شب گذشته منابع محلی در کاتالونیا اعلام کردند ژاوی پس از جلسه با لاپورتا در بارسلونا ماندنی شده است. لاپورتا به خبرنگاران گفته بود در نشست خبری امروز همه چیز را توضیح خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی و رافینیا، سرمربی و ستاره بارسلونا، به دلیل حوادث دیدار بارسا - ختافه که با اخراج هر دوی آنها همراه بود از حضور در دو بازی تیم‌شان محروم شدند.
حضور فرانک کسیه در الاهلی عربستان قطعی شده و این بازیکن ساحل عاجی نیز به زودی راهی عربستان می شود.
ژاوی هرناندز در جلسه خصوصی با عثمان دمبله به او هشدار داد که ترک بارسلونا و حضور در PSG می تواند به پایان دوران اوج او منجر شود.
ستاره های ملی پوش بارسلونا بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات از امروز در تمرینات حضور خواهند یافت.
ژاوی در طول یک سال و نیمی که مربی بارسا بوده، دست به تحولات گسترده‌ای در تیم زده و تعداد بازیکنانی که از روز اول حضور او در تیم مانده‌اند، بسیار اندک بوده است.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در پایان بازی با مایورکا تاکید کرد که این آخرین حضور بوسکتس و آلبا با پیراهن آبی اناری ها بود.
خواکین در تلاش است تا ژاوی را برای حضور در بازی بزرگداشت خود راضی کند. این مسابقه 6 یا 7 ژوئن و بلافاصله پس از پایان لالیگا برگزار خواهد شد.
بحث بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا باعث شده که تحلیل‎های بسیاری از ترکیب‌های احتمالی این تیم با حضور او مطرح شود.
ژابی آلونسو بعد از حضور در لورکوزن توانسته این تیم را با پیشرفتی استثنایی مواجه کند.
لورکوزن از زمان حضور ژابی آلونسو روی نیمکت این تیم، توانسته است عملکرد متفاوتی ارائه کند.
بر اساس ادعای بیلد سردار آزمون در دیدار برابر هرتابرلین نیز در ترکیب اصلی لورکوزن حضور خواهد داشت.
ژاوی هرناندز معتقد است در دوران حضور مورینیو روی نیمکت رئال، ال‌کلاسیکو بی جهت خصمانه شده بود.
پیروزی بایرلورکوزن برابر موناکو باعث شد که این تیم همچنان در لیگ اروپا حضور داشته باشد و حالا ممکن است ژابی آلونسو با تیم سابقش روبرو شود.
ژاوی و مدیران بارسا امیدوار هستند تا هکتور بیرین با پشت سر گذاشتن کاملا مصدومیت خود، مشکلی بابت حضور در نیم فصل دوم نداشته باشد.
ژاوی شب گذشته تایید کرد که به رونالد آرائوخو اجازه داده تا زودتر به اردوی تیم ملی اروگوئه ملحق شود تا این شاید از لحاظ روحی کمک بزرگی برای ریکاوری او در راه رسیدن به جام جهانی باشد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، اعلام کرد که اجازه حضور رونالد آرائوخو در اردوی جام جهانی تیم ملی اروگوئه را صادر کرده است.
شب گذشته با دعوت سرخیو بوسکتس، ضیافت شامی در یکی از رستوران های بارسلونا برگزار شد و در آن ژاوی و اکثر بازیکنان بارسا حضور داشتند.
روبرت لواندوفسکی در بازی فردا شب بارسا برابر ویکتوریا پلژن غایب خواهد بود و ژاوی تصمیم گرفت به او استراحت بدهد.
با توجه به برد اینتر مقابل ویکتوریا پلژن، بارسلونا قبل از جدال با بایرن به لیگ اروپا سقوط کرد.
به درخواست ژاوی، تمامی بازیکنان بارسلونا در حال حاضر در ورزشگاه نوکمپ حضور دارند تا بازی اینتر و ویکتوریا پلژن را در کنار هم از تلویزیون تماشا کنند.
شرایط بایرلورکوزن با حضور ژابی آلونسو، مربی اسپانیایی، نیز همچنان بهبودی نداشته است.
بایر لورکوزن در حضور سرمربی جدیدش و در غیاب مهاجم ایرانی خود به برتری پُر گل مقابل شالکه دست یافت.
اگر بخواهیم حضور یک هافبک بارسا در بازی امشب مقابل اینتر را قطعی بدانیم، او پدری است. ژاوی حساب ویژه‌ای روی این ستاره جوان باز کرده است.
نشریه موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که ژاوی تصمیم گرفته بارسا را با ترکیبی هجومی برابر بایرن به میدان بفرستد. همچنین تقریبا حضور سه بازیکن جوان در خط دفاعی قطعی است.
مدیر برنامه‌های خوان فویت، دفاع راست آرژانتینی ویارئال، امروز در دفتر باشگاه بارسلونا حضور داشت و به نظر می رسد باشگاه کاتالان روی جذب این بازیکن نظر مثبت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ