خبرگزاری فارس از قول یک منبع آگاه نوشته است که «مهسا امینی به دنبال ایست قلبی توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد و پس از احیا در فاصله ۲ ساعت، ۲ مرتبه دیگر نیز ایست قلبی کرده که مجدداً احیا شده است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فارس نوشت: بسیار جای تعجب است که وزیر خارجه با وجود آنکه چندین بار با مقامات طالبان دیدار کرده و میزبان آنها بوده است نسبت به حساسیت این مسائل و هزینه‌هایی که ممکن است براثر چنین اظهاراتی بر نظام و مردم ایران تحمیل شود بی‌اطلاع باشد.
فارس نوشت: تحقیقات نشان می‌دهد در موارد با منشاء داخلی، علت بدحالی دانش‌آموزان منتقل‌شده به مراکز درمانی حدود ۸۰ درصد تمارض و حدود ۲۰ درصد تلقین اعلام شده است. البته در مواردی ابتلای آن‌ها به آسم، مشکلات ریوی یا قلبی هم با تحریک مواد بدبو یا استرس منجر به بدحالی شده است.
فارس نوشت: سوءبرداشت برخی افراد از بازنشر ویدئویی از رهبرانقلاب در مورد نهی برخورد خودسرانه مردم با بی حجابی سبب شد عده ای تصور کنند نباید با بی حجابی برخورد شود در حالی که بنا بر نظر خود رهبرانقلاب حاکمیت اسلامی نسبت به این مسئله وظیفه جدی دارد.
فارس نوشت: کارشناسان و متخصصان تاکنون دو فرضیه را در این خصوص پررنگ‌تر می‌‌دانند یکی احتمال شیطنت نوجوانانه در داخل مدارس و دیگری ترس جمعی که متخصصانی مانند جهانپور سخنگوی اسبق وزارت بهداشت بر آن تاکید دارند.
مشاهدات خبرنگار فارس از تلاش برخی افراد برای به حاشیه کشیدن این مراسم با سر دادن شعارهای ساختارشکنانه خبر می‌دهد.
مشاهدات خبرنگار فارس از تلاش برخی افراد برای به حاشیه کشیدن این مراسم با سر دادن شعارهای ساختارشکنانه خبر می‌دهد.
غلامی، یکی از مدیران خبرگزاری فارس: گزارش صداوسیما در مورد بولتن‌های خبرگزاری فارس دروغ است و خانم ذبیح‌پور‌ دروغگو است
خبرهایی مبنی بر بازداشت عباس توانگر، قائم مقام خبرگزاری فارس منتشر شده است.
صداوسیما در گزارشی اعلام کرد: «ع ت قبلا هم دست به جعل اخبار و بولتن‌سازی زده و به علت اشتباهات زیادش مورد تذکر قرار گرفته و هم اکنون دربازداشت است.» صداوسیما ع-ت را خبرنگار خبرگزاری فارس معرفی کرده، در حالی که او در زمان افشای بولتن قائم مقام خبرگزاری فارس بوه است.
خبرگزاری فارس با انتشار یک رشته توییت، ضمن تایید خبر هک شدن این خبرگزاری توسط گروه «بلک ریوارد»، پذیرفت که بولتن‌های محرمانه این خبرگزاری که «برای آگاهی برخی مسئولان» تهیه شده، در اختیار هکرها قرار گرفته است.
خبرگزاری فارس برای چندین بار هک شد.
خبرگزاری فارس با انتشار تصاویری از بوکان نوشت: اغتشاشگران شامگاه سه شنبه ۲۴ ابان ۱۴۰۱ در بوکان فروشگاه‌های مردم را غارت کردند و گرمخانه شهرداری را که محل نگهداری کارتن‌خواب هاست را به آتش کشیدند. اغتشاشگران که مسلح نیز بودند یک نیروی حافظ امنیت را به شهادت رساندند.
خبرگزاری فارس با انتشار برخی استوری‌های اخیر علی کریمی، از او انتقاد کرد.
فارس نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!
کریمی دیروز در توییتی اعلام کرد از طرق مختلف تهدید شده و احتمال خطر برای او وجود دارد. در شرایطی که «خون» کریمی بیشتر از «نفس» او برای ضدانقلاب راهگشاست، باید مراقب جان کریمی بود.
در میان دستگیر شده برخی کارمندان دستگاه‌های دولت نیز دیده می‌شوند که آمار آن‌ها نیز حدود ۲ درصد از کل جمعیت بازداشت شده‌ها تخمین زده شده است.
پیگیری خبرنگار انتظامی فارس از مسوولان پلیس راهور و مرکز کنترل ترافیک پلیس تهران حاکی از آن است که هیچ‌گونه اختلالی در سیستم مربوطه رخ نداده و سامانه فوق بدون مشکل در حال اجراست.
خبرگزاری فارس نوشت:‌ آقای دایی شما شبیه دیگرانی نیستید که مانند کف روی آب خود را از دریای ملت ایران جدا کردند و خود را شریک خون‌های ریخته شده در این اغتشاشات کردند. مردم ایران برای شما احترام قائلند و شما را قهرمان ملی خود می‌دانند اما فراموش نکنید قهرمان ملی دروغ نمی‌گوید.
دانشگاه علامه نیز ظهر امروز شاهد تجمع جمعی از دانشجویان معترض بود. برخی دانشجویان در این تجمع که حدود یک ساعت طول کشید با سر دادن بعضی شعارهای تند سیاسی اعتراض خود را نشان دادند.
خبرگزاری فارس مدعی شده سردار آزمون مصدوم است و بازی با سنگال را از دست می‌دهد.
نیروهای انتظامی در میدان فردوسی، چهارراه تئاتر شهر، میدان و خیابان ولیعصر، میدان انقلاب، ابتدای خیابان حجاب، خیابان طالقانی و خیابان های اطراف میدان ولیعصر تا تئاتر شهر حضور دارند.
خبرگزاری فارس نوشت: با توجه به رفتار و واکنش های چند سال اخیر علی کریمی و به ویژه در موضوع فوت مهسا امینی و حمایت تمام قد اصلاح‌طلبان و شبکه ضد انقلاب از وی، به نظر می‌رسد که تصمیم جدید ضدانقلاب معرفی کریمی به عنوان رهبر جدید اپوزیسیون باشد.
بر اساس مشاهدات در این درگیری‌ها حداقل ۲۰ نفر توسط نهاد‌های امنیتی بازداشت شدند.
گفتگو با برخی معترضین نشان می دهد که بسیاری از آنها معتقدند مهسا امینی تحت شکنجه فوت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ