اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختر معتاد قصد داشت با ربودن نامزد پسر مورد علاقه‌اش مانع ازدواج آن‌ها شود تا به عشق خودش برسد.
معاون اجتماعی پلیس فارس، گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، سارق طلاجات دختربچه در شیراز شناسایی و به زودی دستگیر خواهد شد.
مأموران در بررسی دوربین‌های مداربسته در نزدیکی مدرسه دریافتند ۳ پسر جوان با فریبکاری و اعتمادسازی دختر نوجوان او را سوار بر خودرو کرده و پا به فرار گذاشته‌اند.
متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان در فضای مجازی با شگرد وعده‌های پوشالی و آزار و اذیت وی در مخفیگاهش اعتراف کرد.
پلیس ترکیه در حال بررسی ادعا‌های یک دختر جوان ایرانی درباره «ربوده شدن از سوی امیر تتلو، حبس، فحاشی، تجاوز و ضرب و شتم» است. این دختر جوان مدعی است پس از دو هفته از حبس و بازداشت امیر تتلو خواننده ایرانی رهایی پیدا کرده است و ادعا‌های مختلفی درباره او اعم از تجاوز و ضرب و شتم دارد.
تجربه تلخ قبلی‌ام باعث شد نتوانم دوباره به ازدواج فکر کنم. برای من فعلاً فقط دیدار با دخترم مهم است.
زن جوان که با همدستی پدرش دختر ۴ ساله خود را ربوده بود از سوی پلیس دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو مرد که اقدام به ربودن یک دختر چهار ساله کرده‌ بودند، خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط از طبقه دوم هنگام فرار از دست پلیس/ گازگرفتگی ۱۹ دانش‌آموز در مدرسه/ ماجرای قتل هولناک دختر ۱۷ ساله اهوازی به دست پدرش!/ نتقام اینستاگرامی از خواستگار سابق/ دسیسه سیاه زن تهرانی برای حذف شوهر پزشک!/ محاکمه مأمور پلیس به اتهام شلیک مرگبار/ ماجرای شلیک به افیون فروش قداره بند!/ اجاره مردان مسلح برای ربودن یک تاجر
ملیسا های‌اسمیت زمانی که ربوده شده یک سال بیشتر نداشت. در آن زمان مادرش که در یک رستوران مشغول به‌کار بود، تصمیم گرفت برای مراقبت از دختر یک‌ساله‌اش پرستار بچه استخدام کند. او ۵۰سال پیش در یک روزنامه محلی آگهی استخدام پرستار بچه منتشر کرد و کمی بعد زنی با او تماس گرفت. این زن می‌گفت که در خانه‌اش که حیاط بزرگی دارد از چند کودک نگهداری می‌کند و می‌تواند در کنار آن‌ها از ملیسا هم مراقبت کند.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم ترین این حوادث را بخوانید.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم ترین این حوادث را بخوانید.
مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم، اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود.
مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم، اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت نوجوان هروئین فروش/ اختلاف ملکی با جنایت پایان یافت‌/ می‌خواستم گوشی تلفن بخرم، اما اسلحه دادند/ قتل فجیع دختر ۳ ساله تهرانی/ انکار خانم روانشناس در قتل شوهرش/ سلاخی مسافرزن در لانه شیطانی!/ داستان غم انگیز خواهر و برادری که ربوده شدند
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس آگاهی در اولین بررسی های خود پس از فقدان دکتر فرهود دریافتند که یک گروه سه نفره که یکی از آنها قبلاً کارمند دکتر فرهود بوده وی را دزدیده اند.
رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: افرادی که اقدام به ربودن پروفسور فرهود کردند، از قبل شناختی از او داشتند و جلوی در خانه‌اش پروفسور را ربودند. دو فرد آدم‌ربا ساعت ۵ صبح در جلوی خانه دکتر، هنگامی که او قصد خارج شدن از خانه را داشت او را با خودروی شخصی خود می‌ربایند و به شهر‌های شمالی کشور می‌برند. آدم‌ربایان بعد از ۲۶ ساعت دکتر فرهود را به بانک‌های شمال کشور بردند تا بتوانند مبلغ هشت میلیارد تومان را از حساب این شخص به وسیله خودش خارج کنند. دکتر فرهود مدارک شناسایی و هویتی کاملی با خود به همراه نداشته و بانک‌ها از پرداخت پول به او امتناع کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم ربودن دختر خردسال و یک فقره کودک ربایی دیگر با شگرد تعارف غذای نذری در اواسط مرداد ماه امسال اعتراف کرد و گفت: من به دلیل نیاز مالی که داشتم با پرسه زنی در مساجد و شناسایی کودکانی که زیورآلات به همراه داشتند را در یک فرصت مناسب به بهانه دادن غذای نذری آنان را اغفال و پس از سرقت طلاجات گوشواره و النگو، کودکان را در محدوده‌های ربایش رها می‌کردم و اموال مسروقه را به فردی می‌فروختم.
دختر جوان گفت: مدتی قبل در شبکه مجازی ایمو با مقتول به نام سعید آشنا شدم. سعید اهل یکی از شهر‌های غربی کشور بود و وقتی ارتباط مان صمیمی‌تر شد، از من خواستگاری کرد. وی ادامه داد: بعد از مدتی سعید پیشنهاد داد تا با هم قرار ملاقات بگذاریم و من که در یکی از استان‌های نزدیک تهران زندگی می‌کنم، قبول کردم تا در پایتخت او را ملاقات کنم، اما خبر نداشتم که او نقشه شومی در سر دارد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ فرجام ارتباط شیطانی!/ کلاهبرداری برادر برای تصاحب ارثیه ۱۵ میلیاردی پدر!/ سرقت خرما در خرماپزان!/ جنایتی که با تزریق بوتاکس رقم خورد/ نوجوانی سرکرده باند سارقان بزرگ‌سال بود!/ زن ایرانی قربانی آتش سوزی هتل کربلا/ دختری، عروس را آتش زد!/ ربودن دختر ۶ ساله برای ۵۰ میلیون تومان
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره کودک ربایی در خیابان«خراسان» بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری مولوی به محل اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد، دختربچه۶ ساله به همراه مادر بزرگش برای اقامه نماز به مسجد مراجعه کرده است و زمانی که مادربزرگ در حال نماز خواندن بوده، دختر بچه در حالی که کیف مادربزرگش را در دست داشته از مسجد خارج شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مرد کرو لال هنگام ربودن دختر ۶ ساله/ بازداشت قاتل عبدالباقی/ سرگذشت تلخ دختر ۱۳ ساله!/ گاز چاه جان ۴ کارگر را گرفت/ اعترافات وحشتناک زنی که بهار ۳ ساله را کشت/ پایان خونین فرار با پراید سرقتی/ دستبرد ۲۰ هزار دلاری با قهوه ترک!/ اعتراف عامل شلیک در بزم شبانه
دستگیری مرد کرو لال هنگام ربودن دختر ۶ ساله
متهم گفت: وقتی شاکی به‌عنوان مسافر سوار ماشینم شد از او خوشم آمد. هیکلش درشت بود و من اصلا فکرش را نمی‌کردم ۱۲ سال داشته باشد. گمان می‌کردم حدود ۲۰ سال سن داشته باشد به همین دلیل قصد داشتم به او پیشنهاد دوستی بدهم و بعد از آشنایی به خواستگاری‌اش بروم
با گذشت بیش از چهل روز از ماجرای ربوده شدن «سما جهانباز» دختر ۲۳ ساله ماموران پلیس همچنان در حال پیگیری هستند، اما هنوز هیچ سرنخی از او پیدا نکرده‌اند و گوشی همراه این دختر نیز یک ساعت پس از اینکه از او خبری نمی‌شود خاموش و از دسترس خارج می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ