اشکان دژاگه بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، امروز به صورت اتفاقی با کارلوس کی روش دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تیم ملی فوتبال زنان مراکش در دیدار برابر کره جنوبی با پوشش کامل بازی کرد تا به اولین زنی تبدیل شود که در جام جهانی با حجاب بازی کرده است.
کاپیتان استقلال در دیدار با ابراهیم رییسی، که به صورت اتفاقی رخ داد، از رییس‌جمهور خواست فکری به حال مشکلات مالی این باشگاه کند.
کاپیتان استقلال در دیدار با ابراهیم رییسی که به صورت اتفاقی رخ نداد، از رییس‌جمهور خواست فکری به حال مشکلات مالی این باشگاه کند.
سرمربی استقلال در پایان دیدار برابر پیکان گفت از روزی که کارش را در این تیم شروع کرده، هیچ اتفاقی در این باشگاه نیفتاده و نخواهد افتاد.
در آخرین لحظات دیدار دو تیم تانزانیا و نیجر هنگامی که بازیکنان نیجر برای باز کردن تیم تانزانیا تلاش می‌کردند چند توپ جمع کن اقدام به پرتاب چهار توپ به داخل زمین کردند و منجر به خراب شدن موقعیت گلزنی نیجری‌ها شدند.
تور جهانی تنیس در حالی با حضور ورزشکاران کشورهای مختلف در تهران برگزار شد که اتفاقی عجیب در دیدار نهایی رخ داد.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، برای دیدار امروز با فولام با تیمش به خانه حریف سفر نکرد و گواردیولا تایید کرد که او دچار مصدومیت شده است.
استقلال در اتفاقی عجیب در این فصل در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان مجبور به سود بردن از دروازه‌بان سوم خود طی نیمه دوم شد.
چند کارشناس داوری تایید کردن که اتفاقی که در دقایق پایانی درون محوطه جریمه فولاد رخ داد، خطا بود و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شد.
چند کارشناس داوری تایید کردن که اتفاقی که در دقایق پایانی درون محوطه جریمه فولاد رخ داد، خطا بود و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شد.
دیدار دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن در اصفهان با یک صفحنه خطرناک همراه بود. اتفاقی که دو امبولانس را روی چمن ورزشگاه آورد.
چهار دیداری که می توانستند معادلات بالای جدول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ را بهم بریزند با پیروزی دو تیم مدعی همراه شد و دو دیدار روز جمعه هم در این معادله تاثیرگذار خواهد بود.
اتفاقی که در دیدار برگشت سال گذشته سپاهان مقابل نساجی برای شهریار مغانلو رخ داد ممکن است در فصل جاری به دلیل دیگری تکرار شود.
باشگاه فولاد خوزستان نزدیک به برگزاری آخرین دیدار خود در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر با اتفاقی عجیب روبرو شد.
در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی اعلام یک پنالتی بازی را برای چند دقیقه‌ای از جریان انداخت.
اتفاقی که در دیدار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و ایران در جام جهانی قطر رخ داد، گلایه سرمربی انگلیس و درخواست او از فیفا را به دنبال داشت.
در ایام سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم در شهر اصفهان، جمعی از مردم این استان، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
امام جمعه مسجد مکی درباره واقعه ۸ مهرماه زاهدان، گفت: هیچ کس از ما نمی‌دانست و آمادگی هم نداشت که حادثه و اتفاقی پیش می‌آید ما نماز خواندیم و صحبت‌های ما هم در آرامش انجام شد و بعد از اتمام نماز معمولا اینجا اهل سنت نوافلی می‌خوانند و برخی در چهار رکعت اول بوده و برخی چهار رکعت را تمام کرده بودند که صدای تیراندازی به صورت مسلسل شنیده شد و ادامه پیدا کرد و مردم سراسیمه شده بودند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی دیداری خصوصی و اتفاقی با جواد نکونام سرمربی تیم فولاد در هتل محل اقامت دو تیم داشت.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی دیداری خصوصی و اتفاقی با جواد نکونام سرمربی تیم فولاد در هتل محل اقامت دو تیم داشت.
کارشناس فوتبال با بیان این که ضعف‌های فنی استقلال همچنان وجود دارد گفت: اگر آبی‌پوشان نتوانند در دیدار برابر نساجی به پیروزی برسند قطعا حاشیه های زیادی برای خودشان درست خواهند کرد.
کارشناس فوتبال گفت: در دیدار استقلال برابر مس کرمان دروازه این تیم باز نشد و مدافعان استقلال نسبت به دو دیدار گذشته امیدوارکننده‌تر ظاهر شدند.
در جریان دیدار حساس هفته اول تیم‌های استقلال و سپاهان، اتفاقی برای یکی از مدافعان استقلال افتاد که برای او بی سابقه بود.
در جریان دیدار حساس هفته اول تیم‌های استقلال و سپاهان، اتفاقی برای یکی از مدافعان استقلال افتاد که برای او بی سابقه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ