دو بازیکن مطرح و فراموش‌نشدنی پرسپولیس با حضور در استودیو به ضبط آهنگ اختصاصی این باشگاه کمک کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس و مرتضی پورعلی گنجی ستاره ملی پوش این تیم امروز به دیدار علی دایی رفتند
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرینات امروز یکشنبه ملی پوشان کاراته در مرحله پایانی اردوی تیم ملی آقایان یک مهمان ویژه داشت. علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و یکی از گلزنان برتر فوتبال جهان در کمپ تیم‌های ملی کاراته حاضر شد و از نزدیک نظاره گر کار ملی پوشان بود. دایی در این دیدار صمیمی با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی کشورمان گفتگو کرد و برای کاراته کا‌ها کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت داشت. مسابقات قهرمانی آسیا طی روز‌های ۳۰ تیر الی یک مرداد ۱۴۰۲ در ملاکا مالزی برگزاری می‌شود.
علی دایی تنها موفق شد در یک غرفه نمایشگاه صنایع غذایی حضور پیدا کند و بعد از لحظات کوتاهی، استقبال کم نظیر مردم برای گرفتن عکس و فیلم و امضا، جو سالن را بهم ریخت.
تصویری نوستالژی و قدیمی از اندی در کنار علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا را ببینید.
علی دایی در روز‌های اوج هیده توشی ناکاتا که از بهترین‌های تاریخ آسیاست جلوی هت تریک او را گرفت و بهترین بازیکن قاره آسیا شد
چهره علی دایی در دو دهه اخیر تغییرات زیادی داشته است.
اسم علی دایی این روز‌ها دوباره در رسانه‌های اروپایی مطرح شده است.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران همراه مسی و رونالدو سوژه مارکا شد.
علی دایی سرمربی پیشین تیم پرسپولیس می‌گوید؛ من با مردم زندگی می‌کنم و به عشق آن‌ها برگشتم.
​لیونل مسی تنها ۱۱ گل با رکورد علی دایی فاصله دارد و به احتمال زیاد بتواند این رکورد را بشکند.
علی دایی دیروز در جریان بازی خیریه پیشکسوتان فوتبال و هنرمندان در ورزشگاه غدیر حاضر شد
حضور علی دایی در یک رویداد خیریه بار دیگر موردتوجه علاقمندان به فوتبال قرار گرفت و یک روز ویژه را شکل داد.
خیلی‌ها اعتقاد دارند علی دایی به استقلال گل نزده است و البته بعضی دیگر ضربه سر او در تیم تجارت را به نام دایی نوشته‌اند.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران به مرگ پله اسطوره فوتبال برزیل واکنش نشان داد.
نیز دایی فرزند بزرگ علی دایی که ساکن لندن و در انگلیس مشغول به تحصیل است پیش از این نشان داده بود که یک سگ خانگی بسیار کوچک دارد. چند هفته قبل هم او یک ویدیو منتشر کرد که نشان می‌داد سگی دیگر خریده و در آرایشگاهی مخصوص مشغول کوتاه کردن مو‌های این حیوان خانگی است.
تصاویری از مغازه‌های علی دایی در بازار تهران منتشر شده که نشان می‌دهد عده‌ای روی در و کرکره مغازه‌های شهریار شعار نوشتند.
علی دایی چهره برجسته و سرشناس فوتبال ایران امروز در مراسم تدفین مرحوم کریم باوی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در بی‌بی سکینه کرج شرکت کرد و مورد استقبال حاضران و علاقمندانش قرار گرفت.
بازداشت وریا غقوری بازداشت وریا غفوری موجی از واکنش‌ها را به همراه داشته است. در ادامه این واکنش‌ها علی دایی در اینستاگرامش نوشت: ساکت کردن منتقد فقط و فقط پاک کردن صورت مساله است. فارغ از رنگ‌ها از هر فردی که صدای مردمش است حمایت می‌کنم. همانطور که در تمام این سال‌ها تلاش کردم صدای مردم سرزمینم باشم.
تیم ملی پیش از اعزام به آلمان برای حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ توسط محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور وقت بدرقه شد.
علی دایی در یک پست اینستاگرامی به قهرمانی ملی‌پوشان ساحلی و کشتی در مراسم قهرمانی واکنش نشان داد
انتشار مطلب علی دایی در اینستاگرام درباره فوت «اسرا پناهی»، دختر دانش‌آموز اردبیلی واکنش تند برخی مسئولان استان و خبرگزاری‌های نزدیک به اصولگرایان را در پی داشت. حالا علی دایی با انتشار متنی در اینستاگرام خود به حواشی اخیر پاسخ داده است.
دفتر اسطوره فوتبال ایران یعنی علی دایی میزبان یک کودک پروانه‌ای بوده است.
زمانی که علی دایی پای قراردادش با باشگاه آلمانی آرمینیا بیله‌فلد را امضا می‌کرد انگار یک شناور ساخت ایران در آب‌های آزاد دنیا دریا را می‌شکافت و پیش می‌رفت.
مهدی حسن ابراهیمی با حضور در ایران سراغ علی دایی رفته و با توجه به رفاقت دیرینه‌ای که با اسطوره فوتبال ایران دارد، توپ رسمی مسابقات جام جهانی را به وی اهدا کرد.
مهدی حسن ابراهیمی دروازه‌بان ایرانی شاغل در فوتبال قطر، در ملاقات با علی دایی توپ رسمی مسابقات جام جهانی را به وی اهدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ