امیر حسینی ستاره سابق تیم ملی که نزدیک به سه دهه در سطح اول والیبال ایران توپ زد از میادین والیبال خداحافظی کرد و به جرگه مربیگری پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد کریمی، پاسور تیم ملی والیبال ایران، به تیم قهرمان رومانی رفت.
بهترین پاسور مسابقات قهرمانی جوانان جهان ضمن ابراز علاقه به حضور در تیم ملی بزرگسالان ایران می‌گوید امیدوار است کسب عنوان قهرمانی دل همه مردم ایران را شاد کرده باشد.
با انتشار آمار فنی دقیق فصل گذشته رئال مادرید اهمیت تونی کروس در خط میانی این تیم بیش از پیش مشخص شد.
به نظر می‌رسد با توجه به غیبت محمدطاهر وادی، علی رمضانی پاسور دوم ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها خواهد بود.
سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران با ۱۰۱ بازی و کسب ۲۲۸ امتیاز در صدر جدول پاسورهای کشورمان قرار دارد.
هشت ملی‌پوش والیبال ایران سابقه بازی در 9 دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در پست پاسور دارند.
هشت ملی‌پوش والیبال ایران سابقه بازی در 9 دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در پست قطر پاسور دارند.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان 20 بازیکن را به ششمین مرحله تمرینات آماده‌سازی این تیم برای حضور شایسته در رویدادهای پیش رو دعوت کرد.
بهترین پاسور لیگ حتی بهتر از مهدی ترابی!
هافبک عراقی سابق پرسپولیس با پشت سرگذاشتن ستاره‌هایی مثل سانتی کاسورلا و بغداد بونجاح عنوان بهترین پاسور فوتبال قطر در سال ۲۰۲۳ را به خود اختصاص داد.
هافبک عراقی و سابق تیم پرسپولیس به همراه یاسین براهیمی بیشترین پاس گل را در لیگ ستارگان ثبت کردند.
پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به تیم شهداب یزد پیوست.
پاول متئوس وییسکی پاسور اسبق تیم ملی والیبال لهستان و دستیار سابق ویتال هاینن به عنوان مربی تمرین دهنده به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران پیوست.
شهردار سابق تهران گفت: «اتاق شهردار دو پنجره دارد که یک پنجره به سمت شمال و یک پنجره به سمت جنوب است و اگر از پنجره شمال به سمت چپ نگاه کنید ساختمان پاستور معلوم است، معتقدم شهرداران تهران خیلی نباید به سمت پاستور نگاه کنند.»
از گذشته نیز این فرضیه در ارتباط با رئیس سابق پاستور مطرح بوده که او نمی‌خواهد مسیر احمدی‌نژاد و خاتمی را تکرار کند و قصد دارد همچنان در عرصه سیاست کشور حضور داشته باشد. در ارزیابی اظهارات اخیر روحانی نیز این امر به وضوح قابل مشاهده است که او نیم‌نگاهی به باقی ماندن در قدرت داشته و دارد.
ضربه انزو فرناندز به دروازه مکزیک، یکی از زیباترین گل‌های این دوره جام‌جهانی بود؛ بازیکنی که با یک قوس استثنایی، توپ را به تور دروازه حریف رساند.
مهدی مهدوی، پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران در سوگ از دست دادن پدر خود عزادار شد.
رییس آزمایشگاه همکار مرجع کشوری آنفلوآنزا انستیتو پاستور با این توضیح که آنفلوآنزا انواع A، B و C دارد، بیان کرد: رصد کردن نوع ویروس عامل بیماری آنفلوآنزای در گردش مهم است، ولی برای همه انواع آن درمان‌های حمایتی انجام می‌شود. البته بعضی از دارو‌ها وجود دارند که اختصاصی برای آنفلوآنزای نوع A هستند. آزمایشگاه آنفلوآنزا، اول مشخص می‌کند که فرد آیا واقعا به آنفلوآنزا مبتلا هست یا خیر و در صورت جواب مثبت، ساب تایپ‌های آن را مشخص می‌کند. البته در انستیتو پاستور ایران فقط آنفلوانزای نوع انسانی تشخیص داده می‌شود.
کاویکا شوجی، پاسور سابق تیم ملی آمریکا رسماً از دنیا والیبال خداحافظی کرد‌.
به نظر می رسد که تست دوپینگ الکساندر بوتکو مثبت شده است.
امیر حسینی، پاسور سابق تیم‌ ملی والیبال، معتقد است هیچ فدراسیونی به اندازه والیبال به تیم‌های ملی‌اش بها نمی‌دهد.
محمدطاهر وادی در تمرین روز گذشته تیم ملی والیبال بسیار سرحال و شاداب نشان داد.
علی قلهکی فعال رسانه ای اصولگرا نستب به عملکرد رسانه دولت به سفر استاندار اسبق خوزستان انتقاد کرد و نوشت: انتشار خبر سفر فرارگونه و بدون بازگشت استاندار سابق خوزستان چه فایده ای داشت؟!/ ای کاش دوستان پاستور نشین درک کنند که اعتمادی که به آنها شده، قابلیت تجدیدنظر دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ