نامگذاری غیررسمیِ این سویه با عنوان «کراکن» (Kraken) که در شبکه اجتماعی توییتر از سوی "ریان گریگوری"، یکی از متخصصان زیست‌شناسی فرگشتی پیشنهاد و فراگیر شد با هدف تشبیه قدرت این سویه جدید با هیولای دریایی اساطیری صورت گرفت با این حال سازمان جهانی بهداشت (WHO) این نام را برای این سویه مطرح نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرکن که یک زن ثروتمند آمریکایی بود به دنبال دستگاهی بود که بتواند ظرف‌ها را سریع‌تر از خدمتکارانش بشورد. او بعد از به ثبت رساندن اختراعش، ماشین ظرفشویی خود را به رستوران‌ها و هتل‌ها معرفی کرد. کاکرن بعد‌ها برای تولید ماشین‌های ظرفشویی اش یک شرکت تأسیس کرد که در نهایت به شرکت آمریکایی معروف KitchenAid بدل شد.
پاکو ماده مخدری است که از ترکیب چند ماده شیمیایی با کوکائین ساخته می‌شود. این ماده آنقدر خطرناک است که میزان اعتیادآوری و مرگ‌آور بودن آن چندین برابر کراک اعلام شده است. تمام کسانی که از پاکو استفاده می‌کنند از میزان خطرات آن به خوبی آگاهند به طوری که آن را «زندگی مرگبار» می‌نامند.
رئیس استون مارتین گفت که دوست دارد برای قهرمانی این فصل فرمول یک به آلونسو ماشین بدهد، اما نباید در رویاها غرق شوند.
ممکن است مواد پروتئینی، اسموتی میوه‌ای یا ترکیب پنیر و کراکر میان وعده مورد علاقه شما باشد و کمک کند تا برای تمرین ورزشی آماده شوید یا بعد از ورزش ریکاوری کنید.
یکی از تصاویر زیبا در هفته هفدهم لیگ برتر زنان، تشکیل تونل توسط بازیکنان ایساتیس کران فارس برای خاتون بم بود.
در هفته‌ هشتم این فصل از مسابقات لیگ برتر، تیم تازه لیگ برتری‌شده ایساتیس کران فارس که فصل گذشته قهرمان مسابقات دسته یک شد، از صف‌آرایی در برابر مدافع عنوان قهرمانی (خاتون بم) انصراف داد.
رئیس جهاددانشگاهی با صدور حکمی دکتر فتح الهی ننه کران را به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری این نهاد منصوب کرد.
خانه پدری جلال آل‌احمد در خیابان خیام (محله گلوبندک) و در خیابان بلند و تنگِ (شهید فاضل کارکن اساسی) قراردارد. خیابانی که پر است از کفش‌فروشان و موتوری‌هایی که کوچه برای دقیقه‌ای از صدایشان خالی نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ