اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سویا یکی از پروتئین بسیار مهم است و برای کسانی که دوست ندارند گوشت و مرغ مصرف کنند گزینه بسیار خوبی است و شما می‌توانید این بار این پلو را با سویا چرخ شده یا معمولی تهیه کنید و در کنار سالاد شیرازی یا ماست سرو کنید.
هفته پایانی تیر با افزایش قیمت گوشت چرخ کرده مرغ و کاهش قیمت تخم مرغ همراه بود.
گرگ ایرانی، در فضای مجازی بسیار فعال است و رابطه بسیار خوبی با اعضای خانواده خود دارد. چوپان در تازه‌ترین تصاویری که از فرزندان خود منتشر کرد، دنبال کنندگانش را غافلگیر کرد.
اگر می‌خواهید برای یک شام سبک و بدون برنج نیز تهیه کنید گزینه بسیار خوبی در کنار نان تازه می‌شود. شما می‌توانید به دلخواه در کنار این خوراک یک نیمرو نیز تهیه کنید و یک خوراک فوق العاده تهیه کنید حتی یک صبحانه عالی پر انرژی نیز می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی با گوشت چرخ کرده و سبزیجان مخلتف تهیه کنید.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به عصبانیت آمریکا و اسرائیل از انتخاب ایران به عنوان نایب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل و گزارشگر کمیته خلع سلاح گفت: چرخ زمان به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌چرخد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه آمریکا از رأی اعضای سازمان ملل به ⁧ایران⁩ برای تصدی برخی مناصب در UN عصبانی است، گفت: چرخ زمان به نفع آمریکا و اسرائیل نمی‌چرخد.
تانتونی مرغ را می‌توانید با گوشت تکه‌ای یا مرغ یا گوشت چرخ کرده به صورت ساده یا ترکیبی تهیه کنید و برای سرو نیز می‌توانید از نان باگت یا نان لواش خانگی نیز استفاده کنید که در رسپی اصلی در خانه نان‌های گرد تازه پخته می‌شود و مواد در بین نان قرار می‌دهند و لقمه می‌کنند.
دلمه یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. دلمه انواع فراوانی دارد، اما مواد میانی اکثر دلمه‌ها یکسان است. برای تهیه مواد میانی دلمه از مواد اولیه‌ای مانند گوشت چرخ کرده، برنج، برخی سبزی‌ها، پیاز، لپه و ادویه‌های دلخواه استفاده می‌شود. اگر علاقمند به تهیه این غذای خوشمزه برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود هستید، این مطلب را مطالعه نمایید.
خورش قیمه اردبیلی یکی از انواع خورشت‌های ایرانی است که شباهت زیادی با قیمه مرسوم دارد با این تفاوت که به جای گوشت خورشتی از گوشت چرخ کرده برای تهیه آن استفاده می‌شود.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو با اشاره به عملیات موسوم به «چرخ گوشت باخموت» و در ادامه نارضایتی از عدم تامین تسلیحات، گفت که دیگر سلاحی نمانده تا با آن «گوشت را چرخ کنند!»
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو با اشاره به عملیات موسوم به «چرخ گوشت باخموت» و در ادامه نارضایتی از عدم تامین تسلیحات، گفت که دیگر سلاحی نمانده تا با آن «گوشت را چرخ کنند!»
عبدی نوشت: نکته بسیار مهم این است که جهان سیاست آغشته با تجربیاتی است که شکست خورده‌اند. باید از آن‌ها استفاده کرد، حتی خودمان هم تجربیات شکست خورده زیاد داشته‌ایم. چرخ را از نو اختراع نباید کرد آن هم برای چندمین بار. اگر همه دولت‌ها در سیاستگذاری و رسیدن به اهداف خود موفق بودند که شاهد چنین وضعی نبودیم.
گراتن بادمجان یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه و امروزی است که از ترکیب بادمجان با گوشت چرخ کرده و پنیر پیتزا تهیه می‌شود. در این مطلب طرز تهیه گراتن بادمجان همراه با نکات مهم برای تهیه این غذای خوشمزه را می‌خوانید.
چرخ خیاطی چیزی ندارد که نیاز به استفاده از جیوه یا فلز قیمتی برای آن باشد. کل قدمت چرخ خیاطی ۱۳۵ تا ۱۴۰ سال است و قدمت آن خیلی زیاد نیست که بگوییم قدمتی و قدیمی است.
شاید مشهورترین شایعه درباره جیوه قرمز ماجرای چرخ خیاطی‌های حاوی این ماده جادویی باشد. بر اساس این شایعه دیگر لازم نبود برای یافتن جیوه قرمز دنبال خفاش‌ها راه بیفتید یا درون اهرام مصر را بکاوید، کافی بود که صاحب خوش شانس نوعی خاص از چرخ خیاطی باشید تا به این گنج گرانبها برسید.
رئیس کل دادگستری استان تهران از احیا و راه‌اندازی ۶۹ واحد تولیدی و صنعتی با حمایت‌ها و پیگیری‌های دستگاه قضائی در استان تهران خبر داد.
کتلت مرغ و گوشت مخلوط یکی از کتلت‌های بسیار خوشمزه و لذیذ می‌باشد که از ترکیب مرغ و گوشت چرخ شده تهیه می‌شود و شما می‌توانید این کتلت خوشمزه را برای شام یا نهار به همراه سیب زمینی سرخ کرد و نان تازه میل کنید.
سرمربی فولاد درخواست کرد تا دیدار با پرسپولیس را در حضور تماشاگران اهوازی برگزار کند.
یک خبرنگار انگلیسی در حین تهیه گزارش از یکی از شهرهای تحت کنترل کی‌یف، تصاویری منتشر کرد که نشان می‌دهد ارتش اوکراین در ساختمان‌های مسکونی تسلیحات نظامی مخفی می‌کند.
در تهیه این پلو از انواع سبزیجات معطر مانند ریحان و مرزه و نعنا تهیه شده است که عطر فوق العاده‌ای به پلو می‌دهد و چون از گوشت چرخ کرده استفاده می‌شود و بسیار فوری آماده می‌شود و شما زمان زیادی لازم نیست تا این پلو را تهیه کنید.
کوفته قلقلی با مرغ نوعی کوفته است که با گوشت چرخ کرده مرغ تهیه می‌شود و همراه با سس مخصوص آن نوعی خورش خوشمزه و مجلسی است.
در این ویدیو، شخص مدعی می‌گوید که این بسته گوشت چرخ کرده شرکتی را در تاریخ ۲۶ مرداد از فروشگاه شهروند شعبه آزدگان تهران خریداری کرده است و براساس ویدیویی که قبل‌تر دیده است، قصد تست کردن این گوشت چرخ کرده را دارد. او ادعا می‌کند که بسته خریداری شده بوی گوشت نمی‌دهد و زیر آب کاملا رنگ خود را از دست می‌دهد.
در این ویدیو، شخص مدعی می‌گوید که این بسته گوشت چرخ کرده شرکتی را در تاریخ ۲۶ مرداد از فروشگاه شهروند شعبه آزدگان تهران خریداری کرده است و براساس ویدیویی که قبل‌تر دیده است، قصد تست کردن این گوشت چرخ کرده را دارد. او ادعا می‌کند که بسته خریداری شده بوی گوشت نمی‌دهد و زیر آب کاملا رنگ خود را از دست می‌دهد.
خورش بیج بیج یکی از غذاهای سنتی استان مازندران است که دستور پخت ساده‌ای دارد و از ترکیب گوشت چرخ کرده با گوجه، پیاز و رب گوجه فرنگی تهیه می‌شود.
ورش قیمه را بر دو نوع خورش قیمه سیب زمینی و خورش قیمه بادنجان طبخ می‌کنند. لغت‌نامه‌ی دهخدا قیمه را که یک کلمه‌ی ترکی است به گوشت ریز ریز شده یا چرخ کرده تعبیر می‌کند و خورشت قیمه را خورشتی می‌نامد که با این نوع گوشت تهیه شده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ