محققان گوگل هشدار داده‌اند که با پیشرفته‌ترشدن دستیار‌های هوش مصنوعی، احتمال وابستگی احساسی کاربران به آن‌ها وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل ناتو از کشورهای عضو خواست تا وابستگی به واردات چین را کاهش دهند و از صادرات فناوری‌های پیشرفته به چین خودداری کنند.
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه تاکید کرد که روابط این کشور و چین مبتنی بر اصل احترام و منافع متقابل است.
مشاور شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که عربستان باید بداند دوران وابستگی یمن به این کشور تمام شده است.
امام جمعه موقت تهران گفت: وابستگی اقتصاد به دلار و نفت باید با برنامه‌ریزی، بودجه‌ریزی، تقنین قوانین و اجرای درست دولت قطع شود.
خطبه‌های حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه آغاز شد.
رئیس‌جمهور فرانسه هنگام بازگشت از چین در گفت‌وگویی تأکید کرد وابستگی اروپا به آمریکا در زمینه تسلیحات و انرژی زیاد است و باید کاهش یابد.
فرمانده کل ارتش گفت: یکی از بزرگ‌ترین دلایل کشمکش‌های نظام ما با نظام سلطه، موضوع استقلال طلبی و عدم وابستگی به آنها است.
فرمانده کل ارتش گفت: یکی از بزرگ‌ترین دلایل کشمکش‌های نظام ما با نظام سلطه، موضوع استقلال طلبی و عدم وابستگی به آنهاست.
معاون وزیر خارجه فنلاند از تلاش این کشور برای کاهش میزان وابستگی اقتصادی به چین خبر داد.
مجید چگینی معاون وزیر نفت گفت: صنایع عمده‌ای که کشور به آنها وابسته است و بخش کشاورزی اهمیت بخش گاز را نشان می‌دهد
رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی با بیان اینکه روابط ایران و چین در حال تقویت است، گفت: چینی‌ها با وجود اعمال تحریم علیه ایران همواره رابطه خود را با کشورمان حفظ کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین تاکید کرد: با وجود تولیدکنندگانی همچون بهمن دیزل وابستگی به کشورهای خارجی کاهش می‌یابد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست مشاوران امور ایثارگران وزارت صمت گفت: باید روحیه از خودگذشتگی و ایثار را در جامعه نهادینه کرد تا تولید و کیفیت ارتقاء یابد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی است که این بلوک کاملا بر وابستگی انرژی به روسیه غلبه کرده است!
با توجه به چشم‌انداز صعودی نرخ تورم در کشور ناشی از تضعیف نرخ ریال و رشد قیمت ارز طی ماه‌های اخیر شاهد افزایش حضور سرمایه‌گذاران در بازار سهام هستیم. شرکت‌ها نیز توانستند قبل از قطعی گاز شاهد افزایش قابل‌‌قبول نرخ‌ها در معاملات بورس کالا باشند. این افزایش نرخ با تشدید محدودیت‌های گاز صعودی بوده و به نظر می‌رسد بازار بخش عمده‌ای از مواد اولیه کشور را دچار کسری عرضه کرده است که می‌تواند بر سودآوری بازار و شرکت‌ها اثرگذار باشد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات صندوق‌های بازنشستگی به وابستگی این صندوق‌ها به بودجه عمومی دولت بازمی‌گردد و مجلس و دولت باید برای حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی اهتمام داشته باشند.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برخی از صندوق‌های بازنشستگی مانند صندوق بازنشستگی کشوری به دولت و بودجه وابسته هستند و اگر روزی پول به آنان پرداخت نشود، قادر به ادامه حیات نیستند.
جنگ اوکراین بیش از هر پدیده دیگری، وابستگی حکمرانی قاره سبز به آمریکا را آشکار کرد تا جایی‌که هم‌اکنون مقامات و نمایندگان کشورهای اروپایی آشکارا اعتراض می‌کنند که اروپا بازنده این جنگ است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید میزان ارز در کشور را افزایش دهیم تا میزان وابستگی ما به دلار آمریکا کم شود.
در میان پنچ لیگ معتبر فوتبال اروپا روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند تاثیرگذارترین مهاجمان روی موفقیت تیم‌های‌شان بوده اند. وابستگی بارسا و سیتی به آنها بسیار زیاد و خطرناک است.
در کادناسر معتقدند که وابستگی بارسلونا به گل های روبرت لواندوفسکی بسیار زیاد است. مشخص نیست بارسا بدون لوا در لالیگا چه وضعیتی داشت.
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: امسال سهم مالیات در بودجه دولت به ۴۹ درصد رسید.
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به تصمیم اوپک پلاس برای کاهش تولیدات نفت، گفت که آمریکا باید وابستگی خود را به این سازمان و تولیدکنندگان خارجی نفت کمتر کند.
نوشیدنی‌های مختلف حاوی کافئین به شکل‌های گوناگون بر سلامتی تاثیر می‌گذارند. کافئین خود ماده محرکی است که تاثیرات مثبت و منفی به دنبال دارد. مصرف آن باعث می‌شود بسیاری از افراد احساس هوشیاری و تمرکز بیشتر داشته و کمتر خواب آلود باشند.
یک محقق بین المللی در یادداشتی نوشت: اروپا به جای مقصر جلوه دادن خاورمیانه، باید برخورد دوگانه خود در استفاده از سوخت های فسیلی را اصلاح نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ