اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استرالیا می‌خواهد جت‌های جنگنده F-35A لایتنیگ II را برای رادار دشمن، نامرئی کند و کارخانه‌ای با هزینه بیش از 65 میلیون دلار برای این فناوری بسازد.
سردار رادان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در ۲۵ روز گذشته شخصی در این زمینه دستگیر شده است یا خیر، اظهار کرد: بله افرادی در این زمینه دستگیر شدند؛ اما دستگیری‌ها بسیار کم بوده است، دلیلش هم این است که این اکثر خانم‌ها و دخترانی که حجابشان ایراد داشته از روی غفلت بوده و بعد از تذکر پلیس حجابشان را رعایت کردند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اعتقاد ما بر این است که هر کسی امنیت را نشانه گرفت و به مامور ما حمله کرد باید همراه با اسلحه‌اش به زمین بیفتد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بار‌ها اعلام کرده و اعلام می‌کنیم هر کس به خود جرأت دهد و از دیوار قانون یا از مامور قانون عبور کند با تمام توان و ابزار قانونی با آن مقابله خواهیم کرد که نمونه آن کلانتری ۱۶ زاهدان است که در زمان حمله اشرار همه آن‌ها در همین مکان کشته شده وبه سزای اعمالشان رسیدند.
فرمانده کل فراجا گفت: گارد ملی فدراسیون روسیه شباهت‌هایی با سازمان یگان ویژه، نیرو‌های ویژه ضد تروریسم و رهایی گروگان فراجا دارد و یگان‌های رزمی را هم شامل می‌شود که آن یگان‌ها هم شباهت‌هایی با یگان تکاوری فراجا دارد.
بر اساس گزارش ریانووستی ترکیب سیستم جنگال یا پاد اخلال‌گر خیبنی در این جنگنده با سامانه‌های جمینگ SAP-۱۴ و SAP-۵۱۸ سپر دفاعی قدرتمندی برای این جنگنده مقابل پدافند هوایی می‌سازد به شکلی که می‌توان ادعا کرد جنگنده از صفحه رادار دشمن ناپدید می‌شود.
فرمانده فراجا گفت: از مردم درخواست می‌کنم سلاح غیرمجاز خود را تحویل دهند؛ اگر شرایطی داشته باشند که جزو دارندگان سلاح مجاز باشند، پیگیری می‌شود وگرنه سلاح غیرمجاز در دست‌شان غیر قانونی است و استفاده از آن نیز خلاف قانون است.
رادان با بیان اینکه پلیس برای مردم خدمتگزار و برای مجرمان، مقتدر است، گفت: در بحث حجاب و عفاف سعی‌کردیم نگاه برخوردی را از شرعی به قانونی تبدیل کنیم.
سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور گفت: دشمن که یک روز ما را در کارزار دنیای حقیقی خود آزمایش کرده امروز در کارزار دنیای مجازی می‌خواهد آزمایش کند که این هم از حماقت دشمن است و باید خدارا شکر کنیم که دشمنان ما را از بین احمق‌ترین‌ها قرار داده است. وی گفت: امروز پیرزن‌ها و پیرمرد‌های شکست خورده در دنیای حقیقی پشت کامپیوتر نشسته‌اند که در دنیای مجازی ما را شکست دهند و هر روز یک مکان را مدنظر قرار می‌دهند و فراموش کرده‌اند که رؤسای آن‌ها قرار بوده با فتح خرمشهر کلید بصره را به ما بدهند.
سردار رادان فرمانده فراجا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.
رادان: اجرای طرح عفاف و حجاب از فردا آغاز می‌شود/ دوربین‌های طرح عفاف و حجاب هیچ خطایی نخواهد داشت
رادان در خصوص رویکرد فراجا نسبت به عدم رعایت حجاب از سوی برخی از افراد گفت: همانطور که قبلاً گفتیم رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم و نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست.
فرمانده کل انتظامی کشور افزود: از شنبه هفته آینده افرادی که در معابر عمومی، خودرو و یا در اماکن تجاری اقدام به کشف حجاب کنند با اسناد و مدارک به محاکم قضایی معرفی می شوند.
فرمانده فراجا از پیگیری اجرای طرح پلیس هوشمند خبر داد و افزود: برنامه داریم امسال اقدامات اولیه برای اجرای این طرح را عملی کنیم.
رادان تصریح کرد: در مازندران که از استان‌های مهم مسافر‌پذیر است اقدامات خاصی برای ایمنی در محورهای مواصلاتی در دستور کار قرار گرفته است، هر چند که در حوزه تصادفات در دو روز گذشته شاهد افزایش تلفات در جاده‌ها بودیم که زیبنده کشور نیست.
فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این نیرو برای حل دو معضل که دغدغه مردم است هم قسم شده‌اند، گفت: یکی از موضوعات مقابله با سارقان و مالخران است که تعداد زیادی سارق و مالخر دستگیر شدند و اجناس در اختیار اداره آگاهی قرار گرفته است تا تعیین مالکیت شود.
رادان تصریح کرد: در مازندران که از استان‌های مهم مسافر‌پذیر است اقدامات خاصی برای ایمنی در محورهای مواصلاتی در دستور کار قرار گرفته است، هر چند که در حوزه تصادفات در دو روز گذشته شاهد افزایش تلفات در جاده‌ها بودیم که زیبنده کشور نیست.
رادان در پاسخ به اینکه آیا پلیس ردی از احتمال عمدی بودن این موضوع یافته یا خیر، به ایسنا گفت: اولویت ما یافتن منشاء این پرونده است و تا آن زمان درباره عمدی یا غیرعمدی بودن آن قضاوتی نخواهیم کرد.
سوخو ۲۵ یکی از پراستفاده‌ترین جنگنده‌های روسیه در میدان نبرد اوکراین است که نمونه‌های قدیمی‌تر آن برای فرار از رادار و پدافند دشمن مجبور به پرواز و انجام عملیات در ارتفاع پایین بودند.
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم اظهار داشت: در هر توطئه و فتنه و آشوبی آن چیزی که حریف دشمن شد یاس و نومیدی و بی آبرویی بود و آن چیزی که نصیب مدافعان امنیت از بسیج و سپاه و پلیس شد افتخار و شرف و آبرو بوده است و این مسیر مهیا نیست مگر با توکل به خدا، حفظ آمادگی و قبول خدمت بی منت برای مردم.
علم الهدی گفت: امروز حقیقت این است که ما در جنگ هستیم، در هشت سال دفاع مقدس، مردم با موشک‌باران دشمن آگاه بودند که در شرایط جنگی هستند، اما امروزه همین وضع بلکه حتی شدیدتر در عرصه‌های دیگری در جریان است.
فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه عهد می‌بندم آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که یا هم کیشان من هستند و یا هم نوعان من، گفت: آسایش و آرامش مهمترین حق همه شهروندان با هر گرایش و مرام است.
فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه عهد می‌بندم آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که یا هم کیشان من هستند و یا هم نوعان من، گفت: آسایش و آرامش مهمترین حق همه شهروندان با هر گرایش و مرام است.
رادان حالا دوباره عرصه نیروی انتظامی کشور را تحویل گرفته، در حالی که دیگر خبری از ون‌های گشت ارشاد نیست و قرار است نظارت بر حجاب به شیوه‌های جدید صورت پذیرد. فرمانده، اما بدون شک باز هم تعارف ندارد.
وزارت دفاع اوکراین گزارش داد که ارتش اوکراین با حمله توپخانه‌ای بسیار دقیق خود سیستم رادار ضد توپخانه Zoopark-۱ روسیه را در استان زاپوریژیا منهدم کرد. علاوه بر این سامانه، نیرو‌های اوکراینی چهار خودروی زرهی را نیز منهدم کردند. سامانه راداری اطلاعاتی Zoopark-۱ روسیه برای شناسایی مواضع آتش دشمن، سیستم‌های موشک پرتاب چندگانه، مواضع توپخانه و خمپاره، پرتابگر‌های موشک تاکتیکی و سامانه‌های پدافند هوایی و ... و همچنین محاسبه مسیر پرتابه‌ها و موشک‌ها در نظر گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ