شرکت تولید نیروی آذرخش با سرمایه اولیه ده میلیون ریال و با مشارکت شرکت سرمایه گذاری نیروگاهی ایران"سنا" به میزان ۹۸٫۹۹ درصد کل سهام و با هدف احداث و بهره برداری از نیروگاه علی آباد گلستان مشتمل بر ۶ واحد گازی ۱۶۲ مگاواتی به ظرفیت مجموع ۹۷۲ مگاوات تاسیس شده که اکنون در مسیر پذیرش و عرضه در فرابورس قرار دارد. با این شرکت آشنا شوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی فعالیت‌های شرکت دانش بنیان ایتراک از زیرمجموعه‌های ایران‌خودرو را در کاهش ارزبری ساخت قطعات خودرو، کاهش قیمت تمام شده، ارتقای کیفی و تحول و نوآوری در صنعت خودرو تاثیرگذار دانست.
دکتر علی رستمی با اشاره به ثبت رکورد تولید 300 هزار تن کاتد در شرکت مس، اعلام کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید داخل 3 میلیارد دلار پروژه به شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی شرکت مس محول شده است.
یک شرکت‌ پروژه توسط زیر مجموعه ملی مس به تازگی در فرابورس پذیرش شده که به زودی پذیره‌نویسی آن انجام می‌شود.
مدیرعامل فرابورس ایران از موافقت با پذیرش یک شرکت پروژه جدید در فرابورس ایران در راستای تزریق منابع به طرح‌های تولیدی و ورود سرمایه‌ها به بازار اولیه خبر داد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: تخلفات هواپیمایی در بخش گران فروشی هر لحظه مورد برسسی قررا خواهد گرفت در نورز هم یکی دو تا از زیر مجموعه های شرکت های فروش بلیت تخلف داشتند که ابلاغ شد.
سرپرست جدید شرکت پخش سها هلال از تهیه حدود ۱۲۰۰ قلم داروی حیاتی و کمیاب توسط این شرکت خبر داد.
مدیر فنی کشتی آزاد تهران با تاکید براینکه مازندران 8 ملی‌پوش دارد و تهران یکی، اعلام کرد که کشتی تهران باید خیلی سریع کار کند تا به مازندران برسد.
برخی هلدینگ ها و شرکت های زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در سال جاری با چندین پله صعود نسبت به سال گذشته در ردیف های بالاتری در میان شرکت های برتر ایران جای گرفتند.
مراسم افتتاح طرح های توسعه ای کارگاه ساخت رنگ، ربات برش لیزری سنسور BSD، سیمولاتور داشبورد و تولید قطعات فضای داخلی و خارجی خودروهای اطلس و آریا در شرکت پلاسکو کار سایپا برگزار شد.
صرفه‌جویی می‌تواند هزاران زیرمجموعه داشته باشد. در مصرف انرژی و دارو و نان و آب و پول! ما اسرافکاران تماشایی هستیم! در بودجه اسراف نکنیم و سیل پول به راه نیندازیم! به دختر خانم محترمی که توی کلانتری آشنا دارد، ماهی ۳۳ میلیون تومان حقوق ندهیم. برای سریال موسی علیه‌السلام پیش‌بینی چند هزار میلیارد تومان برآورد هزینه نکنیم! این سریال لابد قرار است فاخر باشد، اما این هزینه فاجعه هم هست. فاجعه اسراف، مراقب باشیم سیلاب پول بی‌اعتبار می‌تواند همه را غرق کند و با خود ببرد!
اولین جلسه هم اندیشی کمیته های زیر مجموعه انجمن کراسفیت فدراسیون وزنه برداری با حضور ریاست فدراسیون برگزار شد.
با الزام راه آهن ج. ا. ا برای تاسیس شرکت فنی و تعمیراتی در کنار شرکت‌های ریلی مسافری، فعالیت شرکت نوین صنعت رجا با توجه به توان نیروی انسانی متخصص و امکانات باید گسترش یابد.
رئیس جدید فدراسیون اسکواش گفت: بیشتر تلاش ما برای تبدیل ورزش اسکواش به صنعت اسکواش است.
زیر مجموعه اپل در ژاپن باید برای فروش عمده آیفون و سایر دستگاه های اپل به گردشگران خارجی ۱۳ میلیارد ین (۹۸ میلیون دلار) مالیات اضافی به دولت این کشور پرداخت کند.
زیرمجموعه آلفابت یک ابزار هوش مصنوعی ساخته که می تواند در فیلمنامه نویسی و شخصیت سازی و توصیف صحنه ها کارآمد باشد.
در بررسی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو، نتایج عملکردی شرکت آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه‌های خودرو (ایتراک) در نیمه نخست امسال، نشان‌دهنده افزایش ۷۹ درصدی درآمد این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
رشته پدل با موافقت وزارت ورزش زیر مجموعه فدراسیون تنیس قرار گرفت.
موزه‌ها و اماکن تاریخی زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شش روز در سال تعطیل رسمی دارند که شامل ۲۱ رمضان شهادت امام علی (ع)، ۲۸ صفر رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن (ع)، تاسوعا و عاشورا، ۲۵ شوال شهادت امام جعفر صادق (ع) و ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) است.
دبیر شورای تجاری قطر زیر مجموعه هیئت روابط اقتصادی خارجی ترکیه اعلام کرد که امکان اتصال شبکه ریلی این کشور با قطر از طریق عراق و کویت وجود دارد.
یک زیرمجموعه خودروسازی جیلی تصمیم دارد اتومبیل برقی با باتری بسازد که در ۱۰ دقیقه ۸۰ درصد شارژ می شود و می تواند با یک بار شارژ هزار کیلومتر را طی کند.
سازمان لیگ زیرمجموعه نایب رئیس دوم است. رئیس سازمان لیگ بودن برای نایب رئیس دوم الزام نیست، ولی تحت نظارت او خواهد بود.
یک زیرمجموعه گوگل هفته آینده کمپینی برای مقابله با اخبار جعلی مربوط به پناهجویان اوکراینی در لهستان، اسلکواکی و جمهوری چک  راه اندازی می کند.
بعد از برگزاری مجمع صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم در ۲۰ بهمن ماه سال جاری قرار بود سود این صندوق به حساب سهامداران تا ۳۰ بهمن ماه واریز شود، اما هنوز تعدادی از سهامداران سود آن را دریافت نکرده اند. سود پالایشی یکم چرا برای برخی واریز نشد؟ این سود کجاست؟
بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 25 اردیبهشت 1401 هم رشد قیمت داشتند و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
با وجود اینکه مجلس در قانون جهش تولید و تامین مسکن زیرساخت‌های مورد نیاز تولید انبوه مسکن را پیش‌بینی کرده، بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه از اجرای این قانون استنکاف کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ