وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: کاش دولت سیزدهم در سایر سیاست‌های ضدیت با اینترنت هم تجدید نظر کنند؛ مردم خوبی‌ها را ارج خواهند نهاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات از مصوبه شورای امنیت کشور درباره «جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها» خبر داد.
آیا می‌توان گفت با آزادسازی ۶ میلیارد دلار، معادل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از درآمدهای ارزی دولت قبل که به دلیل تحریم در بانک‌های کره بلوکه شده بود ریال عملا موضوع ادعایی بدهی ۲۷۰ هزار میلیارد تومانی دولت قبل برای دولت جدید منتفی است و به عبارت دیگر، دولت روحانی خزانه را با مثبت ۳۰ هزار میلیارد تومان به دولت جدید تحویل داده است؟
آذری جهرمی در پاسخ به یک توییت نوشت: دنیای بدون دیجی‌کالا و اسنپ و ازکی و طاقچه؛ می‌شود دنیای آمازون و اوبر و گودریدز و ….
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی در اپلیکیشن تردز با انتشار عکسی از خود و خانواده اش نوشت: کوهنوردی خانوادگی ؛ ارتفاعات البرز
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم با کنایه به فیلتر شدن تردز خطاب به مخاطبان نوشت: «دو سالی هست که دولت روحانی پایان یافته ... خداییش دیگه برای فیلتر تردز به ما خیرات نرسونید»
محمدجواد آذری جهرمی با کنایه به فیلتر شدن تردز خطاب به مخاطبان نوشت: «دو سالی هست که دولت روحانی پایان یافته ... خداییش دیگه برای فیلتر تردز به ما خیرات نرسونید»
وزیر دولت روحانی دوباره برای استقلالی‌ها کری خوانده است.
آذری جهرمی در واکنش به مالیات ستانی از اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی نوشت: نکته قابل توجه این بود که چگونه یک دولت از فعالیت در یک شبکه اجتماعی که خودش آن‌را بدون طی شدن رویه معمول قانونی مسدود کرده است، مالیات‌ستانی می‌کند؟
مدیر مسئول روزنامه ابتکار و نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: در تهران اگر بنا باشد یک جریان گفتمانی نزدیک به اصلاحات وارد انتخابات شود، چنین لیستی احتمالا به سرلیستی آقای جهانگیری شکل خواهد گرفت و بعضی از وزرای دولت سابق و بعضی از جوانان مثل آذری جهرمی و تعدادی از بانوان در این لیست قرار خواهند گرفت.
آذری جهرمی نوشت: حالا که شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد تعیین تکلیف تلویزیون‌های اینترنتی مصوبه داده است (مطابق سوابق قبلی، این مساله از طرف رهبر انقلاب بر عهده شورای عالی فضای مجازی گذاشته شده بود)، مناسب است شورای عالی اقتصاد هم در مورد حجاب و شورای عالی فضای مجازی هم در مورد سیاست‌های انتخابات مصوبه‌ای داشته باشند تا از قافله ابداعات دولت سیزدهم عقب نمانند.
آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی با انتقاد از کسانی که تغییر ساعات رسمی را «قانون وارداتی» می‌دانند نوشت که چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
وزیر ارتباطات دولت روحانی در توییتی کنایه آمیز درباره بازار خودرو بیان کرد: احتمال می‌دهم اگر عرضه کالا آزادانه بود -مثل بازار الاغ- وضع قیمت برخی خودرو‌ها اینگونه نبود.
آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در دولت حسن روحانی بعداز توقف خانگی سپاهان و صدرنشین ماندن پرسپولیس یک استوری در اینستاگرام خود منتشر کرد
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوم حسن روحانی، که در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام بسیار فعال است با محمد کشوری کل‌کل توییتری را راه‌ انداخت.
آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات نوشت: پیش بینی کاهش درآمد ده هزار میلیارد تومانی اپراتور‌ها تا پایان سال جاری، افت شدید ارزش سهام بخش تلکام در بورس و مشکلات جدی نقدینگی این شرکت‌ها که بعضا ممکن است در عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران یا تاخیر زیاد در پرداخت حقوق کارکنان نمایان شود، دور از ذهن نیست.
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی در پاسخ به گنجی نوشت: همه با هم برابرند، اما بعضی برابرترند.
آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات به گفته‌های رئیس جمهور درباره مشکلات عدم توسعه زیرساخت در دولت قبل به عنوان دلیل کاهش فعلی سرعت اینترنت واکنش نشان داد.
با توجه به اختلالات شدید اخیر در سرعت اینترنت و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی، بازخوانی سخنان وزیر ارتباطات دولت دوازدهم خالی از لطف نیست؛ جایی که آذری جهرمی از نقشه گسترده برای قطع دائمی اینترنت خبر داد.
با توجه به اختلالات شدید اخیر در سرعت اینترنت و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی، بازخوانی سخنان وزیر ارتباطات دولت دوازدهم خالی از لطف نیست؛ جایی که آذری جهرمی از نقشه گسترده برای قطع دائمی اینترنت خبر داد.
آذری جهرمی به ادعای تکمیل پروژه ماهواره خیام در دولت سیزدهم واکنش نشان داد.
آذری جهرمی در واکنش به ادعای تکمیل پروژه ماهواره خیام در دولت سیزدهم حکایتی را روایت کرد.
آذری جهرمی در واکنش به ادعای تکمیل پروژه ماهواره خیام در دولت سیزدهم حکایتی را روایت کرد.
نماینده مجلس: ما در حال حاضر حتی در مرکز استان‌ها و شهرستان‌های مختلف از حیث حضور متخصصین پزشکی و دندانپزشکی کمبود وجود دارد و مردم به شدت گلایه مند هستند و هر سال با وجود تذکرات و مصوبات مختلف، شاهد هیچ تغییری در وضعیت موجود نیستیم. ما از کمیسیون بهداشت مجلس می‌خواهیم که نسبت به افزایش ظرفیت دندان‌پزشک و رفع انحصار آن ورود کند و از مسولان مربوطه در وزارت بهداشت برای حل مشکل مردم مطالبه کند
جذب اسدبیگی از سوی پرسپولیس یک انتقال جنجالی محسوب می‌شود انتقالی که سرنوشت آن را مراجع قضایی فدراسیون فوتبال باید تعیین کنند.
وزیر ارتباطات دولت دوازدهم از خبرسازی صدا و سیما درباره فردی که مدعی بود ۳۰ ساعت زیر آوار ساختمان متروپل آبادان بوده،انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ