وزير ورزش در ديدار با روساي كميسيون‌هاي ورزشكاران فدراسیون ها اعلام کرد با اصلاح قانون جديد ورزشكاران بيشتري شامل معافيت و قانون استخدامي مي‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت صمت در نامه‌ ای اعلام کرد که انواع گوشت تازه یا سردکرده به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) منتقل شدند.
انتظار طولاني براي فوتبال دوستان پايان يافته است.
رییس پلیس راهور تهران گفت: شناورسازى ساعات ادارات بخش زیادى از استرس وارد شده به قشر کارمند را کم مى کند.
پس از عملکرد ضعیف در گرندپری بریتانیا مدیر تیم فراری به جبران نتیجه این تیم در مجارستان امیدوار است.
در تورنمنت مجارستان با انتخاب سه ملى پوش در اوزان ٥٧، ٧٠ و ٧٩ كيلو پرونده چرخه انتخابى بسته مى شود.
پاکدامن پس از بیست‌ودو سال توانست ایران را صاحب مدال طلای انفرادی آسیا کند و برای اولین بار بالاتر از شمشیربازان کره جنوبی قرار گرفت. آخرین نشان طلای ایران را پیمان فخری (مربی پاکدامن) سال ۲۰۰۱ به دست آورده بود.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو نفر متهم جیب بر که در دربی پایتخت اقدام به جیب بری می‌کردند خبر داد و گفت از متهمان ۷ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.
پرسپوليس با برد پرگل خارج از خانه در مقابل مس كرمان تنور رقابت براي كسب عنوان قهرماني در ليگ برتر را داغ نگه داشت.
حذف شدن آنها در مرحله گروهي جام جهاني بد بود، اما اتفاقات بعدي بدتر بود. اما آيا آنها مي‌توانند براي بيرون رفتن از اين شرايط روي کارهای يكي از باهوش‌ترين مربيان حساب باز كنند؟
پرسپوليس در پرونده شكايت علي عليپور محكوم شده و اگر اين بدهي را پرداخت نكند، امكان دارد كه در گرفتن مجوز حرفه‌اي براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا به مشكل بخورد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته بیست‌ودوم لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
«برات الکترونیک» بانک آینده، ابزار اعتباری نوین تأمین مالی در زنجیره تأمین
دو سال از دلخوری فیروزجا از برگزارکنندگان رقابت های معتبر تاتا استیل می گذرد و حالا قرار است پرهام مقصودلو برای اولین بار در این رقابت ها دست به مهره شود.
پليمتون مي‌گويد، تغيير الگو‌هاي استخدام نيز ممکن است در شکست دوستي‌هاي مردانه نقش داشته باشد. «براي بسياري از مردان منبع اصلي دوستي کار است و امروز زندگي‌هاي کاري ما بسيار بي‌ثبات‌تر از گذشته است. اگر شغلتان را عوض کنيد، آن را از دست بدهيد يا بازنشسته شويد، حفظ دوستي‌هايي که در محيط‌هاي کاري به آن‌ها دست پيدا کرديد، سخت خواهد شد.»
راکبين انواع موتورسيکلت ها بايد داراي گواهينامه رانندگي موتورسيکلت باشند و در اين ميان هيچ تفاوتي بين موتورسيکلت هاي کاربراتوري ، انژکتوري و برقي و...به لحاظ ضرورت داشتن گواهينامه رانندگي براي راننده آن وجود ندارد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت برخورد قاطع با تروریست‌های مسلح و مخل امنیت عمومی مردم وظیفه دستگاه قضا است، تا به اشد مجازات برسند.
تیم والیبال سایپا تهران با برد برابر طلوع مهر یزد دو پله در جدول رده‌بندی صعود کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت.
وزير ورزش و جوانان با حضور در كنفرانس خبرى برنامه هاى وزارت ورزش را در رويدادهاى پيش رو تشريح كرد.
اصلاح‌طلب يعني نيروي سياسي موثري كه يك پا در سيستم مستقر دارد و پاي ديگرش در نيروي تحول‌خواه است. به اندازه نيروي ديناميك خواهان تغييرات راديكال نيست و به خواسته نيروي استاتيك طرفدار حفظ وضع موجود نمي‌باشد. نظام سياسي در سال‌هاي اخير تصميم گرفته كه اين نيروي منتقد و گاهي موثر در بزنگاه‌ها را براي هميشه از صحنه خارج كند.
در روز پنجم بازى هاى كشورهاى اسلامى ورزشكاران ايرانى در ١٠ رشته به مصاف رقباى خود مى روند.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان، با نتیجه 39 بر 19 مقابل سوئد شکست خورد.
سرقت مرگبار برای ۲۰ هزار تومان
این اثر جزو نمونه‌های مثال زدنی این ژانر محسوب می‌‌شود كه واقعاً اضطراب و ترس را براي مخاطب به ارمغان مي‎آورد و در این ژانر موفق است؛ کارکردی که بسیاری از فیلم‌های ترسناک ندارند و گروهی از آنها از فرط بد بودن به کمدی تبدیل می‌شوند.
آقایان! فرصت تجدیدنظر در رای بد، برای چنین روزهایی گذاشته شده است. ما خواهان دلجویی از استاد #مهرجویی و رسیدگی به رفع موانع فیلم لامینور و اکران نوروز‌ی آن هستیم. وقتی فيلمنامه يا فيلمي بطور كامل وارد شوراهاي پروانه ساخت يا نمايش مي شود و با مهر تاييد و موافقت از شورا بيرون مي‌آيد، براي تمديد زمان آن دیگر هیچ نيازی به تشكيل دوباره شورا نيست و این داستان محلی از اعراب ندارد. انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران درباره این روند سیاست‌گذاری‌ها و شیوه‌های نظارتی و نحوه تعامل مدیران سینمایی با سینماگران، نگران است و هشدار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ