ماموستا مُلا «احمد فخری» امام جمعه سابق شهر جوانرود در استان کرمانشاه چهارشنبه شب به علت بیماری دار فانی را وداع گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاضل میبدی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم درخصوص ورود مداحان به سیاست گفت: این یک جریان هدایت شده‌ای است. از امام حسین (ع) بسیار صحبت می‌شود، ولی از آن اصلی که ایشان به خاطرش شهید شدند، صحبت نمی‌کنند. جامعه‌ای که مسئله اصلی‌اش حجاب باشد نه عدالت اجتماعی و اقتصاد سالم، دیگر جامعه دینی نیست.
این ستاره ۵۳ ساله برای تعطیلات در کرواسی بود که دچار خونریزی مغزی شد و سقوط کرد. ادوین فان در سار روز جمعه با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. باشگاه سابق او آژاکس تأیید کرد که بازیکن و مدیر اجرایی سابق آن‌ها از خونریزی در اطراف مغزش رنج می‌برد، اما در وضعیت پایداری قرار داشت.
مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی از مسجد امام حسن عسکری (ع) تا حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد. شامگاه جمعه حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده سابق مردم قم در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم در مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین قم در سن ۸۳ سالگی درگذشت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند. در تصاویر منتشر شده نمایندگان طالبان، محمود احمدی نژاد و حسن روحانی رؤسای جمهور سابق نیز دیده می‌شوند.
ستاره سابق خط حمله استقلال با سرمربی آبی ها هم عقیده است و آنها را شایسته قهرمانی لیگ می‌داند اما نکات دیگری هم دارد.
قلعه‌نویی اگرچه در ورزشگاه آزادی حضور ندارد اما دستیار او بازی پرسپولیس را از نزدیک تماشا خواهد کرد.
سه روز قبل آیت الله سلیمانی نماینده پیشین ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، امام جمعه سابق کاشان و عضو مجلس خبرگان رهبری هنگام مراجعه به بانکی در بابلسر به ضرب گلوله به قتل رسید.
مراسم تشییع پیکر آیت‌الله سلیمانی از ۹ صبح امروز از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام به‌سمت حرم مطهر آغاز شد. آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید بر پیکر آیت‌الله سلیمانی نماز خواند و پیکر آیت الله سلیمانی در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد. آیت‌الله شیخ عباسعلی سلیمانی نماینده مردم زاهدان در مجلس خبرگان رهبری بود و سابقه امامت جمعه زاهدان و نمایندگی، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و منطقه کاشان را در کارنامه کاری خود داشت. آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در حادثه تیراندازی در بانک ملی بابلسر مورد سوءقصد قرار گرفت و در سن ۷۶ سالگی جان باخت.
۲ روز عزای عمومی در پی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق زاهدان در این استان اعلام شد.
من مقتول را نمی‌شناختم. اما قبلا شنیده بودم که معاون بانک برادری روحانی دارد. برای همین وقتی با معاون بانک درگیر شده بودم و مقتول وارد بانک شد، تصور کردم که وی همان برادر روحانی معاون بانک است. از طرفی آنقدر عصبانی بودم که کنترلم را از دست دادم و به تصور خودم تصمیم گرفتم با قتل برادر معاون بانک از او انتقام بگیرم.
حسینی‌پور استاندار مازندران در خصوص ترور امام جمعه سابق زاهدان گفت :طبق اطلاعات تا این لحظه فرد قاتل شناختی از آیت الله سلیمانی نداشتند و بحث انگیزه شخصی منتفی است.
عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) نماینده مجلس خبرگان رهبری در بابلسر به قتل رسد. شنیده‌ها حاکی از آن است که دقایقی قبل آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و کاشان امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر هدف سوء قصد قرار گرفت.
عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) نماینده مجلس خبرگان رهبری در بابلسر به قتل رسد.
بعد از توافق ایران و عربستان امام جمعه مدینه در اقدامی بی سابقه حدیثی از حضرت رسول (ص) در مورد امام علی (ع) می‌خواند! این کار بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه ای عربستان سعودی داشته است. منبع: ایران
دفتر دادستان منطقه روز پنج‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با وکیل ترامپ تماس گرفتیم تا درخصوص تسلیم شدن او به دفتر منهتن هماهنگ کنیم.» این دادستانی تصریح کرد: «راهنمایی‌های لازم درخصوص محاکمه ارائه خواهد شد.» جو تاکوپینا، وکیل مدافع ترامپ گفت که ابتدا از رئیس‌جمهور سابق خواسته شد تا روز جمعه خود را به مقامات نیویورک تسلیم کند؛ اما بعدا این تاریخ عوض و به روز سه‌شنبه موکول شد.
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: به باشگاه استقلال بابت بدهی‌ها و احتمال حذف از آسیا هشدار داده بودیم اما مدیران سابق و فعلی این بحث را خیلی جدی نگرفتند.
زلمی خلیلزاد نماینده ویژه سابق آمریکا در امور افغانستان در اقدامی هدفمند، از طالبان خواست مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان را الگو قرار دهند.
زلمی خلیلزاد نماینده ویژه سابق آمریکا در امور افغانستان در اقدامی هدفمند، از طالبان خواست مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان را الگو قرار دهند.
نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: درگیری بشر برای مشکل اقتصادی یک پدیده تازه است یا در تاریخ سابقه دارد؟ در شهر سعدی هستیم؛ چند جای گلستان سعدی از فقر و غنا و درگیری بشریت و جامعه صحبت شده است؟ دشمن می‌گوید الان این طوری شده است، اما از نظر تاریخی از روز نخست و حضرت آدم این قصه شروع شد و لذا باید حواسمان باشد که فریبمان ندهند.
محمد فاضلی، استادیار سابق دانشگاه شهیدبهشتی گفت: مطمئنم معترضین اکثریت بسیار زیادی از جامعه هستند اما اینکه چند درصد از معترضین در آن سوی قطب هستند، نمی‌دانم.
آیت الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج روز شنبه در بیمارستان مرکزی(ام آر آی) در شیراز دار فانی را وداع گفت.
دختر جوان گفت: من و امیرعلی هر کدام در یک شرکت کار می‌کردیم. قرار بود پول‌هایمان را جمع کنیم و با هم خانه‌ای اجاره و ازدواج کنیم، اما بعد از مدتی به من گفت دیگر من را نمی‌خواهد و من متوجه شدم او با دختر مدیر شرکت دوست شده است و قصد دارند با هم ازدواج کنند. امیرعلی میان پول و عشق، پول را انتخاب کرد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص دستگیرشدگان اتفاقات اخیر، گفت: کل شرکت کنندگان در اغتشاشات در سراسر کشور فقط ۹۰ هزار نفر هستند که می گوییم مقداری بیشتر است که نسبت به جمعیت ۹۰ میلیون نفری ایران، دو دهم درصد است. یکی از مسائل موجود مغالطه دشمن است. در خصوص تحلیل آماری دستگیرشدگان؛ ۹۵ درصد این افراد مجرد بودند، ۸۰ درصد فرزندان طلاق یا مطلقه بودند، ۵۰ درصد سابقه اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند و انگیزه این ها ۶۵ درصد هیجانی است.
سهراب انتظاری می‌گوید جو فضای مجازی باعث ایجاد فشار روی مهاجمان پرسپولیس شده و آنها روحیه لازم را ندارد.
امام جمعه سابق لواسان در توییتی نوشت: حالا آقای مرندی نگران برجام شده است؟ اگر یک ذره عقل سیاسی داشته باشد، حواسش را جمع می‌کند که سخنان نامربوط نزند. انقلابی خوشحال است نه نگران!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ