معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: یکی از مفیدترین کارها برای کنترل آلودگی هوا و کاهش ترافیک پایتخت، اضافه کردن اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولتمردان باید از حصاری که خود را در آن محصور کرده‌اند خارج شوند و به توصیه‌های افراد دلسوز توجه و عمل کنند. اینکه علیرغم وجود انواع فساد‌ها در بدنه دستگاه‌های مدیریتی هنوز مسئولان تمام مشکلات و موانع را به دشمنان نسبت می‌دهند، نشان دهنده محصور بودن آنان در دایره توهماتی است که هیچ ربطی به واقعیت‌های موجود در جامعه ندارند. شرط موفقیت حکمرانان در سالم‌سازی جامعه، خارج شدنشان از این حصار و همراه شدن با واقعیت‌های جامعه است.
اقدامات و اظهارات مسئولین دولت در خصوص موانع اجرای نهضت ملی و راه‌حل‌های موجود نشان می‌دهد درک درستی از اهمیت زمین برای حل مسئله‌ی مسکن وجود ندارد.
در حالی مسئولان خبر از امکان واردات میلیون ها خودروی خارجی به کشور می دهند که با گذشت حدود ۶ ماه از ثبت نام برای خرید و البته حدود یک سال از آزادسازی واردات، خبری از خودروهای خارجی نیست.
در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص نحوه تأمین مالی پروژه‌های بزرگ، برخی طرح‌های مستقر در سواحل مکران مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای تسریع در رفع موانع اجرایی گرفته شد.
اهواز- معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت مصمم به رفع موانع ازدواج جوانان با اهدای تسهیلات مسکن، خوابگاه‌های دانشجویی و تأمین مسکن است.
به گفته فاطمی امین: برنامه تولید سال جاری بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه بوده و تاکنون ثبت سفارش ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو برای واردات انجام‌شده است. همچنین لایحه دوفوریتی واردات خودرو‌های کارکرده و رفع برخی از موانع خودرو‌های نو، در دولت مصوب شده و مجلس انشالله آن را در دستور کار قرار خواهد داد.
جمعی از کارآفرینان برتر کشور در نشستی ۴ ساعته با رئیس جمهور به بحث و گفتگو درباره سیاست‌های اقتصادی دولت و تشریح مشکلات و نقطه‌نظرات خود در زمینه راهکارهای رفع موانع و رونق تولید پرداختند.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مهدی تاج به دنبال برگزاری جلسه با معاون اول رئیس جمهور برای رفع برخی از موانع انتخاب سرمربی است.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تصمیماتی برای رفع موانع پیش‌روی بانک مرکزی در زمینه اعمال مدیریت و برخورد با پولشویی و اخلال در نظام اقتصادی اتخاذ کردند.
بسته کامل دولت برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم به‌منظور ساخت مسکن به تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی رسید.
بسته کامل دولت برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم به‌منظور ساخت مسکن به تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی رسید.
اصفهان- معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، موانع صادرات محصولات کشاورزی و اقدامات دولت برای تسهیل روند صادرات در استان را تشریح کرد.
از اقدامات مهم دولت سیزدهم برای توسعه تجارت خارجی حضور در بازار‌های بکر و نوظهور، رفع موانع پولی، بانکی و لجستیکی و توسعه روابط تجاری با کشور‌های همسایه و همسو است.
کارشناس بانکی گفت: دستگاه‌های دولتی با توجه به اینکه ترجیح می‌دهند برای این سپرده‌های خود سود دریافت کنند، یکی از موانع اجرای قانون حساب واحد خزانه به شمار می‌روند.
کارشناس بانکی گفت: دستگاه‌های دولتی با توجه به اینکه ترجیح می‌دهند برای این سپرده‌های خود سود دریافت کنند، یکی از موانع اجرای قانون حساب واحد خزانه به شمار می‌روند.
دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: این اقتصاد غلط با برجام نیز حل نمی‌شود چون برجام یک سری موانع را از سر راه بر می‌دارد اما فرمول اقتصادی ما را درست نمی‌کند.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن آخرین تحولات مربوط به روند صلح و موانع تحقق آن در یمن را بررسی کردند.
بر اساس اعلام معاون حمل و نقل وزارت راه، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با رفع مانع «گواهی اسقاط» در واردات کامیون های دست دوم اروپایی موافقت کرد.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار این است که دولت مصوبات اقتصادی مجلس به ویژه در حوزه جهش تولید و رفع موانع آن را به درستی اجرایی کند.
اگرچه عزم دولت در اجرای وعده ساخت ۴ میلیون مسکن جزم است، اما در اجرای آن برخی چالش ها و موانع پیش روی وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.
میرلوحی گفت: جریان رقیب دولت آقای روحانی اشتباه محاسباتی داشته و به تصور آنکه یک هفته بعد از آمدنشان همه چیز بر وفق مراد می‌شود، این اشتباهات و موانع را ایجاد کردند... دو سال فرصت‌های کشور از دست رفت و مردم ما امروز زیر فشار اقتصادی، تورمی و بحران‌های ارزی قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان اعلام کرد: میزان تولید سنگ‌آهن شرکت در سال 1400 در مجموع به 2 میلیون و 800 هزار تن رسید که علاوه بر ثبت بالاترین رکورد، در مقایسه با سال قبل آن ۱۷ درصد افزایش داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ