رئیس‌جمهور تاجیکستان در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای با رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه تاجیکستان با ابلاغ سلام‌های «امامعلی رحمان» به رییس جمهور کشورمان، بر دعوت رسمی از آیت الله رییسی برای سفر دوجانبه به دوشنبه تاکید کرد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از حادثه واژگونی کامیونت در بزرگراه امام علی (ع) به دلیل خواب آلودگی راننده خبر داد.
کارشناس مسائل اسلامی با اشاره به دلیل نبودن پرچم بر گنبد حرم مطهر مولای متقیان گفت: پرچم نشانه و نمادی برای خونخواهی و تقاص است و تقاص خون امام علی (ع) توسط فرزند بزرگوار ایشان، امام حسن (ع)، از ابن ملجم ملعون گرفته شد. در حالی که سایر ائمه اطهار علیهم السلام که به شهادت رسیدند، در انتظار قیام امام زمان (عج) هستند تا قاتلان ایشان را قصاص کنند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از تصادف مرگبار موتورسیکلت در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: به دلیل اجرای پروژه خیالستان بخشی از بزرگراه امام علی مسدود خواهد شد.
تخمین جمعیت علویان کاری سخت است و در ترکیه تخمین زده می‌شود که تا ۲۵ درصد جمعیت این کشور پیرو شاخه علویه هستند.
نحوۀ برخورد امام با اصحاب جمل، خوارج و به‌خصوص زمامداری معاویه نیز هیچ‌کدام از سرِ ایده‌آلیسم اخلاقی انتزاعی و بی‌توجه به عواقب و نتایج کار و یا رئالیسم بی‌رحمانۀ معطوف به حفظ و بسط قدرت شخصی نبوده و همگی جلوه‌ای از یک استراتژی روشنِ تیزنگرانۀ متکی بر تعامل بی‌وقفه و عقلانی بین اصول اخلاق و نسبیت آن در امور جزئی را به‌نمایش می‌گذارد.
دلشاد تهرانی به مفهوم و نگاه اصلاحی امام علی (ع) نسبت به «تبعیض» اشاره کرد و گفت: تبعیض ظلمی است که حکومت را از درون مانند خوره می‌خورد، سرمایه اجتماعی را نابود می‌کند، مردم را مایوس می‌کند، توانمندان را کنار می‌زند، ناتوانان را جلو می‌آورد و دارایی‌های عمومی را به غارت می‌برد بنابراین تبعیض بزرگترین ظلم است.
مردم به سوی محراب دویدند و آن حضرت را دیدند که در محراب افتاده و فرق مبارکش شکافته شده و خاک از کف محراب برمیگیرد و بر جای زخم و جراحت میریزد و این آیه شریفه را تلاوت می‌فرماید: (من‌ها خلقناکم و فی‌ها نعیدکم ومن‌ها نخرجکم تارة اخری) یعنی شما را از خاک آفریدیم و به خاک باز می‌گردانیم و از خاک بار دیگر شما را بیرون می‌آوریم. سپس فرمود امر خدا فرا رسید و گفته پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم تحقق یافت.
مهاجم تیم مس رفسنجان با انتقاد شدید از داوران دیدار این تیم مقابل پرسپولیس از فدراسیون فوتبال خواست تا برای اطمینان از سلامت بینایی داوران از آنها تست پزشکی بگیرد.
در سالروز ولادت امام علی (ع)، مراسم جشنی با حضور برخی از شخصیت‌های فرهنگی ایتالیا، شیعیان لبنان، مصر، افغانستان، پاکستان و ایرانیان مقیم ایتالیا به همراه اعضای سفارت کشورمان برگزار شد.
بیش از ٥٠ درصد از تصادفات در معابر بزرگراهی شهر تهران مربوط به تصادفات موتورسواران است که راکبین موتورسیکلت رتبه دار تصادفات در بزرگراه‌ها هستند.
مهاجم مس رفسنجان می‌گوید امسال محمد ربیعی را خیلی حرص دادند و توپ‌هایشان وارد دروازه نمی‌شود.
سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۴ از اجرای دیوار حائل به منظور جلوگیری از صدمه دیدن سازه پل بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.
معاون فنی و عمران منطقه ۱۵ تهران از اتصال تقاطع بزرگراه های امام علی(ع) و شهید نجفی رستگار با احداث رمپ و لوپ در این شریان های ارتباطی خبر داد.
مهاجم مس رفسنجان با اشاره به اشتباهات داوری علیه این تیم، مدعی است مشکل گلزنی نارنجی‌پوشان نیز بعد از تعطیلات حل خواهد شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: در ساعت ۲۳:۰۵ شب گذشته یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) حوالی مشیریه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که هشت دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه سواری پژو پارس، سواری پراید، سواری پژو ۴۰۵، موتورسیکلت و ... به هنگام حرکت در مسیر با یکدیگر برخورد کرده‌اند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر در تصادف زنجیره‌ای مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: یک خانم نیز دچار مصدومیت شده است.
با هدف افزایش ایمنی شهری، تامین روشنایی و رفع نقطه بی‌دفاع شهری پل عابر پیاده اتوبان امام علی(ع) در محدوده منطقه۸ انجام شد.
مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان از دقیقه 63 تا 70 سه مرتبه در مصاف با اخباری قرار گرفت ولی نتوانست تصمیمات خوبی اتخاذ کند.
کتائب امام علی(ع) عراق تصمیمی مشابه عصائب اهل الحق در زمینه بستن دفاتر گرفت.
کتائب امام علی(ع) عراق تصمیمی مشابه عصائب اهل الحق در زمینه بستن دفاتر گرفت.
رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام علی (ع) در ایام اربعین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. این بیمارستان متعلق به کشور ما و در اختیار هلال احمر است.
سرهنگ شریفی اعلام کرد: بزرگراه نواب، همت و امام علی (ع) و خیابان آزادی از سنگین‌ترین معابر صبحگاهی پایتخت هستند، بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی دارای ترافیک هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ