مشخص نیست ممنوعیتی که گریبان زنان علاقه‌مند به فوتبال در اراک را گرفته، چه زمانی برداشته شود؛ ولی این پرسش ذهن بسیاری را درگیر کرده که چطور، با فرض انجام یک اشتباه از سوی یک فرد، تنبیهی گروهی در نظر گرفته می‌شود که مانع از حضور دیگر زنان اراکی در ورزشگاه می‌شود؟ آیا در این زمینه نمی‌شد برخورد بهتری با زنان شود و آن‌ها را در این برهه از علاقه‌ای که به حضور در ورزشگاه نشان داده بودند، منع نکرد؟ آن‌هم در شرایطی که برای مسائلی بحث‌برانگیزتر که در ذهن مردم تأثیر بسیار عمیق‌تری دارد، برخورد متفاوتی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
سیدحسین حسینی پس از تمدید قرارداد با استقلال به طور اختصاصی تمرینات خود را دنبال می‌کند.
ژیل ویسنته بدون مهاجم ایرانی خود یک شکست دیگر مقابل ویتوریا گیمارش متحمل شد.
دنی آلوز، ستاره برزیلی سابق بارسا، روزهای سختی را در زندان شهر بارسلونا سپری می‌کند.
محمد مهاجری معتقد است، رفتاری که همراهان قالیباف با لاریجانی کردند، حالا درباره خودش در حال اجرا است. او می‌گوید: «این تخریب‌ها بیشتر توسط طرفداران ابراهیم رئیسی صورت می‌گیرد، زیرا آن‌ها می‌دانند که قالیباف رقیب بالقوه رئیسی در انتخابات ۱۴۰۴ خواهد بود و با ضعف‌هایی که دولت سیزدهم دارد، شکست رئیسی قطعی است.»
میسون گرینوود تصور می کند که در آینده دیگر هرگز برای منچستریونایتد بازی نخواهد کرد.
مدودف گفت: اوکراین با رهبران نئونازی خود دیگر حتی برای شهروندان خود هم لازم و ضروری نیست.
خیابان اصلی محله دکتر اقبال به نام «اقبال» شهرت دارد که اکنون محل تردد خودرو‌هایی است که قصد دارند وارد بازار امین الملک و میدان ابوذر شوند و کم عرضی خیابان شلوغی محله را بیشتر به رخ می‌کشاند. شهروندانی که در دهه‌های ۳۰ و ۴۰ در محدوده محله دکتر اقبال زندگی می‌کردند به یاد دارند که رودخانه‌ای با آب زلال از وسط دشت وسیع کشاورزی عبور می‌کرد که به آن جلوه‌ای خاص داده بود.
کیهان در حالی در گزارش روز چهارشنبه خود از انتشار اخبار ناامیدکننده به‌عنوان یکی از مصادیق همگام بودن با دشمن از سوی رسانه‌های منتقد عملکرد دولت سیزدهم سخن گفته و سعی کرده است به نوعی خط ممنوعیت بر انتقاد از سیاست‌ها و عملکرد دولت سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان دولت محبوب آن‌ها وارد کند و در مقام دفاع از توقیف و برخورد با مطبوعات منتقد دولت سیزدهم برآید که نگاهی به گذشته‌ای که چندان هم دور نیست، بیان‌کننده نکات مشخصی درباره نقد و نقدپذیری از سوی این روزنامه و روزنامه‌های مشابه آن است.
آرش رضاوند روزهای کاملا متفاوتی را سپری می کند و ستاره این روزهای استقلال در میانه میدان است.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: بر خلاف تبلیغات شوم دشمنان و تلاش آنها برای ایجاد تفرقه دختران ما سرآمد روزگار هستند و مادران و دانشمندان آینده ما هستند.
در حالی که ابراهیم اشکش در حال جذب بازیکن و آنالیز تیم‌های رقیب نفت مسجدسلیمان است، گفته می‌شود حضور او روی نیمکت MIS ادامه‌دار نیست.
هرچند که بازار تهران در اواسط قرن سیزدهم ه. ق چندان رونقی نداشت، ولی روی به گسترش نهاده بود. طبق آمار ۱۲۶۹ه. ق، تعدادی دکان و کاروانسرا درحال تاسیس بودند که بدون شک به دستور امیرکبیر ساخته می‌شده‌اند؛ چون اولین اقدامات برای رونق تجارت و صنعت تهران، توسط امیرکبیر انجام گرفت.
سخنگوی جنبش نجباء عراق در بیانیه ای اقدام توهین آمیز نشریه شارلی ابدو فرانسه را به شدت محکوم و تاکید کرد که امام خامنه‌ای بزرگترین شخصیت اسلامی روزگار است.
گرگان- پهنه آبی خلیج گرگان با پسروی آب دریا، روزگار سختی را می گذراند و در حال حاضر در بدترین شرایط آبی است.
مهاجمان داخلی پرسپولیس بدون رقیب هم نمی توانند دل یحیی گل محمدی را برای حضور در ترکیب این تیم به دست آورند.
دانشگاه‌های شهر‌ها و شهرستان‌های مختلف ایران پس از جان‌باختن مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد، بار‌ها و بار‌ها دست به اعتراض و تجمع زدند. دانشگاه نوشیروانی بابل یکی از همین دانشگاه‌هاست. دانشگاهی کوچک در قیاس با شریف و تهران، اما با اوضاع و احوالی بحرانی.
افسر می‌گوید: ما بچه‌های جنوب‌شهر پشتوانه و حامی نداریم. خودم درگیر کار و زندگی شدم و نتوانستم ورزش کشتی را ادامه بدهم. حالا دلم لک زده برای کشتی گرفتن، اما به‌قدری در این شغل خسته می‌شوم که توانی برایم نمی‌ماند. پسرم نیز با همین مشکل روبه‌رو شده. مدرک کارشناسی‌اش را گرفته، ولی سرمایه‌ای برای راه‌اندازی مطب روان‌شناسی برایش را نداریم. از طرف دیگر کار مناسبی پیدا نکرده و مجبور شده در این زیرپله کنار من کار کند.
ارلینگ هالند و فیل فودن، دو ستاره جوان منچسترسیتی، روز وحشتناکی را برای منچسترسیتی رقم زده اند.
علی دایی، با انتشار تصاویری به فوت مهسا امینی واکنش متفاوتی نشان داد.
در طرح فعلی دولت، قرار نیست ارز ترجیحی حذف شود، بلکه یارانه از ابتدای زنجیره به انتهای آن منتقل می‌شود تا ضمن اجتناب از مشکلات سیاست ارز ترجیحی، یارانه نقدی با هدفمندی بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. اجرای این طرح به کاهش فاصله‌ی طبقاتی و افزایش قدرت خرید اقشار ضعیف جامعه کمک می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تأکید کرد: در روایاتی از ائمه معصومین(ع) داریم که اگر حاکم در عفو خطا کند بهتر از این است که در عقوبت اشتباه کند.
یکی از دلایل تحقق این مساله، گستره ارتباطی معاونت مطبوعاتی در این دوره بود که به مدیران مسئول رسانه‌ها محدود نمی‌شد و بدنه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بدنه مطبوعات ارتباط مداوم داشته و بازخورد دیدگاه و نظریات بدنه مطبوعات در جمع بندی برای گرفتن تصمیمات کلان مرتبط با مصالح اهالی رسانه را در بر می‌گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ