«امیدوارم همانطور که در دور اول مردم حضور داشتند، در دور دوم هم مشارکت کنند به خصوص که در این دور انتخاب راحت‌تر است و در یک حوزه، مردم از بین دو نفر باید یک نفر را انتخاب کنند. بی تفاوتی سزوار نیست. مردم می‌توانند تحقیق کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند. مردم کمک کنند افراد اصلح با پشتوانه رای بالا انتخاب شوند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسینی گفت: مشی رئیس‌جمهور این نیست که از فرد یا جریان خاصی در انتخابات حمایت کند، بلکه معتقد است حق انتخاب با مردم است و هرکسی را مردم انتخاب کنند، دولت به آن احترام می‌گذارد.
صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهورصبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
مجری برنامه ضمن دعوت از سیدمحمد حسینی برای ترک نکردن جلسه، هنگامی که با ادامه حرکت وی به سمت درب خروجی مواجه شد، با چندین بار تکرار جمله «آقای دکتر!، زشته»، کوشید، معاون پارلمانی رئیسی را از تصمیم خود منصرف کند.
حسینی گفت: اگر استیضاح در روز یکشنبه اعلام شود، وزیر صمت در مجلس حاضر شده و توضیحات خود را به نمایندگان ارائه می‌کند. دولت هم از وی حمایت می‌کند، چون معتقد است عملکرد وی خوب بوده است و تغییر در این شرایط به نفع کشور و دولت نیست. امیدوارم با توضیحاتی که فاطمی امین می‌دهد، نمایندگان هم با دولت همراهی داشته باشند.
حسینی کیا نماینده سنقر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید: «دولت باید اعتماد مردم را جلب کند و دلار های خانگی را جمع آوری کند و به جای دلار به آن ها ریال بدهد.متاسفانه دولت نتوانسته است اعتماد مردم را جلب کند. مردم می توانند هر وقت که به دلار شان احتیاج داشتند آن را از دولت پس بگیرند برای طلا هم م‌یتوانیم این امر را پیاده‌سازی کنیم.»
خبرگزاری دولتی ایرنا با انتشار متنی از تصمیم والدین آرات گلایه کردند.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: وزارت خارجه آن چابکی و تحول گرایی و جنب و جوش لازم را از خودش نشان نمی دهد.
سیدمحمد حسینی در گفت‌وگویی درباره برخی اخبار مبنی بر احتمال تغییر وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تغییر وزیر راه و شهرسازی جدی است و قرار است دولت یکشنبه هفته آینده گزینه پیشنهادی را در نامه‌ای به مجلس معرفی کند.
سیدمحمد حسینی در گفت‌وگویی درباره برخی اخبار مبنی بر احتمال تغییر وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تغییر وزیر راه و شهرسازی جدی است و قرار است دولت یکشنبه هفته آینده گزینه پیشنهادی را در نامه‌ای به مجلس معرفی کند.
حسین امیرعبداللهیان در دیدار با ایرانیان مقیم ارمنستان موضوع ایرانیان خارج از کشور را از اولویتهای دولت سیزدهم دانست و افزود: دولت ایرانیان خارج از کشور را فرصت تلقی می کند.
سخنگوی دولت کسب سه مدال طلای الهام حسینی در مسابقات وزنه‌برداری زنان آسیا را تبریک گفت.
فرهنگ حسینی گفت: به منظور بهبود وضعیت صنعت پتروشیمی در بخش متانول، بایستی قیمت‌گذاری خوراک گاز تعدیل و به منظور اقبال سرمایه‌گذاران به گروه اوره‌ساز، دولت بایستی مطالبات این شرکت‌ها را پرداخت و سازوکاری منطقی برای خرید اوره از این شرکت‌ها از جمله تهاتر با گاز طراحی کند.
سیدجواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن نوشت: «کشیدن چادر‬⁩ از سر زنان مومن دست منافقین و سرویس‌های جاسوسی خارجی را رو کرد که اصل اسلام و انقلاب را نشانه گرفته‌اند و فوت ⁧‫مهسا امینی‬⁩ را بهانه قرارداده‌اند. ⁧‫خون غیرتمندان‬⁩ به جوش آمده؛ کاش دولت اجازه بدهد تا جوانان غیور حسینی و فاطمی طومار ⁧‫اغتشاشگران‬⁩ مفسد را بپیچند.»
نخست وزیر عراق به مناسبت برگزاری مراسم روز اربعین حسینی (ع)، روز یکشنبه را تعطیل رسمی اعلام کرد.
حسینی درباره این که برخی از نمایندگان عنوان می‌کنند وزیر راه و شهرسازی باید به مجلس بیاید و در خصوص عملکرد مشاورش که بنا بر اتهاماتی بازداشت شده است پاسخگو باشد و این بیماری که مطرح می‌شود وی دارد، بهانه‌ای بیش نیست، گفت: خیر چنین چیزی نیست. ایشان واقعا بیمار بودند.
دولت عراق در نشست امروز خود طرح خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) را بررسی و بر بسیج همه امکانات و خدمات جهت تسهیل ورود زائران تاکید کرد.
حسینی گفت: برخی نمایندگان می‌گویند دولت باید ۲ وزیر معرفی کند. ولی خب، یک نگاه دیگری در دولت هست.
نقوی حسینی گفت: دولت مذاکرات را خوب مدیریت کرد و آنهایی که می گویند «دولت برای پسااحیای برجام برنامه ندارد» شاهد و مدرکی ارائه بدهند و بگویند «به این دلایل دولت توانمندی بهره مندی کامل از مزایای اقتصادی برجام را ندارد».
حسینی درعین‌حال با رد این ادعا که دولت برای معرفی وزیر کار با کمبود نیروی نخبه و باتجربه مواجه است، تصریح کرد که "انتخاب شایسته " نیازمند " تأمل" و البته "مقبولیت لازم در بین نمایندگان است".
دولت بهار عکس‌های یادگاری برخی مردم با احمدی‌نژاد در مراسم شب تاسوعای حسینی در میدان ٧٢ نارمک را منتشر کرد.
مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در ماه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی برای توزیع نذور از ظروف یکبار مصرف گیاهی تخریب‌پذیر به شرط درج موضوع بر روی بسته بندی و برای نوشیدنی‌های داغ از ظروف کاغذی با لایه داخلی سفید رنگ استفاده شود.
رئیس کل بانک مرکزی با مثبت ارزیابی کردن وضعیت ارزی کشور، از بالا بودن عرضه نسبت به تقاضا در این بازار خبر داد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۴۳۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان رسید.
دیاکوحسینی، کارشناس مسائل بین الملل به توییت علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ