شش نفر از مرزبانان ایرانی دیروز در بندر شیخ ابونصر فراهی از سوی نیرو‌های امارت اسلامی بازداشت شده بودند. آنها روزگذشته آزاد شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای نخستین بار تصاویری از آغاز مراسم تنفیذ ریاست جمهوری شهید محمدعلی رجایی منتشر شده است این مراسم در ۱۱مرداد ۱۳۶۰ در حسینیه جماران برگزار شد.
راس می‌گوید، آن‌ها به‌طور کنترل‌شده به نصیر و گوریل‌های دیگر، مستند‌هایی از طبیعت نشان می‌دهند. برای مسئولان این باغ‌وحش مهم است که محتوا‌های کنترل‌شده به گوریل‌ها نمایش داده شود تا آن‌ها گرفتار اثرات منفی این تصاویر نشوند.
حاجیانی که سه روز در سرزمین منا بیتوته کرده و در سه مرحله رمی جمرات را انجام داده بودند، بعدازظهر روز جمعه پس از انجام انجام آخرین رمی خود منا را ترک کردند و به مکه برگشتند.
شب گذشته در ابتدای جاده کلات مشهد خودرو پرایدی که برای ماشین عروس آماده شده بود، تصادفی شدیدی داشت. وضعیت عمومی سرنشینان خودرو مشخص نیست.
تصاویری از رئیس فدراسیون کشتی در اردوى تیم ملى کشتى آزاد ایران را ببینید.
ترنم شاهین زاده عضو تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان به علت سانحه رانندگی در مسیر اصفهان به شاهین شهر درگذشت.
حسن یزدانی روز پرفشاری را در ورزشگاه آزادی سپری کرد.
در اینجا دو مورد از عکس‌های آنتوان سوروگین را خواهید دید که شاه قاجار را در حال رسیدگی به امورات مملکتی نشان می‌دهند. (اصل عکس‌ها سیاه و سفید هستند).
باشگاه پرسپولیس در حالی عکس‌های تمرین این تیم را منتشر کرد که روی روحیه بالای آن‌ها تاکید داشت.
صابرین نیوز تصاویری از شهید مدافع وطن محمدمهدی احمدی را منتشر کرد.
تصاویر جدیدی از علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی منتشر شده است.
فیلم جدیدی لحظه‌ تکان‌دهنده‌ای را نشان می‌دهد که هواداران خشمگین اسپانیول به بازیکنان بارسلونا حمله‌ور می‌شوند.
این عکس حیرت‌انگیز که در زمان جنگ جهانی دوم گرفته شده و درختانی را شناور در آسمان نشان می‌دهد، شاید شبیه یک جور خطای دید یا حتی عکس دستکاری شده با فوتوشاپ به نظر برسد؛ اما هیچکدام از این‌ها درست نیست. این یک عکس واقعی است.
تیم ملی زنان هاکی روی یخ ایران در سومین دیدار از رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا تیم قرقیزستان را با نتیجه ۲۶بر صفر شکست دادند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان بازی با ملوان با هم جرو بحث کردند.
باشگاه السد قطر از مرتضی پورعلی گنجی مدافع پرسپولیس تقدیر کرد.
پس از پایان دیدار ناپل و اینتراخت فرانکفورت هواداران میزبان به سمت اتوبوس حامل طرفداران آلمانی حمله کردند.
با گذشت نزدیک به ۷۲ ساعت از سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، همچنان جزییات و ویدیو‌های این اتفاق تلخ در صدر اخبار قرار دارد.
تیم مک‌لارن انگلیس از ماشین جدیدش برای شرکت در فرمول یک ۲۰۲۳ رونمایی کرد.
یک نشریه انگلیسی جزئیات جدید از زندگی رونالدو در عربستان را فاش کرد.
عکس‌های کمتر دیده شده از انیشتین از یک آلبوم شخصی را تماشا می‌کنید.
در ساعت ۶ بعد از ظهر روز ۱۵ دسامبر، شخصی از سقوط یک شهاب سنگ مشکوک در Pinghu، Hangzhou عکس گرفت «گلوله آتشین»در ژجیانگ از آسمان سقوط کرد.
جداسازی کانتینر‌های ورزشگاه ۹۷۴ برای تخریب این ورزشگاه تنها ۲ روز بعد از پایان بازی برزیل و کره‌جنوبی آغاز شد. قرار بر این بود که این ورزشگاه در اختیار کشور‌های توسعه نیافته قرار بگیرد، اما اروگوئه که به دنبال کسب میزبانی مشترک جام جهانی ۲۰۳۰ است، وارد نبرد خرید کانتینر‌ها شده است.
نمی‌دانم در جریان این موضوع هستید یا نه، اما کارشناسان و دانشمندان زیادی به نحوه تصویرسازی و تجسمِ ظاهرِ دایناسور‌ها بر اساسِ اسکلت، ایرادات اساسی می‌گیرند و معتقدند این شکل از حدسِ ظاهر چندان علمی نیست. حالا یک کاربرِ علاقمند به موضوع سعی کرده با به تصویر کشیدنِ برخی حیواناتِ حال حاضرِ کره زمین با شیوه‌ای یکسان با دایناسورها، عیب‌های این روش را یادآوری کند.
در تصاویر منتشر شده، شیشه جلوی اتوبوس من‌سیتی در نتیجه پرتاب اشیایی از سوی هواداران تیم میزبان شکسته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ