به نظر می رسد که تست دوپینگ الکساندر بوتکو مثبت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران با ارائه تسلیحات به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین از روسیه حمایت کرده است. این امر ایالات متحده را نگران کرده است که آن را بخشی از مشارکت رو به رشد دفاعی روسیه و ایران قلمداد می کند. با این وجود، نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد مسکو احتمالا به وعده های خود با ایران عمل نخواهد کرد.
کلیپ فوق مجموع شکار های 9 روز اخیر این بالگرد (از 22 ژوئن تا 30 ژوئن) می باشد، در این بازه زمانی بالگرد های رزمی کاموف 24 عراده از خودروهای زرهی، رزمی و تانک های اوکراینی و یک نمونه خودروی کشنده توپخانه ای را منهدم کردند. از زمان آغاز ضدحمله اوکراین(5 ژوئن)، تاکنون بیش از 64 عراده از ادوات زرهی اوکراین توسط این بالگرد در خطوط مقدم زاپروژیا منهدم شده و به کارنامه موفق عملیاتی کاموف 52 افزوده شده است. منبع: یورونیوز
بازار بورس تهران در اولین روز تابستانی با رویه منفی کار را آغاز کرد و شاخص بورس تهران با افت بیش از ۱۱ هزار واحدی همچنان در محدوده‌های ۲.۱۶۰ میلیون واحدی ایستاده است. امروز باز هم بازار نزولی خواهد بود؟
پس از آنکه بسیاری کشورها از روسیه و چین گرفته تا مصر و پاکستان حذف دلار از مبادلات تجارت خارجی خود را کلید زدند حالا خبر رسیده پای فرانسه هم به این ماجرا باز شده است.
ولادیمیر پوتین هم در این باره گفته است که نباید روسیه را ملامت کرد زیرا این همان کاری است که آمریکا هم انجام داده و تسلیحات هسته‌ای آمریکایی در بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند و ترکیه وجود دارد. در سال ۱۹۵۴، ایالات متحده برای نخستین بار اقدام به استقرار تسلیحات هسته‌ای خود در بریتانیا با هدف مقابله تهدیدات اتحاد شوروی کرد. فدراسیون دانشمندان آمریکا اعلام کرده است که اینک ۱۰۰ بمب هسته‌ای تاکتیکی بی۶۱ ایالات متحده در ایتالیا، آلمان، ترکیه، بلژیک و هلند مستقر هستند.
باشگاه آرسنال پست مربوط به تبریک تولد ستاره پیشین روس خود را حذف کرد.
دولت اوکراین بیش از ۶۰۰ فرد و نهاد روسی را در فهرست تحریم‌های خود جا داد.
در مراسم دریافت استوارنامه ۱۷ سفیر ولادیمیر پوتین در آخر سخنرانی از سفرا تشکر و خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق سفرا می‌ماند، اما زمانی که تشویقی صورت نمی‌گیرد باز هم به سخنرانی ادامه داده و سپس یک بار دیگر خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق می‌ماند که سفرا بازهم به روی خودشون نمی‌آورند. به نظر می‌رسد ۱۷ سفیر در این اقدام، با یکدیگر هماهنگ کرده بودند.
اورال اوفا باز هم مقابل فاکل شکست خورد تا از صعود به جمع هشت تیم نهایی لیگ روسیه باز بماند.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم هراس واشنگتن از تعمیق روابط تهران - مسکو در واکنش به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال، از تعمیق روابط این دو کشور باز هم ابراز نگرانی کرد.
رزمایش بین المللی مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ با شعار "باهم برای برقراری صلح و امنیت " و با حضور کشورهای ایران،چین و روسیه در شمال اقیانوس هند از ۲۵ تا ۲۷ اسفندماه برگزار گردید.
رزمایش بین المللی مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ با شعار "باهم برای برقراری صلح و امنیت " و با حضور کشورهای ایران، چین و روسیه در شمال اقیانوس هند از ۲۵ تا ۲۷ اسفندماه برگزار گردید.
مدیرعامل مولفار معتقد است که روس‌ها هم درک خوبی از اطلاعات منابع باز دارند و دلیل خطا‌های اطلاعات عملیاتی آن‌ها عمدتا به خاطر فقدان نظام و بی‌عرضگی عملیاتی است. او افشای دستاورد‌های اطلاعاتی‌اش را یک پیروی تبلیغاتی می‌داند و می‌گوید که انتشار این دستاورد‌ها باعث تقویت روحیه اوکراینی‌ها شود، روسیه را ضعیف نشان دهد و به سربازان اوکراینی هشدار دهد که از خط مقدم عکس منتشر نکنند. او می‌گوید: «فکر می‌کنم اصلی‌ترین هدف این است که به روس‌ها نشان دهیم از آن‌ها نمی‌ترسیم.»
نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره اوکراین گفت که غرب خواهان تضعیف روسیه و از هم گسیختگی چین است تا خودش دست برتر را در جهان داشته باشد.
سه ابرمسئله ژئوپلیتکی چگونگی ارتباط با آمریکا، نحوه ارتباط با روسیه، و چگونگی تعمیق همگرایی اتحادیه اروپا، کشورهای اتحادیه اروپا را به دو دوسته «اروپای قدیم» و «اروپای جدید» تقسیم کرده است.
رئیس جمهور اوکراین در سفر به انگلیس موضوع تقویت کمک های نظامی به این کشور در نبرد با روسیه را باز هم مطرح کرد.
نخست‌ وزیر مجارستان از سران اتحادیه اروپا و نیز کشورهای عضو خواسته است تا درباره تبعات تحریم علیه روسیه بیاندیشند.
زلنسکی گفت: روسیه می‌خواهد این جنگ را طولانی و نیرو‌های ما را خسته کند، بنابراین ما باید از تسلیحات خود استفاده کنیم و به اقداماتمان سرعت ببخشیم. همچنین باید در زمان سریع‌تری تسلیحات جدیدی را دریافت کنیم.
کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال روسیه تصمیم برای انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا را بازهم به تعویق انداخت.
کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال روسیه تصمیم برای انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا را بازهم به تعویق انداخت.
رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه گاف‌ها و لغزش‌های زبانی‌اش، عقب‌نشینی نیروهای ارتش روسیه از شهر خرسون اوکراین را عقب‌نشینی از شهر فلوجه عراق بیان کرد.
روسیه ۴ ماهواره به مدار زمین فرستاده است. این پنحمین عملیات پرتاب فضایی این کشور در بازه دو هفته اخیر است. یکی از این محموله ها نمونه اولیه ماهواره ای ارتباطاتی برای فراهم کردن اینترنت است.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، روحیه جنگندگی و تسلیم ناپذیری شاگردانش را ستود. رئال در شبی که تا دقیقه 95 از شاختار عقب بود، بازی را مساوی کرد.
ریشه شکست آمریکا و اروپا در جنگ اقتصادی علیه مسکو را باید در استراتژی یک دهه گذشته سران مسکو بررسی کرد، زیرا در این بازه زمانی، روسیه با دلار زدایی و تدابیر دیگر از تبعات تحریم کاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ