اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه های تلویزیونی و سایت های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
فیلم منتشر شده از عاقبت توهین ورزشکار روس به ایرانی ها در قفس MMA به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای ورزشی در اینستاگرام تبدیل شد.در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، علی هیبتی رزمی کار ایرانی توهین ورزشکار چچن روسیه به ایران را بدون جواب نمی گذارد.
رونالدو که اکنون در عربستان سعودی و تیم النصر فوتبال بازی می‌کند، اخیراً تبلیغ‌هایی از سایت ورزشی LiveScore، برند سلامتی Therabody و صرافی ارز دیجیتال Binance در حساب خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. رونالدوی پرتغالی که پدر ۵ فرزند است، درآمد خوبی از اینستاگرام دارد چرا که ۵۹۷ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند و بیشترین تعداد فالوئر در این شبکه اجتماعی است.
بزودی شاهد پخش مجموعه‌ی مستندی درباره ورزش ایران از شبکه ورزش خواهیم بود.
پخش زنده فینال چمپیونزلیگ توسط شبکه پارامونت پلاس با حضور ستاره‌های سابق فوتبال یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های پخش تلویزیونی این رویداد ورزشی بزرگ بود.
صفحه رسمی بزرگترین شبکه پخش کننده مسابقات ورزشی پرتغال مدعی شد که فنرباغچه مشتری جدی مهدی طارمی است.
تیترهای جنجالی در روزهایی که از شبکه های اجتماعی خبری نبود در نشریات ورزشی دهه های قبل دیده می شد.
«ولادیمیر چودینوف» ۸۰ ساله، اهل سیبریِ روسیه می‌گوید «پابرهنه در مسابقات می‌دویدم، زیرا کفش‌های ورزشی گران‌ بودند… من هم پول کافی نداشتم، تنها زندگی می‌کردم؛ هیچ کسی را نداشتم، نه خانواده‌ای و نه پشتیبانی، (بنابراین) در تمام این مسابقات، پابرهنه دویدم.»چودینوف سال‌هاست دوی مارتن را کنار گذاشته ولی همچنان تمرینات روزانه خود را انجام می‌دهد. شبکه راشاتودی روسیه در حال ساخت مستند زندگی این ورزشکار است.
شبکه ورزش با مستند های داغ و دست اول همراه ورزش دوستان و مخاطبان خود  در ایام نوروز خواهد بود.
تیاگو سیلوا پست اینستاگرامی یک شبکه ورزشی درباره انزو فرناندز، خرید جدید چلسی، را تمسخرآمیز دانست و گفت بی‌احترامی به هم‌تیمی‌اش غیر قابل قبول است.
ابرستاره پرتغالی با قراردادی نجومی به النصر عربستان ملحق شد. شبکه «۲۴ ورزش» عربستان شب گذشته در یک میزگردی درباره این انتقال بزرگ صحبت کرد.
پس از درگذشت گرانت وال خبرنگار آمریکایی، مرگ خالد المسلم عکاس قطری کارمند شبکه ورزشی الکاس نیز تایید شد.
جواد خیابانی بار دیگر در شبکه ورزش نطق گرمی انجام داد و به انتقاد علیه کی‌روش پرداخت. گفتیم که اصل گلایه‌ها از مربی پرتغالی درست است و حالا دیگر جایی برای پرده‌پوشی باقی نمانده، اما اشتباه بزرگ از جایی شروع می‌شود که آقایان نسخه استفاده از مربی بومی را تجویز می‌کنند.
رئیس شبکه ورزشی بی‌این اسپورت از پخش رایگان بعضی از بازی‌ها برای اهالی خاورمیانه و شمال آفریقا خبر داد.
داوود عابدی مجری توانمند ورزشی در شبکه خبر و همسر المیرا شریفی مقدم در یک پست اینستاگرامی از صداوسیما خداحافظی کرد.
سخنگوی دولت می‌گوید علی کریمی مشکلی ندارد، ولی در همین چند هفته گذشته، بسیاری از چهره‌های ورزشی و تلویزیونی به دلیل حمایت از علی کریمی بازداشت شده، بازخواست شده یا ممنوع‌الکار شده‌اند. حسین ماهینی از جمله بازداشتی‌هاست که بعد از چند روز آزاد شد، بازیکنان پرسپولیس بازخواست شدند و مجتبی پوربخش، مجری برنامه فوتبال یک شبکه ورزش هم به دلیل حمایت از علی کریمی ممنوع‌الکار شد.
​تیم ورزشی ایثارگران بانک صادرات ایران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شبکه بانکی کشور به مقام اول دست یافت.
صداوسیما در حالی تصویر برهنه این زن را نشان می‌دهد که سینه‌های گرگ لوگوی باشگاه رُم ایتالیا را در یکی از برنامه‌های ورزشی خود سانسور کرده بود یا با قدرت تمام توسط ساترا به جان شبکه نمایش خانگی افتاده است و با سانسور جلوی پخش سکانس فیلم‌ها را می‌گیرد.
سرمربی تیم فوتبال پورتو گفتگو با یک شبکه ورزشی پرتغال را به دلیل سئوال جنجالی از مهاجم ایرانی تیمش تحریم کرد.
سرمربی تیم فوتبال پورتو گفتگو با یک شبکه ورزشی پرتغال را به دلیل سئوال جنجالی از مهاجم ایرانی تیمش تحریم کرد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: پخش مسابقات تیم های ورزشی شهرستانی در شبکه ملی تلویزیونی باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت که این تیم به دلیل پخش نشدن تبلیغات دور زمین از شبکه سه سیما، در نیمه دوم بازی با مس وارد زمین نخواهد شد.
مسمومیت ۳۰ مسافر در مشهد با منواکسید کربن
توضیحات رامبد جوان درباره حذف نام وریا غفوری در برنامه اخیر خندوانه ،باعث واکنش شبکه های اجتماعی شد و حتی روزنامه‌های ورزشی صبح امروز هم به آن واکنش نشان دادند. این مجری حذف نام کاپیتان سابق استقلال را بدلیل پیش‌گیری از سانسور برنامه عنوان کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ