آناهیتا توکلی با پیروزی در مرحله نیمه نهایی به عنوان اولین تکواندوکار زن و اولین بانوی کاروان علمداران در فینال در آستانه کسب مدال طلا قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آناهیتا توکلی: ایندفعه ژو لی را شکست می‌دهم
ملی پوش کشورمان تکواندوی کشورمان پس از کسب نشان نقره یونیورسیاد دانشجویان جهان گفت: سطح مسابقات یونیورسیاد متوسط رو به بالا بود و مطمئنا در مسابقات آینده مدال بهتری کسب می کنم.
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: هر ۲ ملی پوش کشورمان امروز عملکرد قابل قبولی داشتند و امیدوارم فردا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.
تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی بانوان ایران در رقابتهای دانشجویان به مدال نقره دست پیدا کرد.
آناهیتا توکلی با پیروزی در مرحله نیمه نهایی به عنوان اولین تکواندوکار زن و اولین بانوی کاروان علمداران در فینال در آستانه کسب مدال طلا قرار دارد.
سرمربی تیم ملی تنیس ایران گفت: بر اساس آنالیز نتایج و عملکرد ورزشکاران 6 تنیسور را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم تا آماده حضور در رقابت‌های دیویس کاپ شویم.
مطالعات اخیر نشان می‌دهند که احتمال وجود امواج متعدد مهاجرت از آفریقا به اروپا در طول تاریخ را باید در نظر گرفت. با توجه به سوابق اندک فسیلی برای آن برهه زمانی توالی یابی ژنومی به ابزاری باورنکردنی برای دانشمندانی تبدیل شده که مراحل زندگی اجداد مان را دوباره دنبال می‌کنند.
تست گرم اولین بخش از مسیر تونلی خط ۴ مترو تهران موفقیت آمیز انجام شد.
تست گرم اولین بخش از مسیر تونلی خط ۴ مترو تهران موفقیت آمیز انجام شد.
مدافع مس از اتفاقات دیدار با هوادار به عنوان کل کل فوتبالی یاد می کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای مهم به سران قوا مصوبه‌ «مولّد‌سازی دارایی‌های دولت» را فروش بیت المالِ متعلق به آحاد ملت قلمداد کرد و آن را نوعی «کاپیتولاسیون» دانست که برای مدیران سیاسی دارای امضای طلایی مصونیتی ایجاد می کند که حتی برای رهبری و مسولان رده بالای دیگر نظام نیز چنین مصونیتی پیش بینی نشده است.
فاجعه‌آمیزترین بخش مصوبه، بند «۵» آن، یعنی «مصونیت قضایی اعضای هیأت و مجریان تصمیمات آن» است. صدای فروافتادن تشت این بند چنان بلند بوده‌است که چرت بی‌حوصله‌ترین افراد را هم پاره کرده است. چنین حکمی چه تفاوتی با «کاپیتولاسیون» دارد؟
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار شفاف سازی دولت در چرایی اجازه واگذاری واردات ۱۳ میلیون تن کالای اساسی، بدون رعایت تشریفات قانونی، به شرکتی تازه کار که ادعا شده است، شد.
عباس آخوندی در روزنامه اعتماد نوشت: انتظار کارایی و کارآمدی از شورای انقلاب فرهنگی با کدام یک از تجربه‌های گسترده شما در دولت، مجلس و مجمع تشخیص مصلحت و رسانه سازگار است؟
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است:
مدافع مس رفسنجان از کیفیت تیمش تعریف می‌کند و مس ر شایسته برد در آزادی می‎داند.
ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری گفت به دلیل مصدومیت جدیدی که برایش در تمرینات به وجود آمده بود، نیازی نبود که وزنه‌های بیشتری در جام جهانی 2022 بزند.
مارتین توکالی، مربی دروازه‌بانهای آرژانتین، در مصاحبه با یک رسانه این کشور برای اولین بار درباره پشت صحنه ضربات پنالتی مسابقه فینال جام جهانی صحبت کرد.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان گفت: همیشه عدالت در ورزش ما رعایت نمی‌شود و خیلی از قهرمانان ما در شرایط سخت قرار دارند.
دانش‌آموخته‌ی دانشگاه امیرکبیر از زندان آزاد شد.
مجید توکلی با سپردن قرار وثیقه آزاد شد.
حسین توکلی، قهرمان اسبق المپیک عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری شد.
حسین توکلی، قهرمان سابق المپیک عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری شد.
رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به رئیس جمهور نسبت به ابلاغ مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی انتقاد کرد و آنرا خلاف عدالت و مطلوب اقشار خاصی از جامعه و بستر مفسده های دیگر برشمرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ