سیامک نعمتی در مصاف با پرسپولیس اولین حضور ثابت خود را با پیراهن قرمزپوشان تبریزی تجربه خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیاوش یزدانی در دقایق پایانی دربی اصفهان اولین حضور خود را برای سپاهان در فصل جاری ثبت کرد.
خوآن کوآدرادو در دیدار برابر پرگولتزه اولین حضور خود را با پیراهن اینتر به ثبت رساند.
آخرین دیدار دوستانه تراکتور در اردوی ترکیه با حضور ثابت شجاع خلیل‌زاده همراه است.
جواد نکونام با لباس استقلال در نخستین جلسه تمرینی آبی پوشان حضور پیدا کرد.
تیم ملی پرتغال شامگاه سه‌شنبه با حضور در مصاف با تیم ملی ایسلند، با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. رونالدو در این بازی تاریخ سازی کرد و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که ۲۰۰ بازی ملی دارد. این رکورد بزرگ، نام رونالدو را در کتاب گینس ثبت کرد. پس از این رکورد شکنی بزرگ، رونالدو در یک کنفرانس خبری با یک عکاس شوخی جالبی کرد. وقتی عکاس دوربین را به سمت او گرفت، ابتدا به شدت دوربین را به صورت کریس زووم کرد. در همین لحظه، رونالدو با خنده به عکاس گفت: دوربین را زیاد نزدیک صورتم نگه ندارد، چون چین و چروک زیادی دارد.
ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت‌های جهانی موج سواری السالوادور که انتخابی بازی‌های المپیک پاریس نیز بود، ثبت کرد.
در فصل جدید نیز مسعود ریگی یکی از نفرات مورد توجه مورایس بود و در 28 مسابقه (26 حضور ثابت و 2 حضور تعویضی) راهی میدان شد و موفق شد یک بار هم برای سپاهان گل بزند.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، برای حضور در انتخابات جدید ریاست این فدراسیون به عنوان اولین نفر ثبت نام کرد.
علیرضا دبیر برای حضور در انتخابات جدید ریاست فدارسیون کشتی ساعت 9 صبح امروز بعنوان اولین نفر ثبت نام کرد.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، برای حضور در انتخابات جدید ریاست این فدراسیون به عنوان اولین نفر ثبت نام کرد.
تاکنون بیش از ۲۰۰ تنیسور از کشورهای مختلف برای حضور در مسابقات فیوچرز به میزبانی ایران ثبت نام اولیه کرده اند در حالیکه این رقابت ها در نهایت با حضور ۸۸ بازیکن در هر هفته برگزار خواهد شد.
تاکنون بیش از ۲۰۰ تنیسور از کشورهای مختلف برای حضور در مسابقات فیوچرز به میزبانی ایران ثبت نام اولیه کرده اند در حالیکه این رقابت ها در نهایت با حضور ۸۸ بازیکن در هر هفته برگزار خواهد شد.
با تصمیم ژوزه مورایس در مصاف برابر فولاد خوزستان و در روز غیبت رامین رضائیان، آریا یوسفی در ترکیب اصلی قرار گرفته است.
امین قاسمی‌نژاد سرانجام در بیست و یکمین حضور خود در ترکیب گل‌گهر موفق شد اولین گل خود را ثبت کند.
قهرمان سابق وزنه برداری به عنوان اولین نفر برای حضور در انتخابات ریاست این فدراسیون نام نویسی کرد.
گونچالو راموس، مهاجم پرتغالی، از این که در اولین حضورش در جام جهانی موفق به ثبت هت تریک شده ابراز خوشحالی کرد.
اولین نشست از همایش «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» با موضوع «فرصت‌ها و چالش‌های سامانه مودیان» با حضور صاحب‌نظران در مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد.
ارسلان مطهری در اولین حضور خود به عنوان بازیکن ثابت طی فصل جاری موفق شد نخستین پاس گل خود را تقدیم محمد محبی کند.
تیم فوتبال استقلال در حالی عصر جمعه به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که باید دید در سیستم چرخشی ساپینتو این بار نوبت کدام مدافع چپ استقلال است که در ترکیب اولیه قرار بگیرد.
این اولین باری نیست که احسان اصولی ادعایی می‌کند که بعد‌ها خلاف آن ثابت می‌شود. در همین داستان اتفاقات مشهد، او گفته بود ناظر فیفا که در مشهد حضور داشته، گزارش خود را به نفع فوتبال ایران نوشته است! احسان اصولی در فروردین و در گفتگو با برنامه تلویزیونی نوروز فوتبالی ادعا کرد ناظر فیفا که در مشهد حضور داشته گزارشی علیه فوتبال ایران ننوشته و آنچه او گزارش کرده به نفع فوتبال ماست
کاسمیرو شب گذشته برای اولین بار در ترکیب ثابت منچستریونایتد قرار گرفت ولی شکست تلخ خانگی برابر رئال سوسیداد و تحقیرشدن مقابل بال این تیم را تجربه کرد.
آرش رضاوند با عملکرد خوبی که در دو بازی قبل از خود به نمایش گذاشته، نشان داد که ساپینتو بی دلیل او را در استقلال ماندنی نکرده است.
لوئیس سوارز برای اولین بار در ترکیب ثابت ناسیونال به میدان رفت و از حالا خود را مهیای ال‌کلاسیکوی فوتبال اروگوئه برابر پنیارول می کند.
نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان در حالی با قهرمانی تیم کره به پایان رسید که ایران با ثبت اولین‌ها همراه با ستارگان خود در جهان مورد تحسین قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ