چهار منبع آگاه به رویترز گفتند: تیک‌تاک، سهم کمی از کل درآمد و کاربران فعال روزانه بایت دنس را به خود اختصاص می‌دهد، بنابراین شرکت مادر این اپلیکیشن ویدئویی، ترجیح می‌دهد در بدترین سناریو، این اپلیکیشن را در آمریکا تعطیل کنند تا اینکه آن را به یک خریدار بالقوه آمریکایی بفروشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
گوگل اعلام کرد بیش از دو میلیارد کاربر ماهانه، مخاطب سرویس ویدئوی کوتاه YouTube Shorts بوده و به این سرویس نسبت به رقیبانی مانند تیک تاک و ریلز اینستاگرام، برتری بخشیده‌اند.
جرارد پیکه در یک گفتگوی تیک‌تاکی، اظهارات نادیا خمس در خصوص دیدارشان را تکذیب کرد.
دیوید بکام در کانال تیک‌تاک همسرش، ویدئویی آموزشی در مورد آرایش روتین خودش منتشر کرد و هواداران ویکتوریا را سرگرم کرد.
سمندر مکزیکی از دوزیستان کوچک بومی مکزیک مرکزی است، جایی که به دلیل آلودگی، از دست دادن زیستگاه و گونه‌های مهاجم به شدت در معرض خطر هستند. تنها ۵۰ تا ۱۰۰۰ عدد از آن‌ها در زیستگاه بومی باقی مانده است.
پنج جانور عجیب و غریب از جمله سمندر مکزیکی (اکسولوتل) و برگچه‌خوار (کپی‌بارا) در اینترنت محبوب شده‌اند، اما شهرت تازۀ آن‌ها شاید برای خودشان اتفاق خوشایندی نباشد.
پس از ممنوعیت استفاده کارمندان دولت از تیک‌تاک در ایالت داکوتای جنوبی در آمریکا، تایوان هم نصب این اپلیکیشن چینی را به‌دلیل مشکلات امنیتی روی دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد. انتشار این خبر با واکنش مثبت کمیسر کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) آمریکا همراه شد. در ادامه تحریم این شبکه اجتماعی نهاد اجرایی اتحادیه اروپا نیز از کارمندان کمیسیون اتحادیه اروپا خواست که به دلایل امنیتی تیک‌تاک را از دستگاه‌هایشان پاک کنند. کانادا نیز جزو نخستین کشور‌هایی بود که کاربرد اپ تیک‌تاک را در دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد.
دولت استرالیا اعلام کرد به علت نگرانی‌های امنیتی، استفاده از شبکه اجتماعی تیک‌تاک در دستگاه‌های دولتی را ممنوع اعلام کرده است.
کنگره آمریکا در پی گامی فراتر از ممنوعیت تیک‌تاک است و در حال بررسی لایحه‌ ای برای مقابله با رشد جهانی پلتفرم‌های ایران، روسیه، چین، کوبا، کره شمالی و ونزوئلا است.
ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما جستجوی اینترنتی این عبارت بیش از ۴ میلیون نتیجه را به همراه دارد و تعداد زیادی از مردم هستند که ویدئو‌هایی را در اینستاگرام، تیک‌تاک و فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارند که معتقدند از جهانی دیگر سرچشمه گرفته‌اند. محتوا‌هایی با هشتگ starseed بیش از یک میلیارد بازدید در تیک تاک دارد.
چند دولت در اروپا به دلیل نگرانی از دسترسی مقامات چینی به داده‌های حساس کاربران، استفاده از تیک تاک برای کارمندان خود را محدود کرده اند.
تیک‌تاک با اتهاماتی از قبیل جمع‌آوری اطلاعات کاربران روبه‌روست؛ این شرکت متهم است این اطلاعات را در اختیار دولت چین قرار می‌دهد و برخی از سازمان‌های اطلاعاتی نگران هستند که اطلاعات حساس با نصب این برنامه در دستگاه‌های دولتی افشا شود.
یکی از این حساب‌های تیک‌تاک به مدت ۳ ساعت به‌طور زنده تصاویر نسبتا محوی از ساختمان‌های مخروب و با جلوه‌های صوتی انفجار نشان می‌داد. بعد پشت دوربین صدای مردی شنیده شد که می‌خندید و به چینی صحبت می‌کرد. روی تصاویر این ویدیوها، عبارت «به ترکیه کمک مالی کنید» هم مشاهده می‌شد. این حساب جعلی و کلاهبرداری از مردم بود.
سختگیری‌های دولت آمریکا نسبت به «تیک‌تاک» و حساسیت این کشور در تعامل با چنین پلتفرم‌هایی، نشان‌دهنده‌ تلاش دولت برای حکمرانی بر فضای مجازی خود است.
مقابله با قدرت روزافزون چینی‌ها در عرصه‌های مختلف اکنون به اولویت نخست هیئت حاکمه در واشنگتن تبدیل شده و هر جریان سیاسی تلاش دارد ابزارها و شیوه‌های خود را در این زمینه به‌روزتر کند.
وزیر خارجه و رئیس پیشین سازمان سیای آمریکا به مردم این کشور توصیه کرد که شبکه اجتماعی «تیک‌تاک» را از گوشی‌های فرزندانشان حذف کنند.
وزیر خارجه و رئیس پیشین سازمان سیای آمریکا به مردم این کشور توصیه کرد که شبکه اجتماعی «تیک‌تاک» را از گوشی‌های فرزندانشان حذف کنند.
قانون‌گذران آمریکایی با تصویب طرحی، استفاده از تیک‌تاک در سازمان‌های دولتی این کشور ممنوع کردند.
ویدئوهای منتشر شده در تیک‌تاک ثابت می‌کنند که قطر دست به دامن هواداران فِیک شده است.
چالش تیک‌تاکی عامل افزایش سرقت خودرو در آمریکا
در نظرسنجی از نوجوانان آمریکایی پرسیده شد که از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؛ یوتیوب با ۹۵ درصد در صدر برنامه بازدید این نوجوانان بود و بعد از آن، تیک‌تاک با ۶۷ درصد، اینستاگرام با ۶۲ درصد و اسنپ چت با ۵۹ درصد در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند، اما سهم نوجوانانی که از فیس‌بوک استفاده می‌کنند از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ به شدت سقوط و از ۷۱ درصد به ۳۲ درصد کاهش یافته البته استفاده از توییتر نیز کاهش داشته است.
پسری که با انتشار ویدیو‌هایی با تکه‌کلامی خاص به شهرت رسید، حالا در بین بزرگان فوتبال حاضر شده است.
یک روزنامه صهیونیستی با انتشار گزارشی اعلام کرد: تیک‌تاک بمب ساعتی برای اسرائیل به صدا درآمده است.
والدیر سگاتو، ملقب به هالک برزیلی، به دلیل استفاده بیش از حد از مکمل‌ خطرناک سینتول، درگذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ