باشگاه میلانو ایتالیا در این فصل از رقابت های سری‌آ یک زوج آسیایی در ترکیب خود خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمانیا ویدیچ، مدافع اسطوره‌ای منچستریونایتد در مصاحبه‌ای درباره عملکرد زوج رافائل واران و لیساندرو مارتینز صحبت کرده است.
هرچقدر که شایعات و خبرها درخصوص انتقال هری کین مهاجم و کاپیتان تیم ملی انگلیس به بایرن مونیخ بیشتر می شوند، انتقال جذاب طارمی به تاتنهام رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد.
کاوه رضایی و رضا اسدی که در تراکتور نیز سابقه بازی در کنار هم را داشتند، حالا در سپاهان همبازی خواهند شد.
ستاره برزیلی فصل گذشته العین، با استقبال هواداران تیم سابق خود به الوصل بازگشت.
به نظر می‌رسد النصر در حال پیشرفت در مذاکرات با چلسی بر سر جذب حکیم زیاش است.
امیر قلعه‌نویی برای دیدار با قرقیزستان از زوج مهدی طارمی و رضا اسدی در خط حمله استفاده می‌کند.
همکاری فراز کمالوند و رضا مهاجری در خیبر خرم آباد خاطرات جالبی را برای این دو چهره فوتبالی تجدید می کند.
با حضور داوود فنایی در کادرفنی امیدها شاهد همکاری جدید او با دروازه‌بان جوان هوادار خواهیم بود.
سید محمد موسوی و امین اسماعیل نژاد روابط گرمی پیدا کرده اند.
منابع محلی در امارات از احتمال بالای حضور رضا عنایتی روی نیمکت الامارات خبر می دهند.
استقلال در هفته های اخیر در فاز تهاجمی به یک تیم خوب تبدیل شده است و 13 گل در 5 بازی موجب ثبت معدل گل 2.6 در هر بازی از سوی آبی ها شده است.
چند تیم دیگر لیگ برتر ایران هم در پی جذب پاکدل بودند. شاید نعمتی هم به تبریز بپیوندد و زوج پرسپولیسی تراکتور تکمیل شود
شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که زوج جذاب شکیرا و پیکه پس از چندین سال زندگی مشترک تصمیم به جدایی بگیرند.
زوج شیخ دیاباته و لوکادیا در خط حمله پرسپولیس بدون شک دربی را جذاب تر می کند و باید منتظر ماند و دید که یحیی گل محمدی در دربی این ریسک را انجام خواهد داد یا نه.
اثر جذام بر چهره پرمحبت محبوبه و محمدعلی نمایان است. زوج میانسالی که سال‌های سال است در کنار هم در این اتاقک‌ها روز را شب می‌کنند و حالا حمایت فرزندان‌شان، کمک‌کننده حال این روز‌های آنهاست. محبوبه از روز‌هایی که بر او گذشته برایمان می‌گوید و همسرش محمدعلی پشت سر او آرام و بی‌صدا سینی چایش را با دستان نیمه‌جان زیر شیر آب می‌برد و با دقت آن را آب می‌کشد، بعد وضو می‌گیرد و چند دقیقه بعد هم شروع به خواندن نماز ظهر می‌کند.
یک روزنامه ترک مدعی شد که گالاتاسرای کار نقل و انتقالاتی خود برای فصل بعد را استارت زده است.
چند روز قبل زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده خواهان رسیدگی به پرونده خود شدند وقتی آن‌ها وارد شعبه شده و مقابل قاضی نشستند مرد جوان گفت: آقای قاضی این خانم همسر من است. ما الان تقریباً ۳ ماه است ازدواج کرده‌ایم و با هم در یک خانه زندگی می‌کنیم، اما همسرم با مادر و خواهر من نمی‌سازد؛ مدام با هم بحث می‌کنند و سر موضوعات کوچک مثل رنگ لباس، چیدمان مبل و مسائل بی‌ارزش با هم درگیر می‌شوند. جناب قاضی از نظر من هر دو آن‌ها یعنی هم مادرم هم همسرم مقصر هستند، البته همسرم بیشتر مقصر است، چرا که جواب مادر من را با لحن تند می‌دهد.
تلاش‌های باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با شیخ دیاباته همچنان ادامه دارد.
تیم ملی والیبال ایران در یک بازی فوق العاده جذاب و تماشایی تیم سوم المپیک را شکست داد.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.
دو ملی‌پوش ایرانی الاهلی در جریان برتری این تیم مقابل ام‌صلال ۹۰ دقیقه بازی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ