این عکس حیرت‌انگیز که در زمان جنگ جهانی دوم گرفته شده و درختانی را شناور در آسمان نشان می‌دهد، شاید شبیه یک جور خطای دید یا حتی عکس دستکاری شده با فوتوشاپ به نظر برسد؛ اما هیچکدام از این‌ها درست نیست. این یک عکس واقعی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آستانه‌ی رونمایی گوشی‌های جدید اپل، تصاویر ماکت واقعی آیفون ۱۵ پرو فاش شده است. درگاه USB-C در این تصاویر خودنمایی می‌کند.
در حالی که قارچ‌هایی که معمولاً در فیلم‌ها، بازی‌ها و... به تصویر کشیده می‌شوند، هیچ شباهتی به چوب ندارند، در واقع تعداد زیادی از گونه‌ها با ظاهری شبیه به چوب وجود دارند. این قارچ ها به طور عمده روی درختان رشد می کنند و سال ها زندگی می کنند.
برای نخستین بار تصاویری از آغاز مراسم تنفیذ ریاست جمهوری شهید محمدعلی رجایی منتشر شده است این مراسم در ۱۱مرداد ۱۳۶۰ در حسینیه جماران برگزار شد.
راس می‌گوید، آن‌ها به‌طور کنترل‌شده به نصیر و گوریل‌های دیگر، مستند‌هایی از طبیعت نشان می‌دهند. برای مسئولان این باغ‌وحش مهم است که محتوا‌های کنترل‌شده به گوریل‌ها نمایش داده شود تا آن‌ها گرفتار اثرات منفی این تصاویر نشوند.
حاجیانی که سه روز در سرزمین منا بیتوته کرده و در سه مرحله رمی جمرات را انجام داده بودند، بعدازظهر روز جمعه پس از انجام انجام آخرین رمی خود منا را ترک کردند و به مکه برگشتند.
شب گذشته در ابتدای جاده کلات مشهد خودرو پرایدی که برای ماشین عروس آماده شده بود، تصادفی شدیدی داشت. وضعیت عمومی سرنشینان خودرو مشخص نیست.
تصاویری از رئیس فدراسیون کشتی در اردوى تیم ملى کشتى آزاد ایران را ببینید.
ترنم شاهین زاده عضو تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان به علت سانحه رانندگی در مسیر اصفهان به شاهین شهر درگذشت.
حسن یزدانی روز پرفشاری را در ورزشگاه آزادی سپری کرد.
سمیرا حسن پور در سریال جیران نقش گلین خانم اولین همسر عقدی ناصرالدین‌شاه را بازی می‌کرد. در اینجا تصویری از چهرۀ واقعی این بانوی دربار قاجار را ملاحظه می‌کنید.
تصاویر جدیدی از علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی منتشر شده است.
در طبیعت خیلی پیش می‌آید که یک حیوانات ظاهر همدیگر را بیشتر برای ترساندن شکارچیان تقلید کنند، اما در این مورد به نظر نمی‌رسد که خورشید ماهی واقعا دنبال شبیه کردن خود به کوسه باشد چرا که در تصویر ماهی در سطح آب شبیه کوسه شده است و درون آب که محیط زیست اصلی آن است این شباهت دیدنی نیست و فایده‌ای هم ندارد.
فیلم جدیدی لحظه‌ تکان‌دهنده‌ای را نشان می‌دهد که هواداران خشمگین اسپانیول به بازیکنان بارسلونا حمله‌ور می‌شوند.
۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ سربازان نیروی دلتای آمریکا با هدف نجات گروگان‌های آمریکایی وارد صحرای طبس شدند؛ غافل از اینکه شن‌ها در تاریکی شب منتظر نابود کردن آن‌ها بودند. چند روز پس از این واقعه بزرگ، آیت الله خامنه‌ای امام جمعه تهران و نماینده امام خمینی (ره) در وزارت دفاع به همراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهید چمران از محل این اتفاق بازدید کردند. تصاویر این بازدید تاریخی را ببینید.
محققان متوجه شدند که هوش مصنوعی قادر است تا تصاویری را تولید کند که در ۸۴% موارد، با ویژگی‌های عکس اصلی، مثل رنگ و بافت و تم کلی مطابقت داشته باشد.
چند روز قبل تصویری از پاپ فرانسیس با یک کاپشن سفید مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته بود که بعدا مشخص شد تصویر واقعی نیست و تولید هوش مصنوعی است. حالا ایلان ماسک تصویری از خودش با همان کاپشن را توئیت کرد.
عکس واقعی و واضح از رییسعلی دلواری منتشر شد
«پیروز»، گرچه کالبدشکافی شده و در فرایند تاکسیدرمی قرار دارد تا در موزه، به‌عنوان نمونه‌ای از دستاورد‌های علمی متخصصان ایرانی برای همیشه نگهداری شود؛ اما هنوز هیچ تصویری از فرایند تاکسیدرمی این توله‌یوز از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست منتشر نشده است.
روزنامه اطلاعات روز چهارشنبه ششم اسفند ۱۳۵۴ عکس پایین را منتشر کرد و نوشت که همه عکس‌هایی که تاکنون از امیر دیده‌اید نادرست بوده و عکس واقعی امیرکبیر این تصویر است.
یک نشریه انگلیسی جزئیات جدید از زندگی رونالدو در عربستان را فاش کرد.
تصاویری از جورجینا رودریگس نامزد کریس رونالدو با حجاب اسلامی منتشر شده که حسابی جنجال آفریده است. اما واقعیت این تصاویر چیست؟
تصاویری از جورجینا رودریگس نامزد کریس رونالدو با حجاب اسلامی منتشر شده که حسابی جنجال آفریده است. اما واقعیت این تصاویر چیست؟
ممکن است مجله آگاهی‌نو فکر کرده است مرگ مهسا رنسانسی در ایران ایجاد کرده است و از این منظر لبخند ژکوند را به‌عنوان اثری از دوره رنسانس انتخاب کرده و مهسا را روی آن نشانده است. واقعیت این است که برای آنکه دو سوژه روی هم بنشینند، دلایل ویژه‌تری لازم است.
این دو تصویر، عکس هایی ویژه از دو مجمع انتخاباتی پر سر و صدای فدراسیون فوتبال محسوب می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ