فریدون زندی بازیکن سابق تیم ملی کشورمان در گفت‌وگو با عادل فردوسی‌پور از اقتصاد ایران سخن گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از هواداران النصر فیلمی را مستند کرد که در آن لحظه فریاد زدن او بر سر ولید عبدالله، دروازه بان النصر عربستان را نشان می‌دهد و او را متوجه پاس رو به عقب‌ هم‌تیمی خود می‌کند. النصر با ستاره‌های گران‌قیمت خود دومین باخت را در لیگ عربستان این بار مقابل التعاون تجربه کرده است.
پرهام مصطفوی از اصفهان توانست رتبه یک کنکور تجربی را به خود اختصاص دهد. وی رمز موفقیت خود را اراده و برنامه‌ریزی و حمایت خانواده در این مسیر می‌داند.
یک توریست پاکستانی در گفتگوی جالب، نظر خود را در مورد سفر به ایران و تجربه خود را اعلام کرد. منبع: خبرفوری
در این ویدئو رنان اوزتورک و مارک سینوت با نشنال جئوگرافیک به نپال سفر کرده اند تا آخرین و خطرناک ترین برداشت سنتی عسل در سال توسط مردم محلی را تجربه کنند.
در فناوری تجربی طراحی شده توسط دانشمندان سوئیسی از پالس‌های کوچک الکتریسیته، برای تحریک تولید انسولین در موش‌های آزمایشگاهی که به صورت ویژه از بافت‌های پانکراس انسانی بهره‌مند بودند، استفاده شده است. آن‌ها این را یک "رابط الکتروژنیک" نامیدند که می‌توان از آن برای هدف قرار دادن و فعال کردن ژن‌های هدف بهره برد.
یک دختر سومالیایی که براساس پارتی بازی در مسابقه دو ۱۰۰ متر یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین شرکت کرده بود شکستی مفتضحانه را تجربه کرد.
گیلانی‌ها با توجه به ورود سامانه بارشی شامگاه گذشته به استان، امروز دوشنبه هوایی خنک و بهاری را همراه با کاهش مطبوع دما تجربه کردند و بنا به پیش‌بینی‌های هواشناسی این شرایط آب و هوایی به مدت ۲ روز تداوم دارد.
هفته آینده اکثر مناطق کشور نسبتا گرم خواهد بود. دوشنبه و سه‌شنبه آینده نیمه شمالی کشور دمای ۴۰ درجه را و جنوب غرب کشور دمای بالای ۵۰ درجه را تجربه می‌کند.
مهم نیست که چقدر خرس‌های قطبی در محیط‌های یخ زده رشد می‌کنند، سقوط در آب‌های سرد تجربه خوشایندی نیست. اما زمانی که شرایط خطرناک به نظر می‌رسد، موجودات باید از هوشمندی خود برای عبور ایمن استفاده کنند. به همین دلیل، همانطور که این ویدیو نشان می‌دهد، خرس قطبی به جای تسلیم شدن و برگشتن، وزن خود را برای جلوگیری از شکستن یخ تقسیم می‌کند. اندام خود را باز می‌کند و می‌خزد تا زمانی که دوباره چهار دست و پا راه برود.
شرکت گردشگری فضایی ویرجین گلکتیک روز پنجشنبه توانست نخستین پرواز فضایی تجاری ۹۰ دقیقه‌ای خود را با موفقیت انجام دهد. گروهی از دانشمندان ایتالیایی در ارتفاع ۸۳ کیلومتری از سطح زمین توانستند برای دقایقی بی‌وزنی را تجربه کنند.
علیرضا جهانبخش برای اولین بار توانست قهرمانی در لیگ هلند را تجربه کند.
بازدیدکنندگان از خیابان یک کیلومتری تحت کنترل آب و هوا در دبی می‌توانند باران و حتی برف را در صورت تقاضا تماشا کنند. ویدئویی از این خیابان ببینید.
‌«زندگی داره کاری باهام میکنه که مجبور بشم یه سر برم یکی از اُملتای ‎عموحسن رو به عنوان شام آخر بخورم.»
وینپرل طولانی ترین تله کابین جهان بر فراز دریا است، طول آن 3311 متر است. جاده بر روی 9 ستون استوار است که 7 تا از آن مستقیماً در دریا قرار دارد.‌
یورگن لوکادیا مهاجم سابق پرسپولیس در اولین تجربه خود برای کانگژو چین موفق شد در دقیقه ۴۳ برای این تیم گلزنی کند.
مهمان برنامه زندگی پس از زندگی از اثر عجیب یک دعای ساده در جریان مرور زندگی و تجربه کردن مرگ موقت گفت.
یک کارگر خوزستانی به مخبر گفت: اگر نمی‌توانید استعفا دهید. تجربه نشان داده شما نمی‌توانید تورم را پایین بیاورید.
فتحی، عضو هیئت علمی صدا و سیما گفت: ۵۴ درصد مهاجرت‌ها به دلیل پول نبوده است. پرستاران و پزشک‌ها مهاجرت می‌کنند، ولی به کشور باز می‌گردند. تجربه مهاجرت پزشکان و پرستاران برای کشور بسیار مهم است.
آیا دنیای بسکتبال یک مایکل جردن جدید از جنسی کاملا متفاوت را تجربه خواهد کرد که جای هیچ حرف و حدیثی را برای تصاحب عنوان برترین بسکتبالیست تاریخ باقی نمی‌گذارد؟
راننده یک لامبورگینی تصادف بدی را تجربه و جلوبندی ماشین خود را نابود کرد.
مدافع با تجربه نارنجی‌پوشان رفسنجان اجازه نداد دربی مسی‌ها به تساوی کشیده شود.
فرهاد نیلی در برنامه شیوه گفت: نزدیک به ۱۸۰ کشور در دنیا داریم که مسائلی مانند ما روی میزشان هست. ۱۸۰ تجربه داریم. غیر از کشور‌هایی که انتهای جدول هستند دیگران یک تجربه همگرا شده در استفاده از دانش دارند. ما در اکثر مسائل مانند تورم و رشد اقتصادی انتهای جدول هستیم. چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ جوانانی می‌آوریم که سرخوش هستند و خیلی خوشحال‌اند که رییس جمهور به حرفشان گوش می‌دهد. کشور را گروگان این چیز‌ها نگیرید.
فرهاد نیلی، اقتصاددان: چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ چرا اصرار داریم دوباره از راه‌حل‌های ابتکاری استفاده کنیم؟ / چهار دهه بس است! بروید دنبال سیاست‌هایی که بشود مشکل اقتصاد را حل کرد
دو خلبان با تجربه در اجرای حرکات آکروباتیک بر اثر گیر کردن دو هواپیما که منجر به سقوط شد جان خود را از دست دادند.
DJI به تازگی پهپاد جدیدی به نام «آواتا» را معرفی کرده است. این پهپاد چینی ۱۸ دقیقه عمر باتری را ارائه می‌دهد. به گفته «فردیناند ولف» مدیر خلاق این شرکت، این دوربین با ریموت کنترل DJI FPV 2 و هدست هوشمند DJI FPV Googles V2 جفت می‌شود تا هدف «تجربه پرواز با دید اول شخص» را ارائه دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ