شبکه «دویچه وله» آلمان همه کارمندان خود را موظف کرده است تا رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسند، در غیر این صورت اخراج می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور صربستان می‌گوید که اگر کی‌یف استقلال کوزوو را به رسمیت بشناسد، به تمام آنچه که با بلگرد ساخته است، پشت پا خواهد زد.
پارلمان پرتغال با اکثریت آرا فاجعه نکبت (اشغال فلسطین) به دست رژیم غاصب صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ را به رسمیت شناخت.
دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای حاکمیت مراکش بر صحرای غربی را به رسمیت شناخت.
یکی از نمایندگان پارلمان ایرلند ضمن محکوم نمودن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بر لزوم به رسمیت شناختن کشور فلسطین به طور جدی تاکید ورزید.
الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان نیز در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با گیتاناس ناوسدا، رئیس جمهور لیتوانی در ویلنیوس گفت: ما امیدواریم که پایان مذاکرات صلح با ارمنستان، صلح بلندمدت را در قفقاز به ارمغان آورد.
نخست‌وزیر ارمنستان اعلام کرد: در صورت تضمین امنیت جمعیت ارمنی قره‌باغ، این کشور حاکمیت جمهوری آذربایجان بر این منطقه را می‌پذیرد.
چنانچه درمذاکرات احیای برجام، دیگر «توافق تعهد محور» برای ما موضوعیت ندارد، در توافقات دوجانبه و چندجانبه‌ای که بر مبنای عادی سازی روابط ایران و عربستان سعودی نیز شکل می‌گیرد، باید تضمین‌های معتبری از سوی ریاض در این خصوص ارائه شود. در غیر این صورت، تعلقات فرامنطقه‌ای ریاض و خصوصا تلاش پشت پرده آن جهت به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی در آینده می‌تواند بر بعد عملیاتی و اجرایی توافقات سایه بیفکند.
محمدرضا باهنر در پی انتقاد‌های انجام شده، اظهارات خود را اصلاح کرده و گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته؛ نمی‌شناسد و نخواهد شناخت. اینکه ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و دشمن خود می‌دانیم کاملا طبیعی است، چون این رژیم اولا؛ یک رژیم جعلی و غاصب است و ثانیا؛ از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنی‌های فراوانی علیه ملت ایران داشته و شهدای زیادی از ما گرفته است. حتی قبل از انقلاب هم در کنار رژیم شاه هر آنچه توانست علیه انقلابیون ایران انجام داد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته؛ نمی‌شناسد و نخواهد شناخت تصریح کرد: اینکه ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و دشمن خود می‌دانیم کاملا طبیعی است، چون این رژیم اولا یک رژیم جعلی و غاصب است و ثانیا از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنی‌های فراوانی علیه ملت ایران داشته و شهدای زیادی از ما گرفته است. حتی قبل از انقلاب هم در کنار رژیم شاه هر آنچه توانست علیه انقلابیون ایران انجام داد.
مشاور سابق ظریف: یکی از بزرگترین اشتباهات سه دهه گذشته، به رسمیت شناختن استقلال جمهوری آذربایجان بود
تقی آزاد ارمکی گفت: راه بقای جمهوری اسلامی این است که اجازه بدهد نیروهای بیرون افتاده برگردند؛ نه به شکل پوپولیستی، بلکه در قالب تشکل ها. من به وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور این پیشنهاد را دادم و گفتم اگر من در موضع شما بودم همین امشب زنگ می‌زدم و می‌رفتم بزرگان را مجاب می‌کردم و به صدا و سیما می‌رفتم و کلید انتخابات مجلس را الآن می‌زدم.
الازهر مصر با صدور بیانیه ای از تصمیم دولت استرالیا برای لغو به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، استقبال کرد.
در روزهای اخیر با اعلام تصمیم دولت استرالیا در زمینه انصراف از انتقال سفارت این کشور ، بار دیگر پروژه صهیونیستی آمریکایی انتقال سفارت خانه های خارجی به قدس بر سر زبان ها افتاده است.
اتحادیه عرب از اقدام دولت استرالیا در عقب نشینی از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی استقبال کرد.
سازمان همکاری اسلامی از تصمیم جدید دولت استرالیا مبنی بر لغو به رسمیت شناختن غرب قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی استقبال کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از تصمیم استرالیا مبنی بر انصراف از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، استقبال کرد.
تل آویو سفیر استرالیا در سرزمین های اشغالی را در واکنش به اقدام کانبرا مبنی بر لغو به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت این رژیم احضار کرد.
استرالیا تصمیم خود برای به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را لغو کرد.
رسانه های رژیم صهیونیستی از عقب نشینی استرالیا از به رسمیت شناختن بیت المقدس اشغالی به عنوان پایتخت این رژیم جعلی خبر دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از عقب نشینی استرالیا از به رسمیت شناختن بیت المقدس اشغالی به عنوان پایتخت جعلی این رژیم خبر دادند.
رئیس جمهور روسیه فرمان به رسمیت شناختن مناطق خرسون و زاپروژیا در شرق اوکراین را امضا کرد.
رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که نتایج همه پرسی برای پیوستن برخی مناطق اوکراین به روسیه را به رسمیت نخواهد شناخت.
سخنگوی طالبان اعلام کرد که به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر صهیونیستی و برقراری روابط با آن، به هیچ وجه در سیاست‌های طالبان جایی ندارد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ