کلیپ اجرای سرود معروف «سلام یا مهدی» در راهپیمایی اربعین در نجف اشرف را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار پاکو خمس می‌گوید بازی فیزیکی در وضعیت نامطلوب چمن نقش جهان به سپاهان کمک کرد تا برنده بازی باشند.
بورک پفی ترکیه یکی از محبوب‌ترین انواع بورک در دنیاست. بورک پفی ترکیه شباهت زیادی به پیراشکی دارد و با ذائقه ایرانی همخوانی خوبی دارد. در ترکیه غذای بورک پفی را همراه با سوپ اوزگلین سرو می‌کنند، ولی شما می‌توانید غذای بروک پفی را به تنهایی هم سرو کنید.
تصاویری از همخوانی سرود جمهوری اسلامی ایران توسط تشریفات ونزوئلا در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. این همخوانی همزمان با استقبال نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا از سید ابراهیم رئیسی صورت گرفت.
پس از استقبال رسمی نیکلاس مادورو از حجت الاسلام رئیسی، گروه نوازندگان ونزوئلایی موسیقی سرود «ای ایران ای مرز پرگهر» را زنده اجرا کردند.
اهواز - مردمی که در انتظار حضور رئیس جمهور در مصلای اهواز هستند به زیبایی سرود سلام فرمانده را همخوانی کردند.
همخوانی پرشور اولکساندر زینچنکو با سرود ویژه‌ای که هواداران آرسنال برای ستایش از میکل آرتتا ساخته‌اند، بعد از پیروزی 3-0 این تیم مقابل فولام، مورد توجه قرار گرفته است.
رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور گفت: از این پس تنها کسی می‌تواند مجوز کسب و کار در یک محل را دریافت کند که کد ملی وی با کدپستی اعلامی، همخوانی کامل داشته باشد.
وزیر مسکن سوریه خواهان رفع تحریم های ظالمانه غرب و آمریکا علیه این کشور شد.
راهپیمایان ۲۲ بهمن در تهران همزمان با سراسر کشور، در ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را به صورت همخوانی اجرا کردند.
ری- وزیر کشور گفت: مهاجرت های موجود با ظرفیت های استان تهران همخوانی ندارد.
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: افزایش ۴۰ درصدی تورم با افزایش ۲۰ درصدی حقوق و دستمزد برای کارکنان دولت غیرمنصفانه است و مشکلات آنها را حل نخواهد کرد.
دزفول- مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: مسابقات بزرگ کشوری همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی با حضور ۳۰۰ داوطلب از استان‌های مختلف به میزبانی دزفول در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
در این فیلم هم‌خوانی سرود مداحان اهل‌بیت در دیدار امروز با رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
هم‌خوانی گروه سرود در دیدار جمعی از بانوان منتخب کشور با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
به گفته محمد کشوری، کارشناس فضای مجازی؛ «چیزی که میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کنند را نمی‌توانید ممنوع کنید. چه خوش‌مان بیاید چه نه!» وی توضیح می‌دهد: فیلتر کردن وقتی معنا دارد که برای تعداد خیلی زیاد انجام شود. به‌عنوان مثال در امارات سایت پورنوگرافی فیلتر است؛ چراکه یک درصد جامعه از آن استفاده می‌کنند. در جامعه ما همین است، هر کاری کنید باز یکی دو درصد ممکن است دنبال این سایت‌ها باشند. این را می‌توان فیلتر کرد، چون جلوی یک درصد از مردم می‌توان ایستاد، ولی اگر ۳۰ میلیون نفر کاربر فعال وجود داشته باشند، جلوی این تعداد نمی‌توان ایستاد.
بازیکنان تیم ملی در آغاز دیدار با ولز سرود ملی ایران را همخوانی کردند.
مراسم آغاز دیدار ایران - ولز و هم‌خوانی سرود ایران توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در این فیلم هم‌خوانی سرود دانش‌آموزان در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی را مشاهده می‌نمایید.
کریستیانو رونالدو در آخرین دیدار تیم ملی پرتغال در زمان پخش سرود ملی کشورش به شکلی متفاوت با سایر هم‌تیمی‌هایش ایستاد و خبرساز شد.
ولادیمیر پوتین در جریان بازدید از یک مدرسه به مناسبت آغاز سال تحصیلی، با دانش آموزان سرود ملی کشورش را همخوانی می کند.
در نخستین گام برخی فعالان حوزه موسیقی، مدعی شدند که هم خوانی سرود ملی فوتبال در رقابت‌های جام جهانی قطر را رضا بهرام و بهنام بانی برعهده خواهند داشت. اما چیزی نگذشت که این موضوع از سوی رضا بهرام تکذیب شد.
مدتی قبل جدولی از میزان خرید سهام توسط صندوق های با درآمد ثابت در فضای مجازی منتشر شد که جنجال بسیاری را به پا کرد. جدولی که بسیاری اطلاعات آن را زیر سئوال بردند و منتقدان به عملکرد صندوق های با درآمد ثابت اعلام کردند که اطلاعات این جدول را از روی سایت FIPIRAN برداشته اند. نبض بورس در گفتگو با روح الله دهقان به این پرسش پاسخ داده است که آیا داده های سایت FIPIRAN مشکل دارد؟
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با افزایش شدید قیمت کالاها، همخوانی ندارد و مردم از این وضعیت گله مند هستند.
در صورت ویرایش شماره شبای ۲میلیون نفر دارنده سهام عدالت، سود سهام داران در مرحله بعدی با هم واریز می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ