رئیس فدراسیون کشتی می‌گوید شکست تیلور از نظر روحی تاثیر مثبتی بر روی کشتی ایران‌ خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، با ترکیبی از نفرات مطرح خود عازم چین خواهد شد.
نابغه روس از رفتار حسن یزدانی بعد از کشتی حیرت کرد.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: آنالیز کادر فنی برای فینال جهانی بلگراد برابر تیلور ضعیف نبود، بلکه حسن به لحاظ روحی نتوانست در روز مسابقه خودش را جمع و جور کند. هر چند او پشتوانه پیروزی در جهانی ۲۰۲۱ را داشت، اما روز مسابقه در شرایط روحی خوبی قرار نداشت.
حسن یزدانی از مسیر ارومیه به تیم ملی می‌رسدحسن یزدانی و امیرحسین زارع این شانس را دارند تا در جام تختی دوبنده تیم ملی را در سال ۲۰۲۳ تصاحب کنند.
حرف‌های تازه علیرضا دبیر درباره حسن یزدانی
با شکست تلخ کامران قاسمپور مقابل کایل اسنایدر، پرونده صعود این قهرمان دلاور جویباری به وزن ۹۷ کیلوگرم برای همیشه بسته شد!
تیم کشتی آزاد ایران با ۶کشتی‌گیر عازم کرواسی شد و حسن یزدانی هم با اهداف خاصی در این رقابت‌ها حضور دارد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جلسه ای را با حضور حسن یزدانی و حمید سوریان درباره بررسی باخت مقابل دیوید تیلور و برنامه ریزی برای حضور این کشتی گیر در تورنمنت کرواسی برگزار کرد.
درباره حسن یزدانی حرف و حدیث زیاد است. بسیاری می‌گویند اظهارات پدر حسن یزدانی علیه علیرضا دبیر باعث شده تا رئیس فدراسیون قید حضور این کشتی‌گیر را در این رقابت‌ها بزند. البته منطق چندانی پشت این ادعا وجود ندارد و به نظر می‌رسد برای خراب‌نشدن بیشتر روحیه حسن یزدانی، او به این مسابقات فرستاده نشده است
تحلیل‌های اخیر اتحادیه جهانی نشان می‌دهد که آنها کمتر از دو سال مانده به المپیک بر این باورند که حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور نمایندگان اوزان 86 و 97 کیلوگرم ایران در پاریس هستند.
حسن یزدانی که پیش‌از‌این در پنج مسابقه‌اش با دیوید تیلور آمریکایی چهار بار بازنده شده، به اردو دعوت نشده است تا به‌این‌ترتیب داستان حضورش در جام جهانی پیش‌رو منتفی شود.
تیم بانک شهر مقابل تیم ستارگان ساری در هفته چهارم لیگ برتر کشتی آزاد به پیروزی دست یافت.
درست است که بسیاری از علاقه‌مندان به کشتی در دنیا منتظر تقابل دوباره حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی روی تشک هستند، ولی واقعیت این است که این تقابل در بازه زمانی فعلی، بیش از آنکه ایرانی‌ها را خوشحال کند به سود آمریکایی‌هاست. حسن یزدانی و اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی اخیر که در بلگراد صربستان برگزار شد نشان دادند هیچ طرح و برنامه‌ای برای مقابله با دیوید تیلور، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی ندارند.
متولیان فدراسیون کشتی کشورمان با توجه به تجربه قبلی اعزام ملی پوشان به آمریکا، سیاست‌های مشابهی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور در نظر دارند.
کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: آرزوی من از کودکی داشتن ده‌ها مدال جهان و المپیک است و امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشته‌ام به آن برسم.
حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا با حضور در هتل محل اسکان تیم ملی کشتی آزاد، با ملی پوشان و اعضای کادر فنی به مدت دو ساعت دیدار و گفتگو کرد.
علیرضا دبیر، سال گذشته در میان شائبه‌هایی که درباره رقم قرارداد حسن یزدانی مطرح می‌شد، حمایت محکمی از او داشت. همان چیزی که امسال در هجوم سیل انتقادها، از یزدانی دریغ کرده است!
علیرضا دبیر، سال گذشته در میان شائبه‌هایی که درباره رقم قرارداد حسن یزدانی مطرح می‌شد، حمایت محکمی از او داشت. همان چیزی که امسال در هجوم سیل انتقادها، از یزدانی دریغ کرده است!
با وجود دعوت روس‌ها از دو قهرمان کشتی ایران برای رویارویی با آرتور نایفونوف و حاجی مراد رشیداف، حسن یزدانی و رحمان عموزاد در این مسابقه شرکت نخواهند کرد.
اگر قرار باشد درباره هر چیزی اظهارنظر کنم. این همه کشتی گیر هستند که می‌بازند و می‌برند. شاید پدر آن‌ها هم ناراحت شود. من نمی‌توانم جواب همه را بدهم.
پیشکسوت کشتی معتقد است فشار زیادی که روی حسن یزدانی وجود دارد و آنالیز اشتباه دو دلیل از دلایل ناکامی این ورزشکار مقابل تیلور بوده‎‌اند.
دیوید تیلور دقایقی بعد از فینال به پیروزی برابر حسن یزدانی واکنش جالبی نشان داد.
درباره حسن یزدانی و دیوید تیلور به قدر کفایت در رسانه‌های داخلی و خارجی مطلب نوشته شده، ولی به غیر از تیلور، یک کشتی‌گیر آمریکایی دیگر هم در این مسابقات حاضر است که شکست‌دادنش باید در اولویت کار ایرانی‌ها باشد: جردن باروز.
حسن یزدانی: خدا بخواهد و مردم هم دعا کنند مسابقات را به خوبی تمام خواهیم کرد.
تیلور درباره حسن یزدانی گفت: یزدانی همیشه بهترین رقیب و کشتی گیر در بهترین تورنمنت‌ها در زندگی من بوده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ