در جریان نشست خبری دبیرکل کمیته ملی المپیک و برخی از مسئولان برگزاری بازی های آسیایی هانگژو از مدال این مسابقات رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند به بهانه رونمایی از مدل موی جدیدش توصیه‌هایی درباره سبک زندگی به هواداران خود ارائه داد تا نشان بدهد که لقب ربات برای او لقب مناسبی نیست.
کمیته پارالمپیک آسیا از مدال بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو رونمایی کرد.
کمیته پارالمپیک آسیا در فاصله ۱۰۰ روز مانده تا بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۳ هانگژو، از مدال این بازی‌ها رونمایی کرد.
خیرونا از پیراهن دوم جدید خود رونمایی کرد و در تصاویر منتشر شده، اوریول رومئو، بازیکن مدنظر بارسا، حضوری چشمگیر دارد.
دو تلویزیون جدید شیائومی با قیمتی کمتر از 200 دلار به فروش می‌رسند و رابط کاربری MIUI TV3.0 را اجرا می‌کنند.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران تمام مدال‌های با ارزش و جهانی خود در سالیان اخیر را رونمایی کرد.
نخستین جلسه تمرینی امروز استقلال زیر نظر جواد نکونام، برگزار می شود.
علی کریمی در مراسم رونمایی از لباس سوم کایسری‌اسپور حاضر شد.
ارزان‌ترین نسخه مزدا ۳ با کد ۲.۵ S به‌فروش می‌رسد. این نسخه در مقایسه با مدل ۲۰۲۳ افزایش قیمتی برابر با ۱،۶۲۰ دلار دارد. در ازای این افزایش قیمت قابل‌توجه، سامانه‌هایی مانند سیستم پایش نقاط کور، اخطار وجود خودروی عبوری در پشت و هشدار درب عقب به مزدا ۳ مدل ۲۰۲۴ اضافه شده‌اند.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده پیشین مجلس و تحلیلگر سیاسی به خبرآنلاین می‌گوید: صحبت‌های رهبری توصیه بود و معنایش یک چهارچوب جدید برای دیپلماسی هسته‌ای‌ است در حدی که جمهوری اسلامی ایران بتواند برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود را نیز پیش ببرد. لذا مناقشات هسته‌ای با غرب خارج از رقابت جناحی قرار می‌گیرد.
توقف تولید آیفون ۱۲، اقدام قابل پیش بینی است، زیرا اپل معمولا مدل‌های قدیمی‌تر را پس از گذشت سه سال از زمان آغاز عرضه آنها، دیگر تولید نمی‌کند و آیفون ۱۳ احتمالا جای آن را برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان رده هستند، می‌گیرد.
علی‌بابا امروز از مدل هوش مصنوعی زایای خود پرده برداشت. این محصول با نام Tongyi Qianwen یک مدل زبانی بزرگ است که می‌تواند پیش‌نویس نامه‌ها را بنویسد، برنامه سفر‌ها را تدوین کند، خلاصه گزارش‌ها و ایمیل‌ها را به شما ارائه نماید و کار‌های بسیار بیشتری انجام دهد.
اپل با پایبندی به سنت چند سال اخیر، در آستانه‌ی فصل بهار مدل زرد آیفون ۱۴ را رونمایی کرد تا رنگ‌بندی گوشی‌هایش متنوع‌تر شود.
مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه دنیای آینده در حوزه هوایی حرف‌های دیگری را هم برای گفتن دارد، تاکید کرد: در حوزه هواپیمای الکتریکی چند نمونه کار را آغاز کردیم و ظرف سال آینده آزمایش یک یا دو نمونه را آغاز می‌کنیم. البته پهپاد‌های الکتریکی ما به بلوغ کامل رسیده‌اند، ولی هواپیما‌های با سرنشین الکتریکی به برنامه‌های توسعه‌ای نیاز دارند.
مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: دانش قطعه‌سازی که از آن با عنوان نهضت قطعه‌سازی یاد می‌شود به تکامل رسیده و امروز می‌توانیم ۱۰ نوع موتور در کشور تولید کنیم.
شیائومی احتمالا آخرین مدل قفل درب هوشمند را بیستم فوریه در بازار‌های جهانی عرضه می‌کند.
استارتاپ هوش مصنوعی Runway که پارسال مدل تبدیل متن به تصویر Stable Diffusion را منتشر کرده بود، حالا مدل جدیدی به‌نام Gen-۱ را ساخته است که می‌تواند ویدیو‌های موجود را از طریق فرمان‌های متن یا تصاویر دیگر تغییر دهد و به سبک‌های متفاوت تبدیل کند.
اولین مدل کوروت در سال ۱۹۵۳ به بازار آمد و تاکنون هشت نسل از آن ساخته شده است. نسل هشتم که دو سال پیش به بازار آمد، برای اولین‌بار با موتوری ساخته شده که پشت صندلی راننده است.
مدل جدید مرسدس بنز که "S۶۳ ئی پرفورمنس" نام دارد با الهام از اولین مدل AMG ساخته است.
چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان در سال 2023 اعلام شد.
مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، دقایقی پیش در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.
در شرایطی که تیم استقلال فصل جدید مسابقات لیگ برتر را با باخت آغاز کرد، هواداران پرسپولیس در انتظار رونمایی از تیم جدید خود و تفکرات یحیی گل‌محمدی هستند.
تیم فوتبال استقلال با ترکیبی نزدیک به فصل گذشته نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر برابر سپاهان را آغاز خواهد کرد. در این ترکیب چند بازیکن جدید حضور دارند.
تیم فوتبال استقلال با ترکیبی نزدیک به فصل گذشته نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر برابر سپاهان را آغاز خواهد کرد. در این ترکیب چند بازیکن جدید حضور دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ