هدف اصلی روز جهانی بدون رژیم غذایی، تشویق افراد به قدردانی از بدن‌هایشان بدون توجه به اندازه و شکل آن است. این رویداد به ترویج نگاه مثبت به سایز‌های مختلف بدن و تاکید بر اهمیت تغذیه با غذا‌های سالم به جای محدود کردن یا محروم کردن خود از غذا می‌پردازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت نفت در آغاز معاملات روز دوشنبه تقریباً بدون تغییر باقی ماند زیرا نگرانی ها در مورد چالش های اقتصاد جهانی و افزایش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا،گمانه زنی های مربوط به کاهش عرضه اوپک پلاس را خنثی کرده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با اشاره به دو دیدار سخت شاگردانش در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: بچه‌ها روز به روز بهتر شده‌اند و امیدوارم به هدف‌مان یعنی حضور در جمع 4 تیم برتر برسیم.
زینب اسماعیلی، زهرا پوراسماعیل و علیرضا حسین پور 3 ملی پوش تکواندوی ایران در روز دوم رقابت های جهانی باکو هستند.
غده تیروئید غده هورمونی حیاتی است که با توجه به اهمیتی که دارد یک روز یعنی روز پنجم خرداد (بیست و ششم می) به عنوان روز جهانی تیروئید نامگذاری شده است. این غده نقش مهمی در متابولیسم، رشد و تکامل بدن دارد و با ترشح میزان ثابتی از هورمون‌های تیروئید در خون به تنظیم عملکرد بدن کمک می کند.
کارشناس جهان عرب می‌گوید امسال با سال‌های دیگر متفاوت است، چرا که رژیم غاصب اسرائیل دچار شکاف داخلی شدید شده و ممکن است بدون تلاش نیروهای مقاومت برای حذف آن، در اثر جنگ داخلی نابود شود.
کارشناس جهان عرب می‌گوید امسال با سال‌های دیگر متفاوت است، چرا که رژیم غاصب اسرائیل دچار شکاف داخلی شدید شده و ممکن است بدون تلاش نیروهای مقاومت برای حذف آن، در اثر جنگ داخلی نابود شود.
قیمت‌های طلا و نقره در معاملات روز جمعه آمریکا از سطوح بدون تغییر فاصله چندانی نداشت. بسیاری از معامله‌گران در این هفته در تعطیلات هستند و حجم معاملات سبک‌تری را رقم می‌زنند. طلای فوریه آخرین بار با ۲.۴ دلار کاهش به ۱۸۲۳ دلار و ۶۰ سنت و نقره مارس ۰.۲۱ دلار کاهش یافت و به ۲۴.۰۳ دلار رسید.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، در مایورکا اسپانیا زندگی می کند. او روز گذشته به این شهر بازگشت بدون اینکه آینده‌اش در تیم ملی آرژانتین تضمین شده باشد.
ملی پوشان شطرنج ایران در روز دوم مسابقات سریع قهرمانی جهان رو در روی حریفان خود قرار گرفتند.
دولت قطر از روز جمعه به هواداران فوتبال در سراسر جهان اجازه داد تا بدون نیاز به تهیه بلیت مسابقات، وارد این کشور شوند.
روز دوم دور نهایی مرحله گروهی امروز با برگزاری چهار دیدار پشت سر گذاشته خواهد شد.
نقطه یا محور مشترک خبرسازان این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ناآرامی‌های کشور طی بیش از ۵۰ روز گذشته در ارتباط بوده است... در این بین، باس آخوندی، استاد دانشگاه مطالعات جهان وزیر راه و شهرسازی سابق کشور در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی، در گفت‌وگوی با روزنامه اعتماد، دیدگاه خود را در ارتباط با مسائل اخیر کشور مطرح کرد. مهم‌ترین بخش گفته‌های آخوندی در ارتباط با خبر جنجالی و عجیب مصاحبه چینی‌ها با رضا پهلوی بود
قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: جهان بدون آمریکا جای زیباتری است.
کریم بنزما در بازی روز گذشته رئال برابر خیرونا هم غایب بود و رئال با تساوی 1-1 متوقف شد. در رادیو مارکا دلیل غیبت او را در پیش بودن جام جهانی می دانند.
تیم ملی ایران از جمعه هفته آینده، تمرینات آماده سازی خود جهت حضور در جام جهانی را جدی تر آغاز می کند.
مدیر برنامه‌های سردار آزمون بازگشت این ستاره فوتبال ایران از مصدومیت را در مدت زمانی کمتر از 40 روز به یک معجزه تشبیه کرده است.
تیم ملی فوتبال آمریکا روز جمعه در آخرین بازی دوستانه خود در آستانه جام جهانی مقابل تیم ژاپن در آلمان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.
روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریور اولین موتورسیکلت پرنده جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت در ایالات متحده عرضه شد. استارت‌آپ ژاپنی «اروینس تکنولوژی» این موتورسیکلت یا «هاوربایک» پیشرفته را ساخته است؛ وسیله نقلیه‌ای که می‌تواند ۴۰ دقیقه پرواز کند و به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد. قیمت تخمینی نسخه آمریکایی این موتورسیکلت ۷۷۷ هزار دلار اعلام شده است. رییس نمایشگاه خودروی موتورسیتی گفت: «احساس می‌کنم به معنای واقعی کلمه ۱۵ ساله هستم و به تازگی از جنگ ستارگان بیرون آمده‌ام و سوار دوچرخه‌شان شده‌ام. این هاوربایک عالی است. البته در ابتدا کمی دلهره خواهید داشت، اما من فقط حس خوشحالی داشتم.» شوهی کوماتسو، بنیانگذار و مدیرعامل اروینس تکنولوژی نیز می‌گوید این شرکت ساخت پهپاد‌ها و وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین را آغاز کرده است.
در روز پایانی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، ایران امیدوار به کسب مدال طلا توسط امین میرزازاده در سنگین وزن است.
در دومین روز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، با وجود عدم كسب مدال، نمايش اميدواركننده ترى را از شاگردان بنا شاهد بوديم.
گزارشی از روز بدون گل نقش جهان که با عصبانیت و شعار به پایان رسید.
دور مقدماتی نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با معرفی فینالیست‌های چهار وزن نخست به پایان رسید.
فروش فوق العاده عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای ۵ محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه آغاز شد.
هافبک پرسپولیس می‌گوید امروز روز خوبی بوده چراکه تیمش بدون گل خورده برده و البته بازی با حضور بانوان و آقایان برگزار شده است.
هر 5 فرنگی کار ايران به مرحله نیمه نهایی روز دوم رقابت های قهرمانی جوانان جهان راه پیدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ