشست فوق العاده ای با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی امید در محل کمیته برگزار شد.
دبیر کارگروه کنسولی شورایعالی ایرانیان از برگزاری نشست نورورزی ایرانیان خارج از کشور در تهران در قالب گفتگوی مسئولان و میهمانان، نحوه بهبود ارتباط و تسهیل درتردد وخدمت رسانی به آنهاخبر داد.
در راستای بررسی و ارزیابی آثار قانون مانع‌زدایی از صنعت برق یک نشست کارشناسی با حضور کارشناسان و مسئولین صنعت برق کشور برگزار شد.
در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های داوطلب اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو صبح امروز دو نشست با مسئولین فدراسیون های دوچرخه سواری و تیراندازی با کمان برگزار شد.
نشست تخصصی مسئولان کمیته ملی المپیک با مسوولان فدراسیون تنیس با هدف اعزام به بازیهای آسیایی 2022 برگزار شد.
نشست‌های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزامی به بازی‌های آسیایی با برگزاری نشست با مسئولان سه فدراسیون کشتی، دوومیدانی و تنیس پیگیری شد.
نشست رئیس فدراسیون با عضو هیات رئیسه و سرمربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران برگزار شد.
نخستین دور از نشست های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو با حضور سرپرست کاروان اعزامی و مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولین کانون بسیج اساتید تهران بزرگ با حضور محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در محل این سازمان برگزار شد.
نشست مسولین فدراسیون درباره پروژه VAR با حضور رئیس فدراسیون‌فوتبال برپا شد.
حرکت در مسیر برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در حالی صورت خواهد گرفت که هنوز مشخص نیست کدام اساسنامه ملاک مسئولان فدراسیون است.
نشست هماهنگی بین نهادهای دخیل در امر آماده سازی حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی به میزبانی وزیر امور خارجه و سایر مسئولین عالی رتبه برگزار شد.
نشست دبیرکل و مسئولین صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال با مسئولان باشگاه گل گهر در رابطه با صدور مجوز حرفه ای این باشگاه برگزار شد.
نشست دبیرکل و مسئولان صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال با مسئولان باشگاه استقلال تهران در رابطه با صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ